“Waar kijkt uw klant of gebruiker naar en in welke volgorde? Valt uw bannercampagne voldoende op bij nu.nl en is uw propositie visueel sterk genoeg om het beoogde online marketing resultaat te boeken? Kom erachter dankzij Eye-tracking technologie”

Wat is Eye-Tracking?
Tijdens een eye-tracking sessie wordt de participant gevraagd om een aantal taken te verrichten en/ of te kijken naar voorgelegde designs. De kijkrichting en -volgorde van de participant wordt gemonitord met geavanceerd meet-apparatuur. Dit aggregeren wij vervolgens met andere participanten zodat inzichten en eventuele aannames gevalideerd worden.

Gebruik Eye-tracking voor:

  • Het bepalen waar de aandacht van een gebruiker in de eerste (en misschien wel belangrijkste) seconden op gericht is bij het zien van uw bestaande of nieuwe website, App of webshop ontwerp.
  • Testen en valideren van de visuele aantrekkingskracht van uw banners, buttons en andere uitingen.
  • Meetbaar maken waar de first- en second reading ligt bij uw ontwerp.

Andere voordelen van Eye-tracking:

  • Geschikt voor mobile devices.
  • Uniek inzicht in het onbewuste kijkgedrag van uw doelgroep.
  • Testen van de impact op effectief design door onderdelen van uw website interface te verplaatsen.

Usability Lab gerelateerde diensten van OrangeValley: