HubSpot is een toonaangevend platform voor CRM, marketing, verkoop en klantervaring. HubSpot werkt samen met agency partners om bedrijven te laten groeien door middel van software, service en ondersteuning. 

Wat is HubSpot? 

Sinds 2006 is de missie van HubSpot “make the world more inbound”. Hiervoor bieden ze een software aan waarmee organisaties op een andere manier klanten kunnen aantrekken, binden en verrassen. Onze gecertificeerde specialisten helpen organisaties onder andere met de implementatie van HubSpot. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het uitrollen van de Marketing Automation strategie en het opzetten van lead nurture campagnes en workflows.

Maak kennis met HubSpot

 

Het platform biedt 3 verschillende ‘hubs’ aan bestaande uit:

  • Marketing
  • Sales
  • Services

Met de verschillende hubs kunnen de afdelingen werken aan een gezamenlijke doelstelling: het binnenhalen van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten. Daarnaast biedt HubSpot een gratis CRM aan. Dit CRM biedt extra inzichten ten behoeve van de klant. Het platform zorgt ervoor dat Marketing, Sales en Services beter op elkaar kunnen worden afgestemd.  Hierbij draait het uiteindelijk om het maximaal haalbare doel: Bezoekers converteren naar leads, leads naar klanten en klanten naar ambassadeurs. 

Lees hier meer over onze partnership.