Meer rendement halen uit u site met conversie optimalisatie? Er zijn twee manieren van conversie optimalisatie met data. 1 is kwantitatieve data, bijvoorbeeld Google Analytics, en de tweede is kwalitatieve data. Hiervan is Mouseflow een mooi voorbeeld.
Mouseflow geeft inzicht waarom een bezoeker afhaakt
Met Mouseflow bent u in staat om op basis van kwalitatieve data flows binnen uw site te optimaliseren. Zo kunt u bijvoorbeeld door middel van opnames van bezoeken (video) terugkijken waar bezoekers op vast lopen in uw funnel.
Conversie optimalisatie met mouseflow
OrangeValley heeft haar Conversie optimalisatie dienstverlening sinds 2011 uitgebreid met Mouseflow. Hiermee zijn wij in staat klanten beter te adviseren waar verbetering binnen uw website.
Aan de slag met Mouseflow?
Wilt u het rendement van uw site verbeteren en kunt u ondersteuning gebruiken? Wij helpen u graag verder. Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.
Relevante dienstverlening
Conversie Optimalisatie
Web Analytics
Dashboarding
-
Hét Data-First Customer Data Platform (CDP) De verwachtingen van klanten…
-
“Looker helps you to explore, analyze and share real-time business analytics…
-
HubSpot is een toonaangevend platform voor CRM, marketing, verkoop en…
-
OrangeValley is partner van Facebook en een Facebook Blueprint gecertificeerd…
-
Toegang tot pre-features van Optimizely voor onze klanten Als Community Partner…
-
OrangeValley is partner en implementatiespecialist van Relay42. Relay42 is een…
-
OrangeValley is al ruim 10 jaar multi-geaccrediteerd Google partner en een…