Meer rendement halen uit u site met conversie optimalisatie? Er zijn twee manieren van conversie optimalisatie met data. 1 is kwantitatieve data, bijvoorbeeld Google Analytics, en de tweede is kwalitatieve data. Hiervan is Mouseflow een mooi voorbeeld.

Mouseflow geeft inzicht waarom een bezoeker afhaakt

Met Mouseflow bent u in staat om op basis van kwalitatieve data flows binnen uw site te optimaliseren. Zo kunt u bijvoorbeeld door middel van opnames van bezoeken (video) terugkijken waar bezoekers op vast lopen in uw funnel.

Conversie optimalisatie met mouseflow

OrangeValley heeft haar Conversie optimalisatie dienstverlening sinds 2011 uitgebreid met Mouseflow. Hiermee zijn wij in staat klanten beter te adviseren waar verbetering binnen uw website.

Aan de slag met Mouseflow?

Wilt u het rendement van uw site verbeteren en kunt u ondersteuning gebruiken? Wij helpen u graag verder. Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

Relevante dienstverlening

Conversie Optimalisatie
Web Analytics
Dashboard & rapportage