De Online Marketing specialisten van OrangeValley hebben het afgelopen jaar weer uitgebreid hun kennis en visie gedeeld. De laatste ontwikkelingen en tips op het gebied van SEA, SEO, Webanalytics en Conversieoptimalisatie waren te lezen via ons eigen blog en via websites als Frankwatching en Emerce. Deze onderstaande artikelen zijn het meest gelezen en gedeeld.

Best gelezen SEA artikelen

  1. Het verkrijgen van een hoge kwaliteitsscore (door Raoul)
  2. SEA verbeteren met 10 handige Adwords scripts (door Sander op Emerce)
  3. Adwords script: Ontbrekende converterende zoektermen toevoegen (door Sander)

Best gelezen SEO artikelen

  1. Google’s Hummingbird 1 jaar later: heb jij je SEO-strategie al aangepast? (door Eduard & Sander op Frankwatching)
  2. Marcus Tandler over de toekomst van search (door Eduard op Marketingfacts)
  3. Een snelle mobiele website: Hoe controleer je dat zelf? (door Sander)

Best gelezen Webanalytics artikelen

  1. Nieuwe consumentenwet, veel impact op online verkoop (door Roel)
  2. Google Analytics Summit 2014 (door Dylan)
  3. Webstatistieken: ook Google AdWords keywords nu “not provided” (door Eduard)

 Best gelezen Conversieoptimalisatie artikelen

  1. Welke zorgverzekaar weet ons het beste te overtuigen voor 2015? (door Eddy op Frankwatching)
  2. Herhalen van oude A/B en MVT conversie tests de moeite waard? (door Theo)
  3. Conversiescan: de eerste stap naar een hoger online rendement (door Eddy))

 

Eervolle vermeldingen

In oktober organiseerden we ons jaarlijkse, drukbezochte klantevent. Hier lees je het verslag inclusief keynote presentaties. Verder is een aantal artikelen dat al voor 2014 is gepubliceerd, het afgelopen jaar opvallend vaak gelezen:

Ook in 2015 zullen onze specialisten weer uitgebreid van zich doen spreken door het schrijven van artikelen. Blijf ons blog dus regelmatig bezoeken om op de hoogte te blijven of abonneer op onze nieuwsbrief!