1 juni a.s. wordt in de Beurs van Berlage de zesde editie van Digital Marketing Live gehouden, hèt grootste event van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing! Ook dit jaar is OrangeValley weer op meerdere onderdelen vertegenwoordigd. Lees hieronder wat u die dag van ons kan verwachten.

Als spreker op ‘Digital Marketing Live!’ mogen wij enkele kaartjes (t.w.v. €119,00) weggeven. Heeft u interesse in dit evenement? Neem dan contact met ons op.

Presentatie “DataDriven Omnichannel strategie en het belang van SEO in de customer Journey”
Erik de Jong van KPN en Ortwin Verreck van OrangeValley geven een presentatie over DataDriven Omnichannel en het belang van SEO in de customer journey. In een goede omnichannel strategie mag zoekmachine optimalisatie niet ontbreken. In elke fase van de customer journey verandert het zoekgedrag van de doelgroep. Hoe kan je daar als merk op inspelen en welke aspecten spelen een rol in een complexe organisatie als KPN. Beide sprekers behandelen de gekozen aanpak en de learnings.

Bezoek interessante round table sessies
Tijdens Digital Marketing Live verzorgt OrangeValley ook een tweetal interessante ronde tafel sessies. Tijdens deze sessies praat u samen met een expert van OrangeValley en andere deelnemers bij over het onderwerp.

Round Table “OmniChannel Digital Marketing Strategy”
Dennis van der Biezen verzorgt vanuit OrangeValley een round table sessie over hoe je een omnichannel strategie vormgeeft.De sessie is gericht op het effectief bereiken van uw doelgroepen via verschillende kanalen. De volgende onderwerpen komen aan bod: Welke markttrends en ontwikkelingen zijn er rond Omnichannel strategie? Welke uitdagingen zijn er in een succesvolle Omnichannel strategie? Hoe hangt dit samen met de verschillende fases in de customer journey; Welke KPI’s en attributiemodellen werken het best om een omnichannel te optimaliseren.
Round Table “SEO in een Omnichannel strategie en het belang van Voice Search”
Eduard Blacquière verzorgt vanuit OrangeValley een round table sessie over SEO in een Omnichannel strategie en het belang van Voice Search. SEO Wordt steeds belangrijker in een Omnichannel Strategie. Ook het zoekgedrag van mensen is aan het veranderen. In deze ronde tafel staan we stil bij VoiceSearch. Google, Facebook, Microsoft en Amazon maken nu al gebruik van spraakassistenten. Om vindbaar te blijven onder deze nieuwe omstandigheden is het essentieel om jouw marketingaanpak mee te laten groeien. Wat is de business impact is en hoe op Voice Search in te spelen.