MetaDimensions is verzelfstandigd. Wat ooit begon als een initiatief binnen OrangeValley om slimmer, sneller en eenvoudiger conversie optimalisatie mogelijk te maken, is inmiddels OrangeValley ontgroeit en geworden tot een zelfstandige organisatie.

MetaDimensions spreekt de komende periode op Emerce Conversion over hun nieuw oplossing. Centraal Beheer Achmea vertelt op 12 april hoe zij met MetaDimensions aan de slag zijn. Een week later spreekt De Persgroep op Multichannel Conference over hoe zij MetaDimensions gebruiken.

Bekijk hier de korte introductie van MetaDimensions

De reden voor het succes achter MetaDimensions is begrijpelijk. Conversie optimalisatie wordt steeds belangrijker voor bedrijven. Maar hoe meer je test, hoe complexer het wordt. Hoe stel je de juiste prioriteiten, en hoe krijg je de juiste betrokkenheid van je collega’s? Hoe en waar krijg je nieuwe en veelbelovende ideeën voor testen?

Dit is waar MetaDimensions helpt

MetaDimensions ondersteunt opdrachtgevers en agencies wereldwijd bij het beheer van van de verschillende testtrajecten en workflows. De challenges van MetaDimensions dagen u en uw collega’s uit om tot de beste testen te komen. Daarnaast verbinden MetaDimensions alle verschillende testtools zoals bijvoorbeeld Optimizely, VWO, Optimizely en SiteSpect. MetaDimensions vergroot de kennis van Conversie optimalisatie en helpt om kostbare tijd te besparen op alle mogelijke terreinen.

Meer informatie kunt u vinden op de website van MetaDimensions

Gratis toegang tot Emerce Conversion

Wil je graag aanwezig zijn op Emerce Conversion? Wij verloten 8 toegangskaarten voor het event onder de nieuwsbrief subscribers. Schrijf je nu in.

Inschrijven nieuwsbrief