Op donderdagmiddag 11 mei 2017 gaan 100 marketeers tijdens het tweede Data Driven Digital Marketing Event met elkaar in gesprek over de vraag hoe organisaties in de verschillende volwassenheidsfases kunnen transformeren tot een data gedreven (digital) marketing organisatie. Factbased marketing, big data, growth hacking, wat betekent het nu echt en hoe pas je het toe als marketeer?

Peter Abrahamse zal namens OrangeValley in de derde ronde (16.35 tot 17.20) spreken.  Peter zal laten zien wat de 3 belangrijkste bouwstenen zijn voor een succesvol optimalisatie programma in uw organisatie. Hierin zet hij conversie optimalisatie neer als een belangrijke stap richting de data-gedreven organisatie waarin de customer journey integraal geoptimaliseerd wordt en de klant ook daadwerkelijk centraal komt te staan in uw organisatie.

Schrijf  je nu in voor de DDDME! Relaties van OrangeValley ontvangen een korting van € 200 en kunnen met de kortingscode 99OV17 voor slechts € 99 per persoon een kaartje kopen.

DDDME vindt plaats op het prachtige landgoed van SAS te Huizen.

Voor wie?

Het Data Driven Digital Marketing Event is bedoeld voor senior marketeers, die online marketing op strategisch of tactisch niveau inzetten. Enerzijds marketeers die er relatief weinig van weten en nieuwe kennis willen vergaren. Anderzijds marketeers die zelf innovatief en creatief zijn, maar graag willen weten hoe het bij andere bedrijven is geregeld en daarover met elkaar in gesprek willen gaan.

Over OMCN Festina Lente

Online Marketing Club Nederland ‘Festina Lente’ is opgericht door senior marketeers en is vooral bedoeld om in gesprek te gaan met andere marketing & communicatie vakgenoten. Als ervaren marketing professional wil je soms weten hoe collega’s bij andere bedrijven ‘online, social & mobile’ strategisch inzetten. Door de inzet van een professioneel platform wordt actuele kennis snel en efficiënt met elkaar gedeeld. Dit draagt bij aan de persoonlijke ontwikkeling van de marketeers en hun bedrijven, maar ook aan de voortgang van het online marketing vakgebied.

Toegangskaarten kosten €299,- en er zijn nog maximaal 18 plaatsen beschikbaar. Kijk voor meer informatie en kaartverkoop op www.dddme.nl

Voor vragen over het Data Driven Digital Marketing Event of over OMCN Festina Lente kun je contact opnemen met Hans van der Meulen via hans@dddme.nl of 06–54224471