Afgelopen donderdag 1 juni vond de zesde editie van Digital Marketing Live! plaats. We kijken terug op een zeer succesvol evenement en hopen dat u ook een inspirerende dag heeft gehad!

OrangeValley stond gisteren samen met KPN op het hoofdpodium van Digital Marketing Live. Ze gingen dieper in op datadriven omnichannel strategie en het belang van SEO in de customer journey. Daarnaast verzorgde OrangeValley een aantal interessante round table sessies.  Hieronder vindt u alle presentaties van OrangeValley terug.

DataDriven Omnichannel strategie en het belang van SEO in de customer Journey

In een goede omnichannel strategie mag zoekmachine optimalisatie niet ontbreken. In elke fase van de customer journey verandert het zoekgedrag van de doelgroep. Hoe kan je daar als merk op inspelen en welke aspecten spelen een rol in een complexe organisatie als KPN. Beide sprekers behandelden de gekozen aanpak en de learnings.

Round table: OmniChannel Digital Marketing Strategy

Hoe geef je een omnichannel strategie vorm. Gericht op het effectief bereiken van uw doelgroepen via verschillende kanalen. De volgende onderwerpen komen aan bod: Welke markttrends en ontwikkelingen zijn er rond Omnichannel strategie? Welke uitdagingen zijn er in een succesvolle Omnichannel strategie? Hoe hangt dit samen met de verschillende fases in de customer journey; Welke KPI’s en attributiemodellen werken het best om een omnichannel te optimaliseren.

Voice Search – De business impact acter de hype

SEO Wordt steeds belangrijker in een Omnichannel Strategie. Ook het zoekgedrag van mensen is aan het veranderen. In deze ronde tafel staan we stil bij VoiceSearch. Google, Facebook, Microsoft en Amazon maken nu al gebruik van spraakassistenten. Om vindbaar te blijven onder deze nieuwe omstandigheden is het essentieel om jouw marketingaanpak mee te laten groeien. Wat is de business impact is en hoe op Voice Search in te spelen.