30 jan

Data Driven Digital Marketing Event

Op donderdag 22 september 2016 van 13.00 tot 19.00 uur organiseert OMCN Festina Lente in samenwerking met ABN AMRO Digital Banking het eerste Data Driven Digital Marketing Event voor senior marketeers. Tijdens het event draait het om inhoudelijke marketingcases en relevante content gepresenteerd door marketeers zelf. OrangeValley is gevraagd om een bijdrage te leveren op […]

Lees meer

Ontdek afhaakmomenten met web analytics

Iedereen heeft een mening over je website en weet het beste hoe je de website kunt optimaliseren. Zo hebben de webbouwer, de online marketeer, de directeur en de klantenservice medewerker allemaal wel iets te zeggen over de website. Toch heeft maar één persoon gelijk en dat is de bezoeker. Op basis van het gedrag van je bezoeker moet je gaan optimaliseren en niet op basis van onderbuikgevoel.

Lees meer

OrangeValley wordt Premier Google Partner

OrangeValley is geselecteerd als Premier Google Partner. Dit is een nieuwe vorm van erkenning van Google voor de meest gewaardeerde bureaus. Aanleiding voor deze erkenning zijn de certificering van OrangeValley op diverse kennisgebieden maar ook onze prestaties over de afgelopen periode. Premium Partner OrangeValley blinkt extra uit op de terreinen Zoekmachine Marketing en Mobiele Marketing. […]

Lees meer

OrangeValley officieel gecertificeerd voor Google Optimize 360

OrangeValley is als één van de eerste online marketing bureau’s in Nederland officieel gecertificeerd voor Google Optimize 360. Google Optimize 360 is een A/B testing tool die onderdeel uitmaakt van de door Google groots aangekondigde Google 360 Suite. Ondanks dat de tool zich nog in de bètafase bevindt, kunnen we met trots zeggen dat we […]

Lees meer

4 updates in Google Adwords waar je niet om heen kan in 2016

Eind mei presenteerde Google een aantal vernieuwingen binnen Adwords die voor de komende periode op de plank zouden liggen. Een aantal daarvan zijn inmiddels in een verhoogd tempo doorgevoerd. Bij deze een recap voor wat je op korte termijn (vanaf heden) kan verwachten. Expanded text ads (ETA) wordt de standaard Heel lang is de vrijgekomen […]

Lees meer

OrangeValley en Hunkemöller spreken op E-Fashion

Op 8 september 2016 organiseert Emerce het jaarlijkse E-fashion Congres in Pakhuis Willem de Zwijger. OrangeValley is gevraagd om een bijdrage te leveren op dit evenement en een Fashion Case te presenteren. Samen met Bert Middendorp (Hunkemöller) zal Eduard Blacquière (OrangeValley) een presentatie geven over het volgende onderwerp: Hunkemöller: Grenzen verleggen met omnichannel e-commerce in […]

Lees meer

Zoekmachine adverteren (SEA) in de complete Customer Journey

Een consument denkt niet in marketingkanalen of apparaten. Om een klant te bereiken denken we dan ook vanuit diens ‘journey’; juist ook in online advertising. Met steeds meer touch points voorafgaand aan een (koop)beslissing, is het centraal stellen van de klant alleen maar belangrijker geworden. Helaas bestaat er niet iets als één customer journey voor […]

Lees meer

Nieuw kantoor

Ons nieuwe kantoor vordert gestaag. Nog twee weken en we kunnen beschikken over de meest moderne ruimte voor strategiesessies. We schijnen zelfs op de muren te kunnen schrijven in deze ruimte. De scrumruimtes vormen ook al behoorlijk. Daar gaan we straks de strategie vertalen naar acties binnen een sprint van een maand. Usability Research Centrum […]

Lees meer

OrangeValley in Managementteam Top 4 Beste Digitale dienstverleners

Jaarlijks verschijnt in Managementteam (MT) een onderzoek onder de lezers naar de beste Digitale Dienstverleners van Nederland. Elk bedrijf wordt een technologiebedrijf. Maar wie kan het best helpen om van die transformatie een succes te maken? MT vroeg het zijn lezers, voor de zestiende keer op rij. Onderzoek MT naar de beste digitale dienstverleners KPN […]

Lees meer

Waarom een DMP noodzakelijk is voor online advertising

In technische termen is een Data Management Platform (DMP) een centrale plek waar zogeheten first en third-party data wordt verzameld over verschillende (digitale) marketing kanalen, zoals: CRM, SEA, Display, Affiliate, E-mail, etc. Maar een DMP is voor ons als marketeers juist een marketing instrument om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste […]

Lees meer

top