26 jul

Save the date: 1 juni 2017 – OrangeValley op Digital Marketing Live

1 juni a.s. wordt in de Beurs van Berlage de zesde editie van Digital Marketing Live gehouden, hèt grootste event van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing! Ook dit jaar is OrangeValley weer op meerdere onderdelen vertegenwoordigd. Voorgaande jaren presenteerden wij samen met Simyo en Centraal Beheer op het hoofdpodium. Ook dit […]

Lees meer

Video: Data driven attributie met Adometry

Data driven attributie met Adometry Presentatie door Gert-Jan Lagas (Adometry). Waar er nu nog vaak gebruik wordt gemaakt van ‘simple rules based’ attributie biedt het door Google overgenomen Adometry de mogelijkheid om dit meer ‘advanced’ te beoordelen door middel van Data Driven Attributie. Tevens zal er kort worden ingegaan op TV attributie: hoe kun je […]

Lees meer

Video CASE: Het mobiele succes van Hunkemöller

CASE: Het mobiele succes van Hunkemöller Bert Middendorp, manager e-commerce bij Hunkemöller, gaat in op het mobile succes van het bedrijf. De retailer van het jaar realiseert een omnichannel presence in het hart van de doelgroep: de ‘shero’. Mobiel speelt hierin een cruciale rol. Bert vertelt hoe Hunkemöller 1 miljoen app downloads haalde en hoe […]

Lees meer

Video: CASE: Het Conversie succes bij De Jong Intravakanties

CASE: Het Conversie succes bij De Jong Intravakanties Marvin Soekra vertelt hoe De Jong Intra Vakanties succes heeft geboekt met conversie optimalisatie. Hij gaat met name in op learnings op organisatieniveau. Welke rollen zijn er nodig? Welke werkvorm kies je? Hoe bepaal je welke testen je gaat doen? En hoe borg je de kennis en […]

Lees meer

Video: Veranderd zoekgedrag en het belang van goede content

Veranderd zoekgedrag en het belang van goede content Google innoveert in rap tempo met zaken als RankBrain (machine learning), AMP, Structured Data en Featured Snippets. Daarbij geeft Google steeds vaker al het antwoord in de zoekmachine zonder dat je een website hebt bezocht. Dit fenomeen heet featured snippets. Google wil zelfs je personal assistant worden. […]

Lees meer

Video: Paid Search Strategy om de customer Journey

Paid Search Strategy om de customer Journey Campagnes hebben tegenwoordig zoveel opties om te optimaliseren dat de keuze enorm is. Men kan een bod aanpassen voor locatie? Voor apparaten? Type gebruiker? Of allemaal tegelijk? Met een dergelijke hoeveelheid aan mogelijkheden wordt het ondoenlijk om dit allemaal handmatig bij te kunnen werken. Technologische ontwikkelingen bieden hier […]

Lees meer

Video: CASE Ervaring met Conversieoptimaliatie bij Ahold

CASE:Ervaring met Conversieoptimaliatie bij Ahold Ahold is in Nederland één van de koplopers als het gaat om data driven marketing. Aan de hand van een case legt Roel uit welke drie principes er zijn om aan het verbeteren van de conversie te werken. Roel gaat er op in hoe traditionele research technieken helpen om als […]

Lees meer

Video: DataDriven Programmatic Marketing

DataDriven Programmatic Marketing Programmatic marketing maakt het mogelijk bijna real time campagne resultaten te volgen en te optimaliseren. De vele data die verzameld wordt creëert nieuwe inzichten maar ook vooral mogelijkheden. Hoe vang je data op en hoe zet je deze weer in om je doelgroep zo efficiënt mogelijk te bereiken?Welke ontwikkelingen zien we binnen […]

Lees meer

Video DataDriven Conversie optimalisatie

DataDriven Conversie optimalisatie Steeds meer organisaties gaan professioneler aan de slag met conversie optimalisatie en AB-testing. Het belang van een goed beheersbaar proces is evident. Peter behandelt verschillende technieken om te werken aan een betere dialoog. Het belang van usability onderzoek, maar ook het belang van een goed proces komt aan de orde. Whitepaper download […]

Lees meer

Video: Data Driven Marketing van KPI framework tot Predictive Model

Data Driven Marketing van KPI framework tot Predictive Model Data Driven Marketing stelt ons in staat om steeds beter te voorspellen:“Predictive Modelling”. Bijsturen wordt daardoor steeds eerder mogelijk. Uiteraard is het wel van belang dat een predictive model wordt gebaseerd op de juiste KPI’s. Jesper behandelt het KPI Framework en geeft voorbeelden over hoe predictive […]

Lees meer

top