07 sep

Presentaties kennissessie datalekken meldplicht

Op dinsdag 12 april heeft OrangeValley in samenwerking met branchvereniging DDMA in Breukelen op het kantoor de kennissessie “nieuwe wetgeving data driven marketing” georganiseerd. Deze middag is er ingegaan op de ontwikkelingen rondom de cookiewetgeving, de nieuwe meldplicht datalekken, de recente veranderingen per 1 januari 2016 in de wetgeving en wat dit in de online marketing praktijk betekent.

Lees meer

Customer Experience centraal op eRetail: van strategie naar actie!

De steeds complexer wordende customer journey vormt voor veel retailers een van de belangrijkste uitdagingen op dit moment. Dat het inspelen op de customer journey en het verbeteren van de customer experience essentieel zijn binnen een succesvolle marketing strategie is inmiddels bekend, maar de praktische opvolging hiervan blijkt voor veel retailers moeilijker dan gedacht. De […]

Lees meer

Nieuwe wetgeving meldplicht datalekken uitgelegd

Vanaf 1 januari is de meldplicht datalekken van kracht. Wat is het, wanneer is er sprake van en wat te doen? We gebruiken tegenwoordig steeds meer informatie en databronnen, zowel privé, maar ook in het bedrijfsleven en door overheden. Iedereen moet er volledig op kunnen vertrouwen dat zijn persoonsgegeven voldoende worden beveiligd en beschermd zijn. […]

Lees meer

Presentaties Paid Search Strategy Event 2016

Op donderdag 17 maart heeft OrangeValley in samenwerking met Google het Paid Search Strategy Event georganiseerd. Deze dag is er door de specialisten van OrangeValley en Google ingegaan op de mogelijkheden en kansen die Paid Search kan bieden in 2016. Google heeft tijdens een presentatie laten zien hoe met Paid Search in te inspelen op het veranderende […]

Lees meer

Micromomenten met macro kansen: Paid Search trends & technologieën in 2016

Welkom in 2016. In het huidige online marketing tijdperk is de markt complexer dan ooit. Mobieler dan ooit. Meer technologiegedreven dan ooit. We staan voor de grote uitdaging om onze doelgroep meer dan ooit te leren kennen en op het juiste moment relevant te zijn. We zetten steeds meer de klant centraal waarbij we streven […]

Lees meer

Kennissessie nieuwe wetgeving data driven marketing 12 april – Meld u aan!

Dinsdag 12 april om 16.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met branchevereniging DDMA een kennissessie over de nieuwe wetgeving voor data driven marketing, waaronder de meldplicht datalekken die vanaf 1 januari 2016 van kracht is. Als gewaardeerde relatie van OrangeValley nodigen wij u bij deze graag uit. Welke informatie en persoonsgegevens mag u wel gebruiken […]

Lees meer

Kom met 50% korting naar GAUC

Ook dit jaar weer organiseert OrangeValley in samenwerking met 12 andere Google Analytics Certified Partners de Google Analytics User Conference. Hét grootste Google Analytics evenement in Europa! Een actueel en inspirend programma verspreid over twee dagen; een studiedag en een congresdag. Op beide dagen worden er vanuit OrangeValley grensverleggende presentaties gegeven. Bekijk hier het gehele […]

Lees meer

Google lanceert Analytics 360 Suite: Een complete enterprise oplossing

Auteurs: Twan Lammers & Kirsten van der Woning Gisteren kondigde Google belangrijk nieuws aan, er zou een ware Google Analytics evolutie gepresenteerd worden onder de naam The Google Analytics 360 Suite. Hoewel we maanden geleden op de Google Analytics Summit al veelbelovende product presentaties te zien kregen heeft Google er nu voor gekozen dit samen […]

Lees meer

Geen advertenties in de rechterkolom: impact op SEA & SEO

Op 20 februari is door Google een update uitgerold. Sindsdien toont Google niet drie, maar vier advertenties boven de niet-betaalde zoekresultaten en zijn de advertenties aan de rechterzijde van de zoekresultaten definitief verleden tijd. We schreven er al eerder over in het artikel “Advertenties verdwijnen uit de rechterkolom“. Tijd om de eerste tussenstand op te maken […]

Lees meer

Peter Ciepiela spreker op Emerce Conversion

De evolutie van een optimalisatieteam Peter Ciepiela is Digital Optimalization Lead bij Philips. Het digitale optimalisatieteam van Peter optimaliseert de user experience van Philips.com voor 62 landen. Het team begon 2,5 jaar geleden met a/b testen op de ‘buy now’ knoppen, eerst alleen op tekst en kleur. Nu gebruikt het team een Lean UX benadering […]

Lees meer

top