26 mrt

Volledige programma Digitale Transformatie event bekend

Het volledige programma van het Digitale Transformatie event van 4 juli is bekend! Nog geen plaats gereserveerd? Deelname is vrijblijvend, reserveer vandaag nog één van de laatste plaatsen! Bekende Influencer op het Digitale Transformatie event! Naast specialisten van Google, Facebook, Hubspot en Dynata is de Nederlandse influencer Noah Zeeuw, bekend van onder andere Fox TV, […]

Lees meer

Bezoek het Digitale Transformatie event van 4 juli 2019

Er is een fundamentele verandering gaande op het gebied van klantinteractie en klantbeleving. Dit maakt het een uitdaging om Lifetime Value te realiseren bij klanten. Hoe kom je tot de juiste mix van data en technologie die Lifetime Value mogelijk maakt? Wij staan hier op het Digitale Transformatie event van 4 juli uitvoerig bij stil, […]

Lees meer

De impact van Intelligent Tracking Prevention (ITP 2.1 & 2.2) op online marketing

Intelligent Tracking Prevention (ITP) is inmiddels alweer sinds halverwege 2017 actief in de webbrowser Safari. De meest recente versies (ITP 2.1 en ITP 2.2) hebben steeds meer impact op het gebied van online adverteren, analytics en A/B-testing. In dit artikel gaan we in op deze ontwikkeling en de impact hiervan op online marketing. Wat is […]

Lees meer

In vijf stappen starten met een Influencer Marketing Strategie

In ons vorige blog omtrent Influencer Marketing heb je kunnen lezen over wat Influencer Marketing  is en waarom je hier in 2019 nog mee moet starten. Kriebelt het bij jou ook al met deze vorm van marketing aan de slag te gaan binnen jouw organisatie? In dit blog lees je wat de vijf stappen zijn […]

Lees meer

The Heineken Company samen met OrangeValley op Digital Marketing Live! 2019

Op donderdag 27 juni staan The Heineken Company en OrangeValley samen op het podium van de 9e editie van Digital Marketing Live! Emerce Digital Marketing Live! is elk jaar de update in online marketing, advertising en media. De online marketing experts uit binnen- en buitenland zijn hier aanwezig om te praten en over de laatste […]

Lees meer

Waarom jij in 2019 (niet) moet starten met Influencer Marketing

Is het een uitdaging om je doelgroep te bereiken, meer zichtbaarheid te genereren voor een product of dienst of wil je werken aan het optimaliseren van je branding? Dan is Influencer Marketing mogelijk een effectief onderdeel van de online marketing strategie van jouw organisatie. In dit artikel lees je wat Influencer Marketing is, of het […]

Lees meer

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience, een ontwikkeling waar tijdens het afgelopen CXO event van OrangeValley uitvoerig bij is stilgestaan. In dit artikel lees je de belangrijkste take-aways. CXO, voorheen bekend als Conversie-Optimalisatie of CRO, behelst meer dan enkel korte termijn optimalisatie voor websites. We zijn anno 2020 ook veel meer […]

Lees meer

Vier kansen voor Feed Based Advertising in 2019

Maak je gebruik van een productfeed? Bijvoorbeeld om producten aan te bieden via Google Shopping, of om remarketing toe te passen? In dit artikel brengen wij jou op de hoogte van de uitgebreide advertentiemogelijkheden die een productfeed biedt, zodat jij nog meer rendement uit jouw online campagnes kunt halen. Wat is een productfeed? Voordat we […]

Lees meer

OrangeValley wordt Community Partner van Optimizely

OrangeValley maakt al jaren gebruik van het platform Optimizely voor Conversie Optimalisatie en heeft nu ook een partnership gesloten met de partij. Vanaf heden zijn we Community Partners. Dit zorgt voor nieuwe voordelen die we onze klanten kunnen bieden op het gebied van CXO. Optimizely Community Partner Optimizely is marktleider in optimalisatie tooling en biedt […]

Lees meer

Een ‘GO’ op alle A/B testen bij De Persgroep Nederland

A/B testen is bij De Persgroep Nederland inmiddels niet meer weg te denken uit de dagelijkse werkwijze van het CRO team. Toen OrangeValley begin 2018 als Digital Marketing partner aanschoof stond dit echter nog in de kinderschoenen. Biometrisch Usability Onderzoek heeft hier een grote verandering in gebracht. Om bij De Persgroep Nederland een A/B test […]

Lees meer

top