02 jul

In vijf stappen starten met een Influencer Marketing Strategie

In ons vorige blog omtrent Influencer Marketing heb je kunnen lezen over wat Influencer Marketing  is en waarom je hier in 2019 nog mee moet starten. Kriebelt het bij jou ook al met deze vorm van marketing aan de slag te gaan binnen jouw organisatie? In dit blog lees je wat de vijf stappen zijn […]

Lees meer

The Heineken Company samen met OrangeValley op Digital Marketing Live! 2019

Op donderdag 27 juni staan The Heineken Company en OrangeValley samen op het podium van de 9e editie van Digital Marketing Live! Emerce Digital Marketing Live! is elk jaar de update in online marketing, advertising en media. De online marketing experts uit binnen- en buitenland zijn hier aanwezig om te praten en over de laatste […]

Lees meer

Waarom jij in 2019 (niet) moet starten met Influencer Marketing

Is het een uitdaging om je doelgroep te bereiken, meer zichtbaarheid te genereren voor een product of dienst of wil je werken aan het optimaliseren van je branding? Dan is Influencer Marketing mogelijk een effectief onderdeel van de online marketing strategie van jouw organisatie. In dit artikel lees je wat Influencer Marketing is, of het […]

Lees meer

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience, een ontwikkeling waar tijdens het afgelopen CXO event van OrangeValley uitvoerig bij is stilgestaan. In dit artikel leest u de belangrijkste take-aways. CXO, voorheen bekend als Conversie-Optimalisatie of CRO, behelst meer dan enkel korte termijn optimalisatie voor websites. We zijn anno 2019 ook veel meer bezig met de […]

Lees meer

Vier kansen voor Feed Based Advertising in 2019

Maak je gebruik van een productfeed? Bijvoorbeeld om producten aan te bieden via Google Shopping, of om remarketing toe te passen? In dit artikel brengen wij jou op de hoogte van de uitgebreide advertentiemogelijkheden die een productfeed biedt, zodat jij nog meer rendement uit jouw online campagnes kunt halen. Wat is een productfeed? Voordat we […]

Lees meer

OrangeValley wordt Community Partner van Optimizely

OrangeValley maakt al jaren gebruik van het platform Optimizely voor Conversie Optimalisatie en heeft nu ook een partnership gesloten met de partij. Vanaf heden zijn we Community Partners. Dit zorgt voor nieuwe voordelen die we onze klanten kunnen bieden op het gebied van CXO. Optimizely Community Partner Optimizely is marktleider in optimalisatie tooling en biedt […]

Lees meer

Een ‘GO’ op alle A/B testen bij De Persgroep Nederland

A/B testen is bij De Persgroep Nederland inmiddels niet meer weg te denken uit de dagelijkse werkwijze van het CRO team. Toen OrangeValley begin 2018 als Digital Marketing partner aanschoof stond dit echter nog in de kinderschoenen. Biometrisch Usability Onderzoek heeft hier een grote verandering in gebracht. Om bij De Persgroep Nederland een A/B test […]

Lees meer

Data Driven Personas tijdens What’s Going on in (R)etailing 2019

Donderdag 18 april is OrangeValley aanwezig als expert bij de bootcamp Digital Strategy op de 28ste editie van het What’s Going on in (R)etailing event in Bussum. Tijdens deze bootcamp bespreken wij het belang van data driven personas in de digitale strategie. Op de 28ste editie van What’s going on in [R]etailing?! “creating the difference” […]

Lees meer

Voor de elfde keer op rij verkozen tot een van de beste bedrijven in e-business (2019)

Op 9 april is alweer de veertiende editie van Emerce 100 verschenen. Het onderzoek wordt jaarlijks door Emerce en onderzoeksbureau Motivaction uitgevoerd en is verrijkt met andere relevante marktdata. OrangeValley is opnieuw opgenomen in de lijst, dit jaar in de categorie van grote digital marketingbureau’s. Het onderzoek van Emerce geeft weer hoe beslissers uit de […]

Lees meer

Online Marketplaces: de impact op (online) retail

De e-commerce markt in Nederland groeit enorm. 79% van de Nederlanders shopt online en daarmee staat Nederland in de top 5 van Europese landen waarin het grootste aandeel van de bevolking online winkelt. Niet alleen in ons land, maar wereldwijd wordt er steeds meer online gekocht. De opkomst van online marketplaces zorgt voor grote veranderingen […]

Lees meer

top