13 nov

Van inside-out naar data driven content bij KPN (Digital Dutch)

KPN wil meer marktgestuurde content ontwikkelen. Content die beter inspeelt op de vragen van hun doelgroep. Eerder werd er namelijk veel content ontwikkeld die vanuit interne triggers of behoefte ontstond. Het gevolg was een lage organische waarde van deze inside-out content. De uitdaging was dan ook om van inside-out naar meer outside-in content te gaan. […]

Lees meer

DPG Media tweemaal genomineerd voor een DDMA Dutch CRO Award

DPG Media en OrangeValley hebben door middel van A/B testing ervoor gezorgd dat bezoekers sneller een krantenabonnement naar keuze kunnen vinden en het afsluiten van een abonnement via mobiel efficiënter verloopt. Beide projecten zijn inmiddels genomineerd voor een DDMA Dutch CRO Award. Lees in deze blog meer over beide cases en breng je stem uit […]

Lees meer

3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker interacteert. Wil je online beter communiceren met je doelgroep en je conversiepercentage verhogen? Dan is het belangrijk om je doelgroep door en door te kennen. In dit artikel […]

Lees meer

Meld je aan voor het webinar SEO A/B Testing: voor een datagedreven SEO-strategie

Op donderdag 10 september, om 11.00 uur, host SEO expert Koen Leemans een webinar omtrent SEO A/B testing. Hij gaat in op het creëren van de perfecte mix voor jouw organisch kanaal, om zo je doelgroep optimaal te bereiken. SEO A/B testing is een van de innovatieve werkwijzen die binnen OrangeValley wordt toegepast voor het […]

Lees meer

SEO A/B Testing bij Hunkemöller resulteert in substantiële businessresultaten

A/B testen is een bekend begrip voor customer experience optimization (CXO) of het optimaliseren van advertenties. Met het opzetten van een volstrekt nieuwe testmethode in het SEO kanaal van Hunkemöller, hebben we bewezen dat het SEO A/B testen niet alleen goed werkt, maar ook nog eens substantiële resultaten oplevert. Waarom SEO A/B testen? Zoekmachines zijn […]

Lees meer

Klant centraal opereren is onmisbaar om jouw doel te bereiken

Een doel stellen primair gedacht vanuit de klant is één, maar hoe zorg je ervoor dat je dit ook daadwerkelijk gaat realiseren? Opereren op basis van klantgerichte processen is onmisbaar om jouw doel te bereiken. Maar, waar begin je? Wat zijn klantgerichte processen? Hoe organiseer je het team rondom klant centrale processen? En wat levert […]

Lees meer

Adverteren zonder cookies; hoe nu verder?

Zoals al in een aantal artikelen door collega’s van OrangeValley is beschreven, hebben de laatste updates rondom ITP/ETP (Intelligent/Enhanced Tracking Prevention) ervoor gezorgd dat de advertentiedoelgroepen een stuk kleiner worden. Dit geldt momenteel met name voor gebruikers van de browsers Safari en Firefox. Maar Google heeft voor Chrome ook aangegeven dat binnen nu en twee […]

Lees meer

KPN en OrangeValley genomineerd voor 2 Global Search Awards

KPN en OrangeValley zijn, in navolging van drie nominaties voor de European Search Awards, nu ook tweemaal genomineerd voor de Global Search Awards. De Global Search Awards is een internationale wedstrijd die wereldwijd het allerbeste werk op het gebied van SEO, PPC, digital marketing en contentmarketing bekroont. Jaarlijks worden de Global Search Awards uitgereikt voor […]

Lees meer

Google Ads Dynamic Search Ads, wat is het en hoe werkt het?

Met steeds meer touch points wordt de customer journey van mensen steeds complexer. Op het juiste moment de juiste boodschap geven is belangrijker dan ooit om succesvol (online) marketing te bedrijven. Met Google Ads kun je gericht adverteren op de exacte doelgroep die je wilt bereiken. Om de juiste advertentietekst op het juiste moment te […]

Lees meer

6 tips voor aantoonbaar succes met de mensen in je marketingteam

Ten tijde van de digitale generatie, worden nieuwe marketingteams samengesteld terwijl oude teams verdwijnen. Van je team wordt verwacht dat ze continu op de hoogte zijn van de veranderende martech stack en bijbehorende vaardigheden binnen korte tijd eigen maken. Dit kan nogal een uitdaging zijn, met name als je tegelijkertijd aantoonbaar succes moet leveren. In […]

Lees meer

top