13 nov

De 4 key take-aways van #GoogleMarketingLive 2018

Op 10 juli vond de 5e editie van Google Marketing Live plaats in San Jose, California. Hier zijn de belangrijkste Google marketing ontwikkelingen voor 2018 gepresenteerd door vertegenwoordigers van Google. Een aantal weken geleden werd al het ‘Google Marketing Platform’ geïntroduceerd. Er gaat namelijk rebranding plaatsvinden van de producten rondom advertising die Google aanbiedt. Hierover […]

Lees meer

Customer Experience Optimization & Psychology

Marketing draait steeds meer om het optimaliseren van de klantreis of de algehele ervaring van uw klant. Vandaar dat de term Customer Experience Optimization steeds vaker voorkomt. Met dit artikel willen wij wat meer diepte geven aan dit begrip door het uitlichten van de impact van psychologische kennis in het Customer Experience Optimization traject. Customer […]

Lees meer

Google Ads en het Google Marketing Platform

Per 24 juli 2018 gaat Google AdWords verder onder de naam Google Ads. Sinds de dienst Google AdWords ongeveer 18 jaar geleden gelanceerd werd, hebben er veel technische innovaties plaatsgevonden. De meest ingrijpende innovatie waar op ingespeeld moest worden is misschien wel de smartphone die tegenwoordig niet meer weg te denken is uit het dagelijks […]

Lees meer

Video’s en Presentaties Customer Experience Optimization event – 28 juni

Donderdag 28 juni heeft bij OrangeValley het Customer Experience Optimization event plaatsgevonden. Hieronder kunt u de video’s en presentaties van dit event terugkijken. Voor vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Video’s CXO event Introductie CXO Ortwin staat kort stil bij de impact van CXO in 2018. Hij benoemt de kansen die er voor bedrijven […]

Lees meer

28 juni CXO event bij OrangeValley

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience, dat is de focus van het CXO event van donderdag 28 juni. Verwacht een diepgaande boodschap gericht op online marketeers met affiniteit voor Conversie en Customer Experience Optimization. Tijdens het CXO event wordt gekeken naar de kansen die er zijn voor organisaties om CXO in 2018 […]

Lees meer

Presentaties Paid Advertising event – 28 mei

Maandag 28 mei vond bij Google het Paid Advertising event plaats. Hieronder kunt u de presentaties van dit event terugkijken. Voor vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Introductie Paid Advertising In de huidige markt is het bijzonder lastig om uw doelgroep effectief te bereiken. De aandachtsboog van de meeste mensen is uitermate kort. […]

Lees meer

Van Google Nederland naar Digital Marketing Live: een week vol kennisdeling

Afgelopen week was een week waarin inspireren en kennis delen centraal stond. Niet alleen had u de mogelijkheid om aan te sluiten bij het Paid Advertising event bij Google, u kon ook geïnspireerd raken door onze specialisten tijdens de diverse sessies op What’s Going on in (R)etailing en Digital Marketing Live! Paid Advertising bij Google […]

Lees meer

Het data-driven attributiemodel: Waarde toeschrijven binnen de gehele customer journey

Wat is attributie precies? En op welke manier schrijft het data-driven attributiemodel waarde toe aan kanalen binnen de customer journey? Deze twee vragen beantwoorden wij in dit artikel over de verschillende attributiemodellen en een uitgebreide toelichting over het data-driven attributiemodel. Aan de hand van een praktijkvoorbeeld. Wat is attributie? Attributie is een methodiek waarmee online […]

Lees meer

OrangeValley als expert bij What’s Going on in (R)etailing

Volgende week donderdag, 31 mei, host Digital Director Rachel van Staalduinen van OrangeValley een bootcamp over Digital Strategy op het What’s Going on in (R)etailing event in Utrecht. De gehele retail branche is aanwezig op 31 mei in het Media Plaza in Utrecht. Met meer dan 50 sprekers uit de sectoren Fashion, Food, Non-food, Living, DIY, Travel […]

Lees meer

OrangeValley met TP Vision op het hoofdpodium van DML2018

Net als voorgaande jaren staat OrangeValley ook dit jaar op het hoofdpodium van Digital Marketing Live! Samen met de CMO van TP Vision wordt op donderdag 31 mei de visie op een data driven digital aanpak besproken. Online marketing, advertising en interactieve media staan centraal tijdens de 7e editie van Digital Marketing Live! op 31 […]

Lees meer

top