23 aug

SEO A/B Testing at Hunkemöller yields substantial business results

A/B testing is a well-known concept for customer experience optimization (CXO) or optimizing Ads. By defining a completely new test method in the Hunkemöller SEO channel, we have proven that SEO A/B testing not only works, but also yields substantial results. Why SEO A/B testing? Search engines are an important traffic source for almost all […]

Lees meer

Analytics voor apps, wat kan ik met Firebase?

Eind 2019 is Google Analytics App+Web aangekondigd door Google. Met deze nieuwe versie van Google Analytics is het mogelijk om App en Web data te combineren en te analyseren. Het verzamelen van de web data kan worden ingericht via bijvoorbeeld Google Tag Manager. Om ervoor te zorgen dat het verkeer van je native iOS- of […]

Lees meer

Meld je gratis aan voor het Digital Virtualocity EMEA van Tealium

Op 17 juni host Tealium zijn eerste online conference; Digital Virtualocity EMEA. OrangeValley is implementatiepartner van Tealium en sponsor van dit event. Relaties van OrangeValley kunnen daarom gratis deelnemen. Wat is het Digital Virtualocity event? Digital Virtualocity is het ultieme evenement voor eenieder die met data werkt. Wil je betere klantervaringen leveren, groei stimuleren en digitale transformatie leiden met […]

Lees meer

Waarom het monitoren van laadtijden met Google Analytics niet voldoet [Case]

Met de OrangeValley Loading Time Impact Calculator hebben we laten zien hoe groot de impact van laadtijd op jouw online resultaten is. De gemiddelde laadtijd in Google Analytics zegt op zichzelf niet veel. Wanneer we de gemiddelde laadtijd vergelijken tussen groepen bezoekers, tussen tijdsperiodes of correleren met relevante business metrics, zien we wat de impact […]

Lees meer

Een toekomstbestendige MarTech stack: dit moet je weten

Vandaag de dag werken we meer en meer met data binnen organisaties. Reden om meer met data te werken is om meer te weten te komen over het gedrag en de behoefte van de klant. De vraag is echter wat je vandaag én morgen voor MarTech stack nodig hebt om antwoord te kunnen (blijven) geven […]

Lees meer

Ontdek privacygevoelige informatie in jouw Google Analytics data

Bij OrangeValley zien we regelmatig dat klantdata in Google Analytics persoonlijke en privacygevoelige informatie bevat. In dit artikel beschrijven we hoe je er eenvoudig achter komt of er ook privacygevoelige informatie in jouw Google Analytics data te vinden is. Dat kan namelijk eenvoudig met onze gratis Persoonlijk Identificeerbare Informatie (PII) Checker en uitgebreid met ons […]

Lees meer

De impact van Corona op jouw CXO programma

De marktomstandigheden zijn in een aantal weken radicaal veranderd. Waar sommige bedrijven worstelen om te overleven, zien andere bedrijven hun omzet verdubbelen. De wachtrijen die zich buiten vormen voor supermarkten, bouw- en tuincentra, laten zien dat deze bedrijven nu goede zaken doen. In dit artikel beschrijven we beknopt wat de (positieve) impact van Corona kan […]

Lees meer

Bereik je internationale doelgroep met multiple language ads van Facebook

Het is algemeen bekend; ons kleine landje is een multiculturele samenleving. Er zijn in Nederland meer dan 2,5 miljoen mensen die, naast het Nederlands, met een andere taal zijn opgegroeid. Naast de verschillende nationaliteiten die ons land kent, komen er jaarlijks meer dan 20 miljoen toeristen naar Nederland (NBTC). Kortom, in ons land hebben we […]

Lees meer

Data-driven persona’s verbeteren omnichannel personalisatie bij Score

Hoe kun je optimaal, persoonlijk kledingadvies geven aan klanten, in een markt waarin de concurrentie groot is? Dat was de vraag voor jeansspecialist Score. OrangeValley hielp Score met het antwoord op deze vraag door het opstellen van data-gedreven persona’s. De basis voor personalisatie, content en media inzet. Score is een retailbrand met een selectie van premium […]

Lees meer

Middels A/B-testing naar een betere Cookiemelding

De uitvoering van, en verantwoordelijkheid voor een goede cookiemelding, ligt bij jou als organisatie. Maar hoe zorg je er nu voor dat zo veel mogelijk bezoekers jouw cookies accepteren? In dit artikel lees je hoe Simyo aan de hand van A/B tests de optimale cookiemelding ontdekte voor remarketing.  Wat zijn Cookies en Cookiemeldingen? Even een […]

Lees meer

top