28 feb

Verhoog uw SEA rendement met Buyer Persona’s

De klant centraal stellen is een visie die veel online marketeers delen. Niets nieuws onder de zon zou u zeggen. Maar doen we dat ook daadwerkelijk, de klant centraal zetten? Hebben we eigenlijk een goed beeld van de customer journey en welke persoonlijkheden schuil gaan achter onze klanten? En hoe zou u hier als online […]

Lees meer

12 maanden SEO-kalender om te pieken in hoogseizoen zorgverzekeringen

SEO – het verbeteren van je organische vindbaarheid – laat zich niet sturen op dagniveau. Je inspanningen hebben pas effect op langere termijn. Maar je werkt in de zorgverzekeringenbranche en je moet in december pieken, terwijl de concurrentie dan het grootst is. Hoe doe je dat? Of een iets bredere probleemstelling voor vergelijkbare branches: hoe […]

Lees meer

5 online marketing trends in de verzekeringsbranche voor 2016

OrangeValley heeft diverse opdrachtgevers in de financiële sector en mede daarom hebben we een goed beeld van de belangrijkste online trends in deze branche. Onze opdrachtgevers verwachten dit ook van ons, aangezien we als gesprekspartner op zowel strategisch als tactisch niveau adviseren over de juiste online marketing aanpak. In dit artikel leest u een aantal […]

Lees meer

Conversie Optimalisatie: 12 voorzorgsmaatregelen om te pieken in december

De zorgverzekeraars hebben het elk jaar erg druk in de maanden november en december. Sterker nog; de zorg-verzekeringsbranche is een van de meest competitieve branches en de (financiele) belangen zijn enorm. Aan het einde van het jaar moet worden gepiekt en tegelijkertijd is dan de concurrentie het grootst. Hoe pak je dat aan op het gebied […]

Lees meer

Zo gebruik je heatmaps & verhoog je de conversie

Om optimaal online resultaat te behalen is het belangrijk om de gebruikers van je website te kennen. Met deze informatie kan je de website gericht optimaliseren op de behoeften van je doelgroep. Bijvoorbeeld: Welke informatie wil de gebruiker? Hoe navigeert de gebruiker door de website Welke elementen versterken het pad naar het doel en welke […]

Lees meer

Op deze manier behaal je winst in de mobiele zoekresultaten

21 april 2015 werd de langverwachte mobile friendly-update van Google gelanceerd. De update die ervoor zorgde dat mobiele websites anders beoordeeld zouden worden, oftewel de update die ‘alles’ zou veranderen in mobile-land. Hoewel de impact vooraf groter was ingeschat, betekent dit niet dat er geen wijzigingen in de zoekresultaten van Google hebben plaatsgevonden. Ondanks dat […]

Lees meer

Conversie-optimalisatie en SEO: haat-liefde of een gelukkig koppel?

Op nummer 1 staan op je belangrijkste zoekwoord is een heilige graal voor elk bedrijf dat aan zoekmachine optimalisatie (SEO) doet. Maar goed gevonden worden is zeker geen garantie voor succes. Wanneer deze bezoekers niet overgaan tot een aankoop, is die positie waardeloos en is alle moeite voor niks. Op dit punt komt conversie optimalisatie (CRO) […]

Lees meer

OrangeValley is Google Tag Manager certified partner

OrangeValley is vorige week door Google opnieuw geaccrediteerd als Google Tag Manager Certified Partner. Dit betekent dat OrangeValley zich heeft bewezen en voldoet aan de strenge eisen zoals Google deze stelt aan haar partners. Wij hebben inmiddels al veel ervaring in het beheren en implementeren van (complexe) Google Tag Manager omgevingen. Dit doen wij zowel […]

Lees meer

Omzetstijging door A/B-testen zonder deze 27 fouten

Na veel enthousiasme en een gevoel van vooruitgang door A/B testen volgt vaak de grote deceptie. In het beste geval waren er een aantal testen met 5 tot 30 procent verbetering, maar ondanks dat beweegt de conversielijn in Google Analytics niet echt omhoog. Met deze 27 valkuilen van A/B-testen kun je kijken of je organisatie conversie optimalisatie wel […]

Lees meer

SEO nieuws: nieuwe Panda Update uitgerold!

Google heeft het officieel bevestigd: na 10 maanden is er een “nieuwe” Panda algoritme Update (4.2) uitgerold! Panda wat? Om na te gaan waarop deze nieuwe Panda Update precies betrekking heeft is het goed om terug te gaan naar februari 2011. Toen introduceerde Google voor de eerste keer de Panda Update. Deze update had tot […]

Lees meer

top