16 feb

OrangeValley officieel gecertificeerd voor Google Optimize 360

OrangeValley is als één van de eerste online marketing bureau’s in Nederland officieel gecertificeerd voor Google Optimize 360. Google Optimize 360 is een A/B testing tool die onderdeel uitmaakt van de door Google groots aangekondigde Google 360 Suite. Ondanks dat de tool zich nog in de bètafase bevindt, kunnen we met trots zeggen dat we […]

Lees meer

4 updates in Google Adwords waar je niet om heen kan in 2016

Eind mei presenteerde Google een aantal vernieuwingen binnen Adwords die voor de komende periode op de plank zouden liggen. Een aantal daarvan zijn inmiddels in een verhoogd tempo doorgevoerd. Bij deze een recap voor wat je op korte termijn (vanaf heden) kan verwachten. Expanded text ads (ETA) wordt de standaard Heel lang is de vrijgekomen […]

Lees meer

OrangeValley en Hunkemöller spreken op E-Fashion

Op 8 september 2016 organiseert Emerce het jaarlijkse E-fashion Congres in Pakhuis Willem de Zwijger. OrangeValley is gevraagd om een bijdrage te leveren op dit evenement en een Fashion Case te presenteren. Samen met Bert Middendorp (Hunkemöller) zal Eduard Blacquière (OrangeValley) een presentatie geven over het volgende onderwerp: Hunkemöller: Grenzen verleggen met omnichannel e-commerce in […]

Lees meer

Zoekmachine adverteren (SEA) in de complete Customer Journey

Een consument denkt niet in marketingkanalen of apparaten. Om een klant te bereiken denken we dan ook vanuit diens ‘journey’; juist ook in online advertising. Met steeds meer touch points voorafgaand aan een (koop)beslissing, is het centraal stellen van de klant alleen maar belangrijker geworden. Helaas bestaat er niet iets als één customer journey voor […]

Lees meer

Nieuw kantoor

Ons nieuwe kantoor vordert gestaag. Nog twee weken en we kunnen beschikken over de meest moderne ruimte voor strategiesessies. We schijnen zelfs op de muren te kunnen schrijven in deze ruimte. De scrumruimtes vormen ook al behoorlijk. Daar gaan we straks de strategie vertalen naar acties binnen een sprint van een maand. Usability Research Centrum […]

Lees meer

OrangeValley in Managementteam Top 4 Beste Digitale dienstverleners

Jaarlijks verschijnt in Managementteam (MT) een onderzoek onder de lezers naar de beste Digitale Dienstverleners van Nederland. Elk bedrijf wordt een technologiebedrijf. Maar wie kan het best helpen om van die transformatie een succes te maken? MT vroeg het zijn lezers, voor de zestiende keer op rij. Onderzoek MT naar de beste digitale dienstverleners KPN […]

Lees meer

Waarom een DMP noodzakelijk is voor online advertising

In technische termen is een Data Management Platform (DMP) een centrale plek waar zogeheten first en third-party data wordt verzameld over verschillende (digitale) marketing kanalen, zoals: CRM, SEA, Display, Affiliate, E-mail, etc. Maar een DMP is voor ons als marketeers juist een marketing instrument om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste […]

Lees meer

Branding meets performance in online marketing

Op woensdag 29 juni organiseerde OrangeValley in samenwerking met Google het Upper Funnel Strategy Event bij Google in Amsterdam. Maar wat is de upper funnel nu eigenlijk? Dit is het deel van de customer journey waarin mensen nog niet op zoek zijn naar producten/diensten, maar waar marketeers wel op inspelen om deze mensen te inspireren of […]

Lees meer

Presentaties “Upper Funnel Strategy” event 2016

Op woensdag 29 juni heeft OrangeValley in samenwerking met Google het “Upper Funnel Strategy” event georganiseerd. Deze dag is er door de specialisten van OrangeValley, Google en WeLikeMilk ingegaan op het effectief bereiken van jouw doelgroep in de upper funnel. Google heeft tijdens een presentatie laten zien hoe je over de gehele funnel online advertising […]

Lees meer

Programmatic Advertising stappenplan voor meer Brand Awareness

Marketeers hebben allemaal hetzelfde doel: consumenten verbinden met merken. Wanneer consumenten verbonden zijn met merken, zullen ze eerder overgaan tot de aankoop van een product en/of dienst. Programmatic advertising wordt tegenwoordig steeds vaker ingezet om consumenten te verbinden met merken en de juiste doelgroep te bereiken. Voordat merkbetrokkenheid bij consumenten bereikt kan worden, is het […]

Lees meer

top