23 jun

Het fundament voor een data-gedreven organisatie

Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om concrete inzichten en actiepunten te destilleren uit deze zee van (big) data. De beschikbare data is vaak versplinterd, niet toegankelijk en/of onbetrouwbaar. Hoe zorg je dat iedereen binnen je organisatie naar dezelfde data kijkt en écht data-gedreven beslissingen kan […]

Lees meer

TikTok: wat is het en wat kan je er (zakelijk) mee?

TikTok is een spraakmakend en ongrijpbaar sociaal medium. Want wat is het nu precies? Is het commercieel interessant? Bevindt mijn doelgroep zich ook op het platform? Of zijn het veelal te jonge gebruikers? En moet ik er nu wel of niet iets mee doen voor mijn organisatie? Allemaal vragen waar we in deze blogserie antwoord […]

Lees meer

Emerce Retail 2020: een terugblik

Donderdag 12 maart organiseerde Emerce hét jaarlijkse event voor Retailers: Emerce Retail 2020. OrangeValley was aanwezig als sponsor en spreker. In dit artikel geven wij een korte inhoudelijke terugblik op de dag.  De twee meest besproken thema’s van de dag: Corona en Amazon. Hoewel de ontwikkelingen van het Corona-virus ons allen bezig houden, kon het […]

Lees meer

5 tips voor B2B digital marketeers ten tijde van corona-crisis

Wat een week! Nu het coronavirus de BV Nederland piepend en krakend tot stilstand probeert te dwingen, begint bij veel bedrijven het besef door te dringen dat we nog maar aan het begin staan van iets dat nog wel even kan gaan duren. Uiteraard ligt onze eerste zorg bij de gezondheid van mensen, nu het aantal […]

Lees meer

Zo maak je de juiste strategische keuzes op het gebied van digital marketing tijdens de corona-crisis

Anno 2020 leunt Marketing, hoewel in afnemende mate door de inzet van technologie, nog steeds op menselijk denken en handelen. De COVID-19 uitbraak heeft een grote invloed op ons allemaal. Mensen zijn angstig om zelf ziek te worden of mensen in je nabije omgeving. Feit is dat de sfeer grillig is en dat digital leaders […]

Lees meer

Zo word je B2B digital marketeer van de toekomst

De technologische mogelijkheden voor B2B marketeers nemen in een rap tempo toe. Hierbij speelt automatisering een grote rol. Dit gaat veelal gepaard met het opnieuw inrichten van processen, waardoor de scheidslijn tussen Marketing, Sales en Productmanagement vager wordt. Dit artikel beschrijft de gevolgen van automatisering voor een B2B digital marketeer en werpt een blik op […]

Lees meer

De impact van het Coronavirus en wat te doen met jouw Digital Marketing

Het Coronavirus is een hot topic; het is volop voelbaar op de beurzen, in de supply chain en in de alledaagse omgang met klanten en collega’s. Maar wat is nu de exacte impact van het Corona (COVID-19) virus op digital marketing, met name voor de Travel en Retail industrie? In dit artikel lees je wat […]

Lees meer

Bekijk het programma voor het Customer Journey Orchestration event

UPDATE | Vanwege de ontwikkelingen omtrent het Corona virus hebben wij ervoor gekozen dit event te verplaatsen naar een nader te bepalen datum. Op 26 maart organiseert OrangeValley samen met Tealium het Customer Journey Orchestration event. Op basis van een heldere roadmap leer je als deelnemer hoe je Customer Journey Orchestration binnen jouw organisatie kan […]

Lees meer

Steun Team OrangeValley en KWF tijdens de Alpe d’HuZes

Een team van zeven OrangeValley medewerkers gaat op donderdag 4 juni meedoen aan het unieke sport evenement Alpe d’HuZes. In deze blog lees je wat hun persoonlijke drijfveren zijn om mee te doen aan deze koers, hoe ze zich voorbereiden en wat voor tips ze hebben voor andere koersgenoten. Thijs Wat is je persoonlijke motivatie? […]

Lees meer

De transitie naar een volwassen Data Driven Retailorganisatie | Bezoek Emerce Retail op 12 maart

Op 12 maart staan Andries Hiemstra, Digital Strateeg, en Myrthe Mkaouar, Data Analyse expert, op het podium van het Emerce Retail event. Ze bespreken tijdens hun sessie de optimale aanpak voor de transitie naar een volwassen Data Driven Retailorganisatie. Andries en Myrthe kijken op basis van een aantal heldere klantcases, bij grote retailorganisaties in Nederland, […]

Lees meer

top