07 nov

OrangeValley op ‘Tech Live!’ 2017

Op 30 mei 2017 wordt in de Beurs van Berlage een nieuw event van Emerce gehouden. Tech Live! is hét nieuwe event van Emerce over de nieuwste technologie en succesvolle toepassingen ervan in business en marketing. Met 1000+ professionals belooft Emerce Tech Live! hét Nederlandse tech event van het jaar te worden. Wij mogen 50 tickets voor […]

Lees meer

OrangeValley op DDDME 2017

Op donderdagmiddag 11 mei 2017 gaan 100 marketeers tijdens het tweede Data Driven Digital Marketing Event met elkaar in gesprek over de vraag hoe organisaties in de verschillende volwassenheidsfases kunnen transformeren tot een data gedreven (digital) marketing organisatie. Factbased marketing, big data, growth hacking, wat betekent het nu echt en hoe pas je het toe […]

Lees meer

Video: Conversieoptimalisatie en het KPI framework

Conversieoptimalisatie en het KPI framework Hoe geef je richting aan de optimalisatie van de customer journey? Welke KPI’s kan je hierbij gebruiken om het rendement te verbeteren.

Lees meer

Video: Kwalitatief en biometrisch onderzoek in een Usability Lab

Kwalitatief en biometrisch onderzoek in een Usability Lab Onderzoek in een biometrisch usability lab geeft een schat aan informatie. Tom staat stil bij de extra inzichten die verkregen kunnen worden uit dit onderzoek. Hij behandelt voorbeelden uit het usability lab van OrangeValley en hoe hiermee nieuwe inzichten kunnen worden achterhaald. Een verrassende presentatie waarbij de […]

Lees meer

Video: Van Conversie specialist naar Customer Experience Optimization team

Van Conversie specialist naar Customer Experience Optimization team Peter behandelt de verschillende vormen van conversieoptimalisatie in de customer journey. Hij laat zien hoe in elke fase van de customer journey een andere aanpak is gewenst. Hij legt verschillende onderzoeksmethodes uit (8 blokken) en de conversie piramide. Daarnaast beschrijft hij de samenhang tussen conversieoptimalisatie en projectmethodieken […]

Lees meer

Video: Metadimensions – Conversie Optimalisatie als continu proces

Metadimensions – Conversie Optimalisatie als continu proces Jay de Groot (Metadimensions) gaat in op het belang van het vormgeven van een continue proces voor conversie optimalisatie en het belang van kennisborging. Hoe vergroot je het draagvlak binnen de organisatie en zorg je er voor dat steeds meer mensen affiniteit krijgen. Hij introduceert Metadimensions als start-up […]

Lees meer

Video: SiteSpect – Conversie Optimalisatie en conversiepunten per audience

Conversie Optimalisatie en conversiepunten per audience Maarten Plokker (SiteSpect) laat zien hoe verschillende doelgroepen afzonderlijk getest kunnen worden en hoe elke doelgroep zijn eigen variant krijgt. Daarbij legt hij uit hoe met verschillende conversiepunten kan worden geoptimaliseerd. Tijdens de presentatie wordt duidelijk dat op een laagdrempelige manier veel factoren getest en geoptimaliseerd kunnen worden.

Lees meer

Video: Sturen op klantloyaliteit

Sturen op klantloyaliteit Eddy laat zien hoe een data gedreven online marketeer aan de slag gaat om één specifieke fase van de customer journey te verbeteren. Welke onderzoeksmethodes worden er gebruikt en hoe komt men tot verschillende onderdelen op de site om deze te testen. Hij laat ook zien hoe je verschillende varianten kan gaan […]

Lees meer

Video: Conversie Optimalisatie Strategie

Conversie Optimalisatie Strategie Steeds meer online marketing inspanningen zijn gericht op de volledige customer journey en worden omnichannel geoptimaliseerd. Wat betekent dit voor een organisatie nu het proces steeds volwassener wordt. Introductie van de term Conversie Experience Optimalisatie (CXO).

Lees meer

Presentaties “Next level in Conversie Optimalisatie” event – 26 april 2017

Op woensdag 26 april heeft OrangeValley het “Next level in Conversie Optimalisatie” event georganiseerd. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken. Inleiding Programma Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema ‘Next level Conversie optimalisatie’. Tevens wordt er een korte toelichting op het programma gegeven. Conversie Optimalisatie Strategie Eduard Blacquiere gaat in […]

Lees meer

top