13 nov

OrangeValley klantendag 5 november – Laatste kans om u aan te melden

Als gewaardeerde relatie van OrangeValley willen we u bij dezen graag uitnodigen voor ons jaarlijkse Online Marketing Event op donderdag 5 november 2015. We hebben traditiegetrouw, wederom een interessant programma samengesteld rondom het thema “grensverleggend in online marketing”. Inspirerend programma “Grensverleggend in Online Marketing” Tijdens het evenement zullen meerdere sprekers u informeren over de trends […]

Lees meer

Bereik mobiele shoppers met de juiste Google Shopping-strategie

82 procent van smartphonegebruikers raadpleegt hun telefoon bij een aankoopbeslissing. De smartphone ontwikkelt zich hiermee steeds meer tot virtuele aankoopassistent in de winkelstraten. Hoe kun je op deze (mobiele) touch points in de customer journey van je (potentiële) klanten aanwezig zijn? Zeker nu de feestdagen weer voor de deur staan, is het met name voor […]

Lees meer

Mobile Adblockers: Serieuze marketingbedreiging of storm in een glas water?

In de 2e helft van september namen adblockers op de iPhone een vlucht, waarmee advertenties op Apple’s smartphone geblokkeerd worden. Het nieuwste besturingssysteem voor iPhones en iPads, iOS9, maakt het namelijk mogelijk voor ontwikkelaars om ook voor iPhones ad blocking apps te ontwikkelen. Adblockers bestaan al lang voor desktop computers en ze bestaan zelfs al […]

Lees meer

Interview Emerce over strijd om attributie-data Google & Facebook

Onlangs ben ik namens OrangeValley geïnterviewd door Emerce over onze visie op de strijd om attributie- en klantdata van giganten als Google en Facebook. Lees het interview hieronder. “Voor ieder individu is er een eigen reis en de bedrijven of marketeers die erin slagen op al die verschillende klantreizen in te spelen, zullen succesvol zijn”. […]

Lees meer

Verhoog jouw SEA rendement met Buyer Persona’s

De klant centraal stellen is een visie die veel online marketeers delen. Niets nieuws onder de zon zou je zeggen. Maar doen we dat ook daadwerkelijk, de klant centraal zetten? Hebben we eigenlijk een goed beeld van de customer journey en welke persoonlijkheden schuil gaan achter onze klanten? En hoe zou je hier als online […]

Lees meer

12 maanden SEO-kalender om te pieken in hoogseizoen zorgverzekeringen

SEO – het verbeteren van je organische vindbaarheid – laat zich niet sturen op dagniveau. Je inspanningen hebben pas effect op langere termijn. Maar je werkt in de zorgverzekeringenbranche en je moet in december pieken, terwijl de concurrentie dan het grootst is. Hoe doe je dat? Of een iets bredere probleemstelling voor vergelijkbare branches: hoe […]

Lees meer

5 online marketing trends in de verzekeringsbranche voor 2016

OrangeValley heeft diverse opdrachtgevers in de financiële sector en mede daarom hebben we een goed beeld van de belangrijkste online trends in deze branche. Onze opdrachtgevers verwachten dit ook van ons, aangezien we als gesprekspartner op zowel strategisch als tactisch niveau adviseren over de juiste online marketing aanpak. In dit artikel lees je een aantal […]

Lees meer

Conversie Optimalisatie: 12 voorzorgsmaatregelen om te pieken in december

De zorgverzekeraars hebben het elk jaar erg druk in de maanden november en december. Sterker nog; de zorg-verzekeringsbranche is een van de meest competitieve branches en de (financiele) belangen zijn enorm. Aan het einde van het jaar moet worden gepiekt en tegelijkertijd is dan de concurrentie het grootst. Hoe pak je dat aan op het gebied […]

Lees meer

Zo gebruik je heatmaps & verhoog je de conversie

Om optimaal online resultaat te behalen is het belangrijk om de gebruikers van je website te kennen. Met deze informatie kan je de website gericht optimaliseren op de behoeften van je doelgroep. Bijvoorbeeld: Welke informatie wil de gebruiker? Hoe navigeert de gebruiker door de website Welke elementen versterken het pad naar het doel en welke […]

Lees meer

Op deze manier behaal je winst in de mobiele zoekresultaten

21 april 2015 werd de langverwachte mobile friendly-update van Google gelanceerd. De update die ervoor zorgde dat mobiele websites anders beoordeeld zouden worden, oftewel de update die ‘alles’ zou veranderen in mobile-land. Hoewel de impact vooraf groter was ingeschat, betekent dit niet dat er geen wijzigingen in de zoekresultaten van Google hebben plaatsgevonden. Ondanks dat […]

Lees meer

top