07 sep

OrangeValley in Emerce top 100 van 2017

Op 7 april is de twaalfde editie van Emerce 100 verschenen.  Het imago-onderzoek wordt door Emerce  in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction uitgevoerd. Dit jaar zijn er 478 bedrijven die aan de criteria voldoen in de publicatie opgenomen.  In totaal hebben 1170 respondenten deelgenomen aan dit onderzoek. Sinds het ontstaan van OrangeValley in 2008 scoort OrangeValley erg […]

Lees meer

Zoekintenties zijn belangrijker dan zoekwoorden

Een SEO loopt een cafe, bar, dancing, biljart, eetcafe, restaurant, bruin cafe, borrelcafe binnen… zoekwoorden… in de SEO zijn we er verzot op en dat is ook niet vreemd. Zoekwoorden zijn nou eenmaal een effectief hulpmiddel bij de uitvoer van een SEO strategie. Helaas geven zoekwoorden tegenwoordig een te simpel beeld van de werkelijkheid. Wij […]

Lees meer

Presentaties Omnichannel Digital Marketing Strategy Event

  Presentaties “Omnichannel Digital Marketing Strategy” Op woensdag 29 maart heeft OrangeValley het “Omnichannel Digital Marketing Strategy” event georganiseerd. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken. Inleiding Programma Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema Omnichannel Digital Marketing Strategie. Waarom wordt Omnichannel Strategie steeds belangrijker? Wat kenmerkt een succesvolle Omnichannel […]

Lees meer

“Next level in Conversie Optimalisatie” event – 26 april

Woensdagmiddag 26 april om 14.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met SiteSpect en MetaDimensions het ‘Next level in Conversie Optimalisatie’ event. Deze middag staat geheel in het teken van alle actuele ontwikkelingen op het gebied van Conversie Optimalisatie. Tevens maakt u kennis met het nieuwe Usability Lab van OrangeValley en hoe biometrische signalen worden opgevangen om de dialoog met uw […]

Lees meer

Propositie is bepalend voor relevantie van SEA campagnes

Dat een bepaald moment belangrijk is in de customer journey van een klant wil nog niet zeggen dat je er op dat moment middels je SEA advertentie altijd moet staan. Zeker wanneer de propositie de zoekvraag van de consument niet goed kan beantwoorden. Relevantie en dialoog met de consument blijven daarom leidend voor succesvolle SEA campagnes. […]

Lees meer

Conversie verhogen met personalisatie: iedereen een andere boodschap

Wat houdt personalisatie in? Aan welke databronnen en tools kan ik denken? Moet ik al aan personalisatie beginnen?

Waar marketeers voorheen een algemene boodschap verspreidde via televisie, radio, printmedia en internet, is met de komst van big data veel meer mogelijk. In plaats van het tonen van één algemene boodschap aan de gehele doelgroep, zien we dat deze boodschap steeds vaker wordt gespecificeerd op bepaalde mensen uit de doelgroep. Het creëren van een relevante boodschap. En dat het liefst, uniek, voor iedereen uit de gehele doelgroep.

Lees meer

Video: Digital Marketing Trends en Strategie

Digital Marketing Trends en Strategie Eduard gaat in op de actuele en relevante trends in online marketing en de visie van OrangeValley.

Lees meer

Display advertising en de customer journey: Voorbeelden en tips uit de praktijk

Display Advertising wordt door veel adverteerders als effectief middel ingezet om de zichtbaarheid van het merk te vergroten en om zo meer brand awareness te creëren. Er is eerder al een een stappenplan gepubliceerd waarin dit uitgebreid wordt beschreven. Display Advertising kan echter in iedere fase van de customer journey effectief worden ingezet en dit […]

Lees meer

Customer journey: Waarom de klant weer centraal staat

De customer journey, een buzzword dat niet meer is weg te denken uit het huidige digitale marketing vocabulaire. Ineens staat de klant weer centraal, zo laat ook de ontwikkeling van het zoekvolume op dit woord zien. Iedereen is druk bezig met het in kaart brengen van alle touch points om het klant gedrag zo goed […]

Lees meer

“Omnichannel Digital Marketing Strategy” event – 29 maart

Wegens de enorme belangstelling voor het Omnichannel Digital Marketing Strategy event hebben wij in overleg met Google een extra ochtendsessie gepland op woensdagochtend 29 maart om 9:30 uur. De middagsessie vindt plaats om 14.00 uur. Heeft u zich al eerder aangemeld voor de middag en wilt u liever ’s ochtends deelnemen dan kunt u eenvoudig […]

Lees meer

top