20 mrt

Met 20% korting naar het Performance.now event van 21 & 22 november

OrangeValley is sponsor van het Performance.now event. Op 21 en 22 november vindt in Amsterdam de tweede editie plaats van dit grootschalige performance event. Een conferentie met veertien sprekers van wereldklasse, die de belangrijkste inzichten op het gebied van web performance behandelen.  De sprekers behandelen gedurende de conferentie verschillende onderwerpen en casestudies, waaronder JavaScript, CSS, […]

Lees meer

Waarom in 2020 aandacht voor snelle laadtijden cruciaal is voor jouw mobiele website

Wil je online meer succes realiseren met jouw website(s) en meer bezoekers laten converteren? Dan dien je in 2020 meer aandacht te besteden aan de snelheid van jouw (mobiele) website. Technologische veranderingen in de markt maken een snelle mobiele website namelijk minder vanzelfsprekend. In dit artikel lees je welke belangrijke veranderingen dit zijn en hoe […]

Lees meer

OrangeValley voor zevende maal op rij benoemd tot FD Gazelle

OrangeValley blijft groeien en is voor de zevende keer op rij benoemd tot FD Gazelle. Deze erkenning is opnieuw een waardering voor de geweldige inzet van alle medewerkers binnen het bureau en de succesvolle samenwerking met onze opdrachtgevers. Vanuit een datagedreven aanpak is OrangeValley toegewijd aan het creëren en implementeren van duurzame digital marketing oplossingen […]

Lees meer

Recap kennisevent Digital Marketing Trends 2020

Op 17 oktober heeft OrangeValley een grootschalig event gehost omtrent de Digital Marketing trends en ontwikkelingen voor 2020 (en verder). Tientallen opdrachtgevers en partners van OrangeValley waren aanwezig om kennis op te doen en geïnspireerd te worden door een grote groep specialisten van OrangeValley. Lees in dit artikel de recap van het evenement. Op het […]

Lees meer

OrangeValley sluit zich aan bij Looker Partner Network

OrangeValley is als eerste grote digital marketingbureau in Nederland benoemd tot Looker Consulting Partner. Met het dataplatform van Looker is het mogelijk om een single source of truth te creëren, zodat iedereen binnen een organisatie toegang heeft tot dezelfde data en écht datagedreven beslissingen kan nemen. Zee van data Organisaties worden steeds beter in het […]

Lees meer

Klantcase: Meer omzet tegen lagere kosten voor het SEA kanaal van Bilderberg Hotels

Tot een jaar geleden was het een grote uitdaging voor Bilderberg Hotels om haar omzetdoelstellingen voor het SEA kanaal te realiseren. Sinds begin 2019 kwam daar verandering in: Een omzetstijging van 69,58% in augustus 2019 t.o.v. dezelfde maand vorig jaar. Een toename van omzet tegen de seizoenstrend in en een zeer stabiele ROAS. Dit allemaal […]

Lees meer

Hoe versnel je de digitale transformatie van jouw organisatie?

Het is opvallend om te zien dat kanaalkeuzes, campagnes en contentstrategieën nog regelmatig op basis van ‘onderbuikgevoel’ worden gemaakt. Tegelijkertijd zien we dat er steeds meer data beschikbaar is. De mogelijkheden om deze data te structureren, koppelen en in te zetten voor marketing doeleinden zijn enorm. Dit vraagt echter wel om een andere manier van […]

Lees meer

Dit betekent ITP 2.1 en 2.2 voor jouw data in Google Analytics (+ praktische tool)

De afgelopen tijd is er veel geschreven over de impact van ITP 2.1 en 2.2 op data in Google Analytics. Veel van deze artikelen blijven vrij complex en beschrijven op een theoretische wijze wat er zou kunnen gebeuren met jouw data. Vandaar dat we de invloed van ITP 2.1 en 2.2 in dit artikel vanuit […]

Lees meer

3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker interacteert. Wil je online beter communiceren met je doelgroep en je conversiepercentage verhogen? Dan is het belangrijk om je doelgroep door en door te kennen. In dit artikel […]

Lees meer

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel III

Deel III: de toegevoegde waarde binnen een social media strategie Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In dit derde en laatste artikel uit de reeks hebben we het over de de waarde […]

Lees meer

top