07 mei

Featured Snippets: Een statistische analyse

“Featured Snippets Facts & Best practices: Een Statistische Analyse” Als SEO specialisten komen wij regelmatig artikelen tegen over featured snippets, maar dit betreft meestal meningen die zelden met harde feiten onderbouwd zijn. Daarom bevat dit artikel eerst een uitgebreide statistische analyse over featured snippets, die ook het belang ervan aantonen. Vervolgens delen wij op basis […]

Lees meer

Wij zijn FD Gazelle 2017 en blijven onszelf ontwikkelen

Ook dit jaar is OrangeValley weer in de prijzen gevallen! Onze missie om keer op keer grensverleggende resultaten te halen voor onze klanten is opnieuw beloond met een FD Gazelle Award voor snelst groeiende bedrijf van Nederland. Voor de vijfde maal op rij een FD Gazelle Award ontvangen is natuurlijk iets om trots op te […]

Lees meer

Video’s & presentaties: Kennisevent branding & performance marketing

Afgelopen donderdag 19 oktober vond het kennisevent Branding & Performance marketing plaats. Wij kijken terug op een succesvol evenement en hopen dat u ook een inspirerende middag heeft gehad. De slides en de video’s van de presentaties treft u hieronder aan. Heeft u vragen naar aanleiding van een presentatie of heeft u ergens support bij nodig? […]

Lees meer

Het belang van userbased web analytics voor een 360-graden klantbeeld

Ongeveer vier jaar geleden maakte ik voor het eerst kennis met het vak webanalyse. Sinds de eerste dag ben ik gewend om analyses op ‘sessiebasis’ uit te voeren. In eerste instantie voelt dit wat vreemd aan. Het gaat toch om de gebruiker? Naarmate ik beter bekend raakte met de afhankelijkheden van de metingen en de […]

Lees meer

‘Branding & performance marketing en de kracht van de combinatie’ – Kennisevent 19 oktober

Hoe beter de reputatie van een merk is, hoe efficiënter online performance gedreven campagnes kunnen worden ingezet. Vaak zijn branding en performance nog sterk van elkaar gescheiden. Tijdens ons kennisevent gaan wij u helpen om inzicht te krijgen in de kracht van de combinatie. Een goede dialoog waarbij branding en performance campagnes naadloos op elkaar aansluiten. Dat is de […]

Lees meer

Video’s & presentaties: Kennisevent contentmarketing

Afgelopen woensdag 20 september vond het kennisevent contentmarketing plaats. Wij kijken terug op een zeer succesvol evenement en hopen dat u ook een inspirerende middag heeft gehad! De video’s en slides van de presentaties treft u hieronder aan. Heeft u vragen naar aanleiding van een presentatie of heeft u ergens support bij nodig? Neem even contact met ons […]

Lees meer

API’s kijken: Wat is een API en wat kunt u ermee?

Een van de meest gehoorde termen in marketing media en bestuurskamers is “API”. Het klinkt ingewikkeld. API staat voor Application Programming Interface. Het is een kader van afspraken waardoor verschillende computerprogramma’s met elkaar kunnen communiceren. Wat een API concreet doet is data versturen op verzoek. Die verzoeken kunnen gewoon via de browser verlopen. Het antwoord dat […]

Lees meer

Google Data Studio nu ook geschikt voor databronnen als Facebook, Bing, LinkedIn, Adobe en MailChimp

Zoals bekend werkt Google Data Studio naadloos samen met andere diensten uit het ‘Google ecosysteem’, zoals Analytics, AdWords, Search Console, YouTube en Sheets. Vanaf nu kan de dashboarding-tool echter ook uit de voeten met niet-Google-databronnen als Facebook Ads, Bing, LinkedIn Ads, Twitter Ads, MailChimp en Adobe Analytics. Hiermee zet Google zich definitief op de kaart […]

Lees meer

Data driven conversie optimalisatie: Van onderbuikgevoel naar datagedreven beslissingen

Het nemen van datagedreven beslissingen is dé te nemen weg voor de online marketeer. Waar dit voor een conversie specialist het bedenken van een test hypothese is, zal dat voor een SEA specialist het nemen van beslissingen rondom campagnes zijn. A/B testen uitvoeren of business beslissingen maken op basis van onderbuikgevoel is immers passé. Althans, […]

Lees meer

‘Groei naar een full funnel contentmarketing strategie’ – Contentmarketing event 20 september

Hoe belangrijk is goede content voor u als online marketeer? Welke ontwikkelingen zijn er in het vakgebied? Het zoekgedrag van mensen is aan het veranderen, maar welke invloed heeft dit op uw content? Het medialandschap verandert, maar de behoefte aan goede content is belangrijker dan ooit. Er komt steeds meer content beschikbaar in verschillende vormen. Om te […]

Lees meer

top