Met de OrangeValley Loading Time Impact Calculator hebben we laten zien hoe groot de impact van laadtijd op jouw online resultaten is. De gemiddelde laadtijd in Google Analytics zegt op zichzelf niet veel. Wanneer we de gemiddelde laadtijd vergelijken tussen groepen bezoekers, tussen tijdsperiodes of correleren met relevante business metrics, zien we wat de impact […]
Lees meer
Vandaag de dag werken we meer en meer met data binnen organisaties. Reden om meer met data te werken is om meer te weten te komen over het gedrag en de behoefte van de klant. De vraag is echter wat je vandaag én morgen voor MarTech stack nodig hebt om antwoord te kunnen (blijven) geven […]
Lees meer
De marktomstandigheden zijn in een aantal weken radicaal veranderd. Waar sommige bedrijven worstelen om te overleven, zien andere bedrijven hun omzet verdubbelen. De wachtrijen die zich buiten vormen voor supermarkten, bouw- en tuincentra, laten zien dat deze bedrijven nu goede zaken doen. In dit artikel beschrijven we beknopt wat de (positieve) impact van Corona kan […]
Lees meer
Hoe kun je optimaal, persoonlijk kledingadvies geven aan klanten, in een markt waarin de concurrentie groot is? Dat was de vraag voor jeansspecialist Score. OrangeValley hielp Score met het antwoord op deze vraag door het opstellen van data-gedreven persona’s. De basis voor personalisatie, content en media inzet. Score is een retailbrand met een selectie van premium […]
Lees meer
De reden waarom jij jouw producten op Amazon hebt gezet, is om een doelgroep te bereiken met een relevante koopintentie. Met advertising op Amazon kun je jouw producten op ooghoogte in het schap zetten, waardoor je meer kans hebt je producten te verkopen. Je moet tenslotte toch opvallen in het enorme productaanbod op Amazon. In […]
Lees meer
Wanneer jouw doelgroep niet zoekt naar de termen waar jij je website op richt, dan is dat zonde van de investering. Daarom is een SEO zoekwoordenonderzoek cruciaal binnen jouw SEO strategie. Wij geven je 3 redenen waarom je altijd een zoekwoordenonderzoek zou moeten uitvoeren! Door middel van een zoekwoordenonderzoek (zoekgedraganalyse) bekijk je het zoekgedrag van […]
Lees meer
De European Search Awards is een internationale wedstrijd die het allerbeste werk op het gebied van SEO, PPC, digital marketing en contentmarketing in Europa viert. OrangeValley en KPN hebben eerder dit jaar een innovatieve Search case ingediend welke vandaag is genomineerd in drie verschillende categorieën. Jaarlijks worden de European Search Awards uitgereikt voor de beste […]
Lees meer