16 feb

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel I

Deel I: de kracht van de samenwerking Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In het eerste artikel delen we tips over een succesvolle samenwerking tussen merk en influencer. “Aangenaam, Noah Zeeuw!” Noah […]

Lees meer

OrangeValley start met OrangeValley Professionals

OrangeValley start per 1 september met de verdere uitbouw van haar dienstverlening met een nieuwe tak; OrangeValley Professionals. Er is een sterk toenemende vraag in de markt naar top specialisten in digital marketing. OrangeValley Professionals legt zich toe op het samenbrengen van digital marketing kandidaten en organisaties met een behoefte naar de juiste professionals. OrangeValley […]

Lees meer

Klantcase | Maximale online awareness & hoge retailer click-outs voor de nieuwe OLED+ TV van TP Vision

TP Vision (Philips Televisions) heeft OrangeValley gevraagd om awareness en consideration te creëren voor hun nieuwe OLED+ TV in een aantal Europese landen. Het resultaat van onze campagne was een maximale zichtbaarheid van de OLED+ TV binnen de doelgroep, wat zich onder andere geuit heeft in een zeer hoog aantal click-outs naar retailers. Lees hieronder […]

Lees meer

Scopes hanteren met Google Analytics: analyses maken die kloppen

Je kent het waarschijnlijk wel: je klikt door rapporten in Google Analytics, maar je mist bepaalde inzichten. Waarom staan er geen sessies in je All pages rapport? Waarom kun je in sommige rapporten niet filteren op een specifieke dimensie? En waarom kun je binnen de productrapporten niet zien om hoeveel sessies of pagina’s het gaat? […]

Lees meer

3 redenen waarom het budget niet leidend mag zijn in een SEA strategie

Wanneer jij gebruik maakt van SEA-campagnes om je product of dienst te promoten, weet je dat adverteren geld kost. Je verwacht ook een bepaalde omzet terug te krijgen uit de SEA-campagnes. Maar wat is nu precies het juiste bedrag dat je moet uitgeven om te zorgen dat je SEA-campagnes optimaal renderen? Deze vraag vormt bij […]

Lees meer

Het effect van al het ITP geweld op Google Analytics data

“Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half”. Met de komst van digitale media waren we hard op weg om de leus van John Wanamaker voorgoed in de vergetelheid te laten raken. De meetbaarheid die alle media in het online landschap met zich meebrengen zorgt ervoor […]

Lees meer

Recap van het Digitale Transformatie event | Deel II

Op 4 juli heeft OrangeValley een grootschalig event gehost omtrent Digitale Transformatie. Tientallen opdrachtgevers en partners van OrangeValley waren aanwezig om kennis op te doen en geïnspireerd te worden door een grote hoeveelheid specialisten van onder andere Google, Facebook en Dynata. In dit blog een recap van de gastspreker presentaties uit zaal A.  Meer en […]

Lees meer

Recap van het Digitale Transformatie event | Deel I

Op 4 juli heeft OrangeValley een grootschalig event gehost omtrent Digitale Transformatie. Tientallen opdrachtgevers en partners van OrangeValley waren aanwezig om kennis op te doen en geïnspireerd te worden door een grote hoeveelheid specialisten van onder andere Google, Facebook en Dynata. In dit blog een recap van de Expert Sessies uit zaal B. Er is een fundamentele […]

Lees meer

Emerce E-commerce Live! De 4 belangrijkste inzichten

Op 26 juni 2019 hebben wij in de Beurs van Berlage in Amsterdam het jaarlijkse Emerce E-commerce Live bijgewoond. Hier komen meer dan 1500 professionals in marketing, e-commerce en business samen voor sessies, round tables en live demo’s van 150 bevlogen merken.  Tijdens het event stond Customer Experience Optimalisatie centraal. In dit artikel de vier […]

Lees meer

OrangeValley nu HubSpot Agency Partner

HubSpot, een toonaangevend platform voor CRM, marketing, verkoop en klantervaring, werkt samen met agency partners om bedrijven te laten groeien door middel van software, service en ondersteuning. Sinds juli 2019 is OrangeValley HubSpot Agency Partner! HubSpot Agency Partner, wat houdt dat in? Sinds 2006 is de missie van HubSpot “make the world more inbound”. Hiervoor […]

Lees meer

top