26 mrt

Met 50% korting naar Google Analytics User Conference (GAUC)

Samen met de andere Google Anaytics Certified Partners organiseren we op 12 en 13 november de 6e Google Analytics User Conference. Een vernieuwend en interessant programma, verspreid over twee dagen: een Training Day en een Conference Day. 12 November Training Day De Training Day richt zich vooral op het trainen van andere online marketing bureaus, […]

Lees meer

Presentatie Nederlands Uitgeversverbond “Rendement uit het online kanaal”

De Academy van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) heeft OrangeValley gevraagd om op 18 september 2013 een presentatie te organiseren op het thema “HOE HALEN WE ALS UITGEVERS MEER RENDEMENT UIT HET ONLINE KANAAL?” In deze interactieve ontmoeting van het Executive Management van NUV-bedrijven staan de klantfocus van de uitgeversorganisatie en corporate customer online data strategieën […]

Lees meer

Searchcongres presentatie Search& remarketing

Tijdens het SearchCongres op 2 oktober in de Meervaart in Amsterdam presenteerde Raoul Lemoine teamleider van Search Advertising team van OrangeValley over remarketing als techniek om meer rendement te halen uit Paid Search. Zoekmachine marketing (Google AdWords) is een onmisbaar online marketing kanaal. In vrijwel alle fasen van het aankoopproces heeft uw doelgroep de neiging […]

Lees meer

Search congres presentatie: Organic, Paid Search voor doelgroepen

Tijdens de 1e editie van het SearchCongres op 2 oktober in de Meervaart in Amsterdam presenteerde Eduard Blacquière, Principal Consultant bij OrangeValley over het analyseren van de omvang van de doelgroep om zo tot een goede aanpak en businesscase te komen. De presentatie is hier terug te kijken. Hoe groot is de doelgroep voor jouw […]

Lees meer

Webstatistieken: organische zoektermen Google onmeetbaar, wat nu?

Vandaag heeft Google bevestigd dat ze bezig zijn om alle zoekopdrachten te versleutelen. Dit heeft tot gevolg dat binnenkort NIET meer meetbaar is welke zoekwoorden mensen hebben gebruikt om via de organische zoekresultaten naar je website te komen. In Google Analytics zie je steeds vaker het ‘zoekwoord’ (not provided) terugkomen (of vergelijkbare benamingen in andere […]

Lees meer

50% relatiekorting bij deelname SearchCongres

Op woensdag 2 oktober vindt de eerste editie van het Search Congres plaats. Het Search Congres is een initiatief van het samenwerkingsverband van toonaangevende zoekmachinemarketingbureaus en Google Analytics Certified Partners in Nederland, kortweg GACP’s en het initiatief wordt gesteund door Google. Na het succes van de Google Analytics User Conferences (GAUC) en de GAUC – […]

Lees meer

Slimmer segmenteren met de Google Analytics Segment Builder (I)

  Google is de laatste maanden druk bezig met het doorvoeren van vele soorten verbeteringen in Google Analytics. Deze wijzigingen zijn in bijna alle gevallen specifiek gericht op Universal Analytics. In een drietal artikelen wil ik ingaan op een nieuwe feature die de wijze waarop u inzicht kunt halen uit het gedrag van uw bezoekers […]

Lees meer

Zoekwoord ‘not provided’, stand van zaken & oplossingen

Sinds 2012 kom je het steeds vaker tegen in je webstatistieken, bijvoorbeeld in Google Analytics, het zoekwoord ‘(not provided)’. En je zult dit steeds vaker zien. Maar wat betekent het eigenlijk? Een uitleg over het zoekwoord ‘not provided’, wat erachter schuilt en hoe je het zoekwoord tóch achterhaalt. Wat is ‘(not provided)’? Wanneer iemand een […]

Lees meer

Conversion Topic Emerce

OrangeValley zal komend jaar het Conversion Topic gaan sponsoren. Eerder dit jaar was OrangeValley gevraagd door Emerce als dagvoorzitter van het Emerce Conversion Congres. Als sponsor van het Conversion Topic zullen wij ons inzetten om regelmatig artikelen, interessante achtergrondinformatie en succes-cases te publiceren. Daarmee wil OrangeValley bijdragen aan het verder ontwikkelen van het conversie optimalisatie […]

Lees meer

Thema “Conversie” op Google Analytics User Conference

Op 12 en 13 november wordt voor de 6e keer de Google Analytics User Conference georganiseerd in de Meervaart te Amsterdam. Dit keer is het thema CONVERSIE gekozen – belangrijk voor een ieder die zijn site optimaal en gericht wil inzetten. Naast informatieve sessies worden er op de eerste dag ook opleidingen en trainingen verzorgd. […]

Lees meer

top