14 mei

De veranderende rol van de SEO-specialist en het belang van Syntax

Wanneer organisch bezoekersverkeer een belangrijk aandeel van al uw verkeersbronnen is, heeft SEO vanzelfsprekend een topprioriteit. Minder vanzelfsprekend lijkt het daarentegen te zijn dat factoren als User Experience en Structured Data Markups, zeer belangrijk zijn geworden voor het boeken van resultaat in zoekmachines. Hierover leest u meer in dit artikel. Een SEO-specialist houdt zich anno 2018 […]

Lees meer

OrangeValley & MetaDimensions 18 en 19 april op de Multichannel Conference in Utrecht

Volgende week woensdag 18 en donderdag 19 april staan specialisten van OrangeValley en MetaDimensions op de bühne van het Multichannel Conference. Deelname is gratis, meld u snel aan. Technische SEO insights voor 2018 Na een inspirerend verhaal op het SEO kennisevent van vorige maand, zijn de SEO specialisten van OrangeValley gevraagd om op woensdag 18 […]

Lees meer

MetaDimensions free trial

MetaDimensions is verzelfstandigd. Wat ooit begon als een initiatief binnen OrangeValley om slimmer, sneller en eenvoudiger conversie optimalisatie mogelijk te maken, is inmiddels OrangeValley ontgroeit en geworden tot een zelfstandige organisatie. MetaDimensions spreekt de komende periode op Emerce Conversion over hun nieuw oplossing. Centraal Beheer Achmea vertelt op 12 april hoe zij met MetaDimensions aan […]

Lees meer

Volg ons webinar over het KPI Dashboard op donderdag 5 april

‘Numbers have an important story to tell. They rely on you to give them a clear and convincing voice’, heeft datavisualisatie-expert Stephen Few eens gezegd. Een goed dashboard is dé manier om data een stem te geven in uw organisatie. Op donderdag 5 april vond het webinar KPI Dashboard plaats. U kunt dit webinar vrijblijvend terugkijken. […]

Lees meer

SEO-specialist van de toekomst is een technicus

In maart vond het kennisevent ‘Drie pijlers om uw SEO strategie te optimaliseren’ plaats. Tijdens het event hebben toonaangevende SEO specialisten gekeken naar de invloed van de pijlers techniek, content en User Experience op een SEO strategie. Hier leest u het verslag van het event, een must-read voor elke SEO specialist. Donderdag 15 maart presenteerden […]

Lees meer

Insights Friends of Search 2018 – Jubileum editie

Friends of Search 2018, hét toonaangevende event voor online marketeers die zich bezighouden met online search. Dit jaar vond alweer de vijfde editie plaats welke in het teken stond van ‘The Best of…’. Een aantal search-toppers besteeg het podium met als belangrijkste boodschap: de rol van de online marketeer is aan het veranderen. James Whittaker […]

Lees meer

A/B testing met de Bayesian Calculator

De online Bayesian Calculator van OrangeValley is een handige tool voor iedereen die bezig is met A/B-testing. De tool is ontwikkeld om uitspraken te kunnen doen over de kans dat een testvariant beter zal presteren dan een controlevariant. Bayesian Calculator, wat is het en hoe werkt het nu eigenlijk? Binnen conversie optimalisatie, maar ook andere […]

Lees meer

Kennisevent: Drie pijlers om de SEO strategie te optimaliseren. Heeft u zich al ingeschreven?

Dit voorjaar staat zoekmachinemarketing weer volop op de Nederlandse marketingagenda. In navolging van het Friends of Search congres vindt op 15 maart het SEO kennisevent plaats waar u aan deel kunt nemen. OrangeValley werkt aan grote en vaak zeer complexe SEO trajecten, trajecten waar de nieuwste technieken en innovaties op het gebied van SEO worden […]

Lees meer

Deel 5: Het atomische deel van marketing en 9 contentmarketing trends in 2018

In de afgelopen weken publiceerden wij een reeks artikelen over het opzetten van een contentstrategie voor contentmarketing. Doel van deze reeks is om u te informeren over de manier waarop een contentstrategie tot stand komt. Hierbij is onder andere gekeken naar welke processen hiervoor van belang zijn, welke data hiervoor benut kunnen worden en hoe […]

Lees meer

Deel 4: Een contentkalender maken? Zo doet u dat

Het maken van een contentkalender dwingt de contentmanager tot het structureel plannen van te publiceren relevante content voor de belangrijkste doelgroepen. Daarnaast helpt de kalender bij het benoemen van KPI’s die bijdragen aan het bereiken van doelen zoals die benoemd zijn in de contentstrategie. In dit artikel, deel vier uit de reeks over contentmarketing, beschrijven […]

Lees meer

top