16 feb

Stuurloos in een zee van data? Gebruik een actiegericht KPI dashboard

Meer dan ooit kunnen we het gedrag van mens en machine op de voet volgen. Dit levert een dagelijks uitdijende berg aan potentieel waardevolle informatie op. Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om inzichten en concrete actiepunten te destilleren uit deze zee van big data. Wil […]

Lees meer

Bekijk de recap van Digital Marketing Live 2019!

Afgelopen donderdag 27 juni vond de 9e editie van Digital Marketing Live! plaats. We kijken terug op een zeer succesvol evenement en hopen dat jij ook een inspirerende dag hebt gehad! OrangeValley was wederom aanwezig, ditmaal samen met The HEINEKEN Company. Tijdens de sessie op Digital Marketing Live! 2019 hebben Maria (The HEINEKEN Company) en […]

Lees meer

3 voordelen van Data Driven Persona’s in een digitale strategie

Je maakt vast al gebruik van Buyer Persona’s in je digitale marketing strategie. Toch is er maar een klein aantal organisaties dat persona’s uitwerkt op basis van de beschikbare datasets. Ondanks dat dit een grote impact kan hebben op jouw digitale strategie. In dit artikel lees je wat drie voordelen zijn voor het gebruik van […]

Lees meer

Volledige programma Digitale Transformatie event bekend

Het volledige programma van het Digitale Transformatie event van 4 juli is bekend! Nog geen plaats gereserveerd? Deelname is vrijblijvend, reserveer vandaag nog één van de laatste plaatsen! Bekende Influencer op het Digitale Transformatie event! Naast specialisten van Google, Facebook, Hubspot en Dynata is de Nederlandse influencer Noah Zeeuw, bekend van onder andere Fox TV, […]

Lees meer

Bezoek het Digitale Transformatie event van 4 juli 2019

Er is een fundamentele verandering gaande op het gebied van klantinteractie en klantbeleving. Dit maakt het een uitdaging om Lifetime Value te realiseren bij klanten. Hoe kom je tot de juiste mix van data en technologie die Lifetime Value mogelijk maakt? Wij staan hier op het Digitale Transformatie event van 4 juli uitvoerig bij stil, […]

Lees meer

De impact van Intelligent Tracking Prevention (ITP 2.1 & 2.2) op online marketing

Intelligent Tracking Prevention (ITP) is inmiddels alweer sinds halverwege 2017 actief in de webbrowser Safari. De meest recente versies (ITP 2.1 en ITP 2.2) hebben steeds meer impact op het gebied van online adverteren, analytics en A/B-testing. In dit artikel gaan we in op deze ontwikkeling en de impact hiervan op online marketing. Wat is […]

Lees meer

In vijf stappen starten met een Influencer Marketing Strategie

In ons vorige blog omtrent Influencer Marketing heb je kunnen lezen over wat Influencer Marketing  is en waarom je hier in 2019 nog mee moet starten. Kriebelt het bij jou ook al met deze vorm van marketing aan de slag te gaan binnen jouw organisatie? In dit blog lees je wat de vijf stappen zijn […]

Lees meer

The Heineken Company samen met OrangeValley op Digital Marketing Live! 2019

Op donderdag 27 juni staan The Heineken Company en OrangeValley samen op het podium van de 9e editie van Digital Marketing Live! Emerce Digital Marketing Live! is elk jaar de update in online marketing, advertising en media. De online marketing experts uit binnen- en buitenland zijn hier aanwezig om te praten en over de laatste […]

Lees meer

Waarom jij in 2019 (niet) moet starten met Influencer Marketing

Is het een uitdaging om je doelgroep te bereiken, meer zichtbaarheid te genereren voor een product of dienst of wil je werken aan het optimaliseren van je branding? Dan is Influencer Marketing mogelijk een effectief onderdeel van de online marketing strategie van jouw organisatie. In dit artikel lees je wat Influencer Marketing is, of het […]

Lees meer

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience, een ontwikkeling waar tijdens het afgelopen CXO event van OrangeValley uitvoerig bij is stilgestaan. In dit artikel lees je de belangrijkste take-aways. CXO, voorheen bekend als Conversie-Optimalisatie of CRO, behelst meer dan enkel korte termijn optimalisatie voor websites. We zijn anno 2020 ook veel meer […]

Lees meer

top