30 jan

Video: Van Conversie specialist naar Customer Experience Optimization team

Van Conversie specialist naar Customer Experience Optimization team Peter behandelt de verschillende vormen van conversieoptimalisatie in de customer journey. Hij laat zien hoe in elke fase van de customer journey een andere aanpak is gewenst. Hij legt verschillende onderzoeksmethodes uit (8 blokken) en de conversie piramide. Daarnaast beschrijft hij de samenhang tussen conversieoptimalisatie en projectmethodieken […]

Lees meer

Video: Metadimensions – Conversie Optimalisatie als continu proces

Metadimensions – Conversie Optimalisatie als continu proces Jay de Groot (Metadimensions) gaat in op het belang van het vormgeven van een continue proces voor conversie optimalisatie en het belang van kennisborging. Hoe vergroot je het draagvlak binnen de organisatie en zorg je er voor dat steeds meer mensen affiniteit krijgen. Hij introduceert Metadimensions als start-up […]

Lees meer

Video: SiteSpect – Conversie Optimalisatie en conversiepunten per audience

Conversie Optimalisatie en conversiepunten per audience Maarten Plokker (SiteSpect) laat zien hoe verschillende doelgroepen afzonderlijk getest kunnen worden en hoe elke doelgroep zijn eigen variant krijgt. Daarbij legt hij uit hoe met verschillende conversiepunten kan worden geoptimaliseerd. Tijdens de presentatie wordt duidelijk dat op een laagdrempelige manier veel factoren getest en geoptimaliseerd kunnen worden.

Lees meer

Video: Sturen op klantloyaliteit

Sturen op klantloyaliteit Eddy laat zien hoe een data gedreven online marketeer aan de slag gaat om één specifieke fase van de customer journey te verbeteren. Welke onderzoeksmethodes worden er gebruikt en hoe komt men tot verschillende onderdelen op de site om deze te testen. Hij laat ook zien hoe je verschillende varianten kan gaan […]

Lees meer

Video: Conversie Optimalisatie Strategie

Conversie Optimalisatie Strategie Steeds meer online marketing inspanningen zijn gericht op de volledige customer journey en worden omnichannel geoptimaliseerd. Wat betekent dit voor een organisatie nu het proces steeds volwassener wordt. Introductie van de term Conversie Experience Optimalisatie (CXO).

Lees meer

Presentaties “Next level in Conversie Optimalisatie” event – 26 april 2017

Op woensdag 26 april heeft OrangeValley het “Next level in Conversie Optimalisatie” event georganiseerd. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken. Inleiding Programma Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema ‘Next level Conversie optimalisatie’. Tevens wordt er een korte toelichting op het programma gegeven. Conversie Optimalisatie Strategie Eduard Blacquiere gaat in […]

Lees meer

Word jij onze nieuwe Analytics Consultant?

Word jij de nieuwe collega van Kirsten van der Woning? We zijn op zoek naar een Web Analytics Consultant! Interesse? Kijk dan op http://werkenbij.orangevalley.nl/web-analytics-consultant/nl

Lees meer

Video: Omnichannel Rapportage & Attributie

Omnichannel Rapportage & Attributie Jesper Uittenbogaard – Senior Consultant bij OrangeValley laat zien hoe met de juiste KPI’s een omnichannelstrategie kan worden geoptimaliseerd. Hoe kan met een juist KPI model en rapportagestructuur inzicht worden verkregen in de juiste werking van de Omnichannel strategie. Jesper behandelt het KPI framework en geeft aan hoe men kan bijsturen.

Lees meer

Presentatie Multichannel Conference – 19 april 2017

Op 19 april 2017 heeft OrangeValley voor een bomvolle zaal een presentatie verzorgd over het opzetten van een omnichannel strategie en de wijze waarop dit gemonitord kan worden. De volgende onderwerpen kwamen aan bod: Welke markttrends en ontwikkelingen zijn er rond Omnichannel strategie? Welke uitdagingen zijn er in een succesvolle Omnichannel strategie? Hoe hangt dit […]

Lees meer

Video: Omnichannel technieken en SEA Strategy

Omnichannel technieken en SEA Strategy Michiel Mintjes – Senior Consultant OrangeValley legt aan de hand van een AdWords Campagne voor meerdere devices uit hoe een OmniChannel strategie kan worden toegepast. Hij laat zien hoe de strategie verder kan worden doorontwikkeld met feedmanagement, Gmail sponsored promotion en laat zo zien hoe een Omnichannel strategie concreet wordt […]

Lees meer

top