07 sep

Gevolgen van Artificial Intelligence en een nieuwe search marketeer. SEA tips van Friends of Search

We hebben de afgelopen jaren vaak tegen elkaar geroepen dat we de “consument centraal moeten stellen” en dat we naar een “mobile first” wereld gaan. Uiteindelijk zijn dit allemaal conclusies van een constant veranderende customer journey. Hoe kan je door de customer journey goed in te zetten, je klantenbestand laten groeien en de waarde van […]

Lees meer

ETA’s zijn de nieuwe standaard

Vorig jaar zijn ze groots aangekondigd en sinds 31 januari 2017 zijn we inmiddels op het punt beland dat je niet anders meer kan, expanded text ads (ETA’s). Vanaf die datum is het niet meer mogelijk om de gebruikelijke standaard tekst advertenties (STA’s) toe te voegen of te wijzigen. Hetgeen overigens niet betekend dat deze STA’s […]

Lees meer

DoubleClick Certified Marketing Partner

OrangeValley per 1 februari: “DoubleClick Certified Marketing Partner (DCMP)”. Toetreding tot het DoubleClick Certified Marketing Partner Programma is voor ons waardering voor de kwaliteit van ons werk. OrangeValley heeft inmiddels enkele jaren ervaring in het inzetten van DoubleClick in verschillende branches en bij meerdere opdrachtgevers. Mede door de enorme belangstelling vanuit de markt is OrangeValley […]

Lees meer

Dynamische remarketing: Must have voor iedereen?

Voor marketeers wordt remarketing steeds belangrijker om bezoekers in de customer journey opnieuw te bereiken. Bezoekers maken steeds meer gebruik van verschillende websites om producten te vergelijken. Hierdoor wordt de uitdaging alsmaar groter om zo relevant mogelijk te blijven en on top of mind te blijven. Dit is waar dynamische remarketing om de hoek komt […]

Lees meer

Save the date: 1 juni 2017 – OrangeValley op Digital Marketing Live

1 juni a.s. wordt in de Beurs van Berlage de zesde editie van Digital Marketing Live gehouden, hèt grootste event van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing! Ook dit jaar is OrangeValley weer op meerdere onderdelen vertegenwoordigd. Voorgaande jaren presenteerden wij samen met Simyo en Centraal Beheer op het hoofdpodium. Ook dit […]

Lees meer

Video: Data driven attributie met Adometry

Data driven attributie met Adometry Presentatie door Gert-Jan Lagas (Adometry). Waar er nu nog vaak gebruik wordt gemaakt van ‘simple rules based’ attributie biedt het door Google overgenomen Adometry de mogelijkheid om dit meer ‘advanced’ te beoordelen door middel van Data Driven Attributie. Tevens zal er kort worden ingegaan op TV attributie: hoe kun je […]

Lees meer

Video CASE: Het mobiele succes van Hunkemöller

CASE: Het mobiele succes van Hunkemöller Bert Middendorp, manager e-commerce bij Hunkemöller, gaat in op het mobile succes van het bedrijf. De retailer van het jaar realiseert een omnichannel presence in het hart van de doelgroep: de ‘shero’. Mobiel speelt hierin een cruciale rol. Bert vertelt hoe Hunkemöller 1 miljoen app downloads haalde en hoe […]

Lees meer

Video: CASE: Het Conversie succes bij De Jong Intravakanties

CASE: Het Conversie succes bij De Jong Intravakanties Marvin Soekra vertelt hoe De Jong Intra Vakanties succes heeft geboekt met conversie optimalisatie. Hij gaat met name in op learnings op organisatieniveau. Welke rollen zijn er nodig? Welke werkvorm kies je? Hoe bepaal je welke testen je gaat doen? En hoe borg je de kennis en […]

Lees meer

Video: Veranderd zoekgedrag en het belang van goede content

Veranderd zoekgedrag en het belang van goede content Google innoveert in rap tempo met zaken als RankBrain (machine learning), AMP, Structured Data en Featured Snippets. Daarbij geeft Google steeds vaker al het antwoord in de zoekmachine zonder dat je een website hebt bezocht. Google wil zelfs je personal assistant worden. Sander gaat in op wat […]

Lees meer

Video: Paid Search Strategy om de customer Journey

Paid Search Strategy om de customer Journey Campagnes hebben tegenwoordig zoveel opties om te optimaliseren dat de keuze enorm is. Men kan een bod aanpassen voor locatie? Voor apparaten? Type gebruiker? Of allemaal tegelijk? Met een dergelijke hoeveelheid aan mogelijkheden wordt het ondoenlijk om dit allemaal handmatig bij te kunnen werken. Technologische ontwikkelingen bieden hier […]

Lees meer

top