26 mrt

Klantcase: Meer omzet tegen lagere kosten voor het SEA kanaal van Bilderberg Hotels

Tot een jaar geleden was het een grote uitdaging voor Bilderberg Hotels om haar omzetdoelstellingen voor het SEA kanaal te realiseren. Sinds begin 2019 kwam daar verandering in: Een omzetstijging van 69,58% in augustus 2019 t.o.v. dezelfde maand vorig jaar. Een toename van omzet tegen de seizoenstrend in en een zeer stabiele ROAS. Dit allemaal […]

Lees meer

Hoe versnel je de digitale transformatie van jouw organisatie?

Het is opvallend om te zien dat kanaalkeuzes, campagnes en contentstrategieën nog regelmatig op basis van ‘onderbuikgevoel’ worden gemaakt. Tegelijkertijd zien we dat er steeds meer data beschikbaar is. De mogelijkheden om deze data te structureren, koppelen en in te zetten voor marketing doeleinden zijn enorm. Dit vraagt echter wel om een andere manier van […]

Lees meer

Dit betekent ITP 2.1 en 2.2 voor jouw data in Google Analytics (+ praktische tool)

De afgelopen tijd is er veel geschreven over de impact van ITP 2.1 en 2.2 op data in Google Analytics. Veel van deze artikelen blijven vrij complex en beschrijven op een theoretische wijze wat er zou kunnen gebeuren met jouw data. Vandaar dat we de invloed van ITP 2.1 en 2.2 in dit artikel vanuit […]

Lees meer

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel III

Deel III: de toegevoegde waarde binnen een social media strategie Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In dit derde en laatste artikel uit de reeks hebben we het over de de waarde […]

Lees meer

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel II

Deel II: de drie meest gemaakte fouten Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In dit tweede artikel kijken we naar drie veelgemaakte fouten in de samenwerking tussen een influencer en een merk. Ook […]

Lees meer

Dicht de blindspot in je data met Biometrisch Usability Onderzoek

Bij het optimaliseren van je website staat het gedrag van je bezoekers en de gehele Customer Experience hoog in het vaandel. In de data ben je dan ook druk bezig met het achterhalen wat voor gedrag je bezoekers vertonen. Je weet dan meestal wat je bezoekers doen op je website, maar je weet nog niet […]

Lees meer

Bezoek het Digital Marketing Trends 2020 event op 17 oktober

Waar liggen in 2020 kansen op het gebied van digital marketing? Op 17 oktober geven wij onze relaties in een paar uur tijd inzicht in een breed scala aan digital marketing trends en ontwikkelingen voor 2020. Lees hier meer over het event en bekijk het voorlopige programma.Dat de wereld verandert lijkt de enige constante factor […]

Lees meer

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel I

Deel I: de kracht van de samenwerking Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In het eerste artikel delen we tips over een succesvolle samenwerking tussen merk en influencer. “Aangenaam, Noah Zeeuw!” Noah […]

Lees meer

OrangeValley start met OrangeValley Professionals

OrangeValley start per 1 september met de verdere uitbouw van haar dienstverlening met een nieuwe tak; OrangeValley Professionals. Er is een sterk toenemende vraag in de markt naar top specialisten in digital marketing. OrangeValley Professionals legt zich toe op het samenbrengen van digital marketing kandidaten en organisaties met een behoefte naar de juiste professionals. OrangeValley […]

Lees meer

Klantcase | Maximale online awareness & hoge retailer click-outs voor de nieuwe OLED+ TV van TP Vision

TP Vision (Philips Televisions) heeft OrangeValley gevraagd om awareness en consideration te creëren voor hun nieuwe OLED+ TV in een aantal Europese landen. Het resultaat van onze campagne was een maximale zichtbaarheid van de OLED+ TV binnen de doelgroep, wat zich onder andere geuit heeft in een zeer hoog aantal click-outs naar retailers. Lees hieronder […]

Lees meer

top