Maandag 28 mei vond bij Google het Paid Advertising event plaats. Hieronder kunt u de presentaties van dit event terugkijken. Voor vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Introductie Paid Advertising

In de huidige markt is het bijzonder lastig om uw doelgroep effectief te bereiken. De aandachtsboog van de meeste mensen is uitermate kort. We zien het volgende:
• Videos worden kort en zonder geluid bekeken,
• Advertenties worden nauwelijks nog echt gelezen in Google,
• Banners vallen bijna niet meer op.

Hoe trek ik dan nog de aandacht van mijn doelgroep? En hoe zorg ik er voor dat ik ze bereik met de juiste boodschap op het juist moment? Ortwin geeft een inleidend antwoord op deze vragen en bespreekt het programma.

On/offline audiences

In een cross device wereld waar mensen net zo makkelijk van apparaat wisselen als hun aandacht verliezen, is het uitdagend om uw doelgroep op het juiste moment te bereiken. Zeker wanneer u als adverteerder ook nog eens met een offline wereld te maken hebt. Thijs vertelt meer over hoe u aan de slag kunt gaan met de handvatten die geboden worden. Het doel hiervan is om de inzichten zo compleet mogelijk te krijgen en daarmee tot een juist toegeschreven verdeling van uw marketingbudget te komen.

Effectieve programmatic audience targeting

Hoe brengt u de theorie in de praktijk? Waar moet u op letten als u de juiste doelgroep wilt bereiken in een programmatic speelveld? En hoe boekt u succes in een discipline die met name upper funnel gefocust is? Carolina deelt hoe zij gebruik maakt van geavanceerde doelgroep-targeting in haar dagelijkse werkzaamheden. Aan de hand van concrete voorbeelden deelt ze haar kennis op het gebied van programmatic marketing.

Youtube & Paid Advertising

YouTube is een van de grootste zoekmachines die er te vinden is. Het bereik is hierdoor dan ook enorm. Zeker wanneer u dit platform als adverteerder kan gebruiken om heel gericht de conversatie aan te gaan met uw doelgroep. Frank vertelt meer over de mogelijkheden en inzichten die Google geeft over uw doelgroep om nog gerichter uw boodschap over te kunnen brengen.

Audiences & Automation voor Paid Advertising

Ook in de wereld van search is automatisering steeds meer gemeengoed. Met de komst van biedstrategieën ontstaat dan ook de ruimte om je meer bezig te houden met optimale targeting. Friso vertelt meer over hoe u aan de slag kunt met deze targeting. Daarbij deelt hij bovendien welke verrassende inzichten geautomatiseerde targeting op kan leveren in de vorm van een klantcase.