Woensdag 20 september om 14.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met Google een 2 uur durende sessie over contentmarketing.
Wegens de enorme belangstelling zijn alle plaatsen voor het kennisevent contentmarketing reeds gereserveerd. Niet getreurd, het eerstvolgende kennisevent, met branding en performance marketing als thema, vindt plaats op donderdag 19 oktober. Klik hier om u nu al in te schrijven.
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via office@orangevalley.nl
Het programma voor het kennisevent contentmarketing is als volgt:
Programma
14:00 Inloop met koffie en thee |
![]() |
14:30 Inleiding en programma Ortwin Verreck: Managing Director OrangeValley Ortwin opent met een introductie van de belangrijkste trends rondom het vakgebied contentmarketing en een toelichting op het programma en de sprekers. |
![]() |
14.40 Contentmarketing in de digitale strategie Eduard Blacquiere: Principal Digital Marketing Consultant Een digitale strategie anno 2017 vraagt om een gebalanceerde benadering. Eduard staat stil bij de belangrijkste marktontwikkelingen en de reden waarom contentmarketing zo belangrijk is geworden in deze tijd. |
![]() |
14.55 Elementen in een succesvolle contentmarketing strategie Ronald Voorbergen: Contentmarketing & SEO Consultant Hoe kom je tot een succesvolle contentmarketingstrategie? Welke elementen maken onderdeel uit van een contentmarketingstrategie en hoe hangen deze elementen met elkaar samen? Ronald laat zien hoe in elke fase van de customer journey een andere contentmarketing aanpak gewenst is. |
![]() |
15.10 Contentmarketing in de care fase Eddy Lindeboom: Conversie Optimalisatie Consultant Eddy vertelt hoe een data gedreven online marketeer aan de slag kan gaan om één specifieke fase van de customer journey te verbeteren: de Care fase. |
15:30 PAUZE |
![]() |
15.45 Contentmarketing en Branding Claudia Teijgeler: Partner Development Manager Google Claudia legt uit waarom goede content marketing cruciaal is voor het versterken van jouw brand en hoe je daarop in kunt spelen. |
![]() |
16.00 Kanaalspecifieke content is essentieel Hester van Schaik: SEO Consultant In deze presentatie gaat Hester in op hoe de verschillende kanalen uit de marketingmix elkaar kunnen versterken. |
16.15 Klantcase Vanuit een specifieke klantsituatie wordt door een van onze specialisten ingegaan op de contentmarketingstrategie van één van onze klanten. |
![]() |
16.30 Meetbaar succes van goede content Twan Lammers: Webanalytics consultant Twan sluit af met antwoord op de vraag: Hoe stel je goede KPI’s op om de kwaliteit van de content te meten? |
![]() |
16:45 Discussie & Borrel Gelegenheid voor vragen en discussie over het event. Wat zijn de belangrijkste take outs van vandaag? Na afloop is er een goed verzorgde borrel. |