Hoe belangrijk is goede content voor u als online marketeer? Welke ontwikkelingen zijn er in het vakgebied? Het zoekgedrag van mensen is aan het veranderen, maar welke invloed heeft dit op uw content?

Het medialandschap verandert, maar de behoefte aan goede content is belangrijker dan ooit. Er komt steeds meer content beschikbaar in verschillende vormen. Om te blijven opvallen is de juiste boodschap op het juiste moment enorm belangrijk. Hetzelfde geldt voor het meetbaar maken van de prestaties van uw content.

Gezien het belang van een full funnel contentmarketing strategie organiseert OrangeValley op woensdag 20 september om 14.00 uur op locatie in Breukelen een kennisevent. Diverse specialisten van OrangeValley en Google gaan in op de ontwikkelingen en mogelijkheden van contentmarketing. De aanwezige specialisten gaan deze middag in op vragen als:

  • Waarom wordt contentmarketing steeds belangrijker?
  • Welke ontwikkelingen zijn er in het vakgebied?
  • Hoe kunt u content marketing succesvol toepassen binnen uw online marketing strategie?

Het belooft een inspirerende sessie te worden. Aanmelden voor het event is nog mogelijk, klik hier voor het aanmeldformulier.

Het programma voor het event is als volgt:

Programma

14:00 Inloop met koffie en thee
     14:30 Inleiding en programma
Ortwin Verreck:
Managing Director OrangeValley
Ortwin opent met een introductie van de belangrijkste trends rondom het vakgebied contentmarketing en een toelichting op het programma en de sprekers.
 
14.40 Contentmarketing in de digitale strategie
Eduard Blacquiere:
Principal Digital Marketing Consultant
Een digitale strategie anno 2017 vraagt om een gebalanceerde benadering. Eduard staat stil bij de belangrijkste marktontwikkelingen en de reden waarom contentmarketing zo belangrijk is geworden in deze tijd.
    14.55 Elementen in een succesvolle contentmarketing strategie
Ronald Voorbergen: Contentmarketing & SEO Consultant
Hoe kom je tot een succesvolle contentmarketingstrategie? Welke elementen maken onderdeel uit van een contentmarketingstrategie en hoe hangen deze elementen met elkaar samen? Ronald laat zien hoe in elke fase van de customer journey een andere contentmarketing aanpak gewenst is.
     15.10 Contentmarketing in de care fase
Eddy Lindeboom: Conversie Optimalisatie Consultant
Eddy vertelt hoe een data gedreven online marketeer aan de slag kan gaan om één specifieke fase van de customer journey te verbeteren: de Care fase.
15:30 PAUZE 
    15.45 Contentmarketing en Branding
Claudia Teijgeler:
Partner Development Manager Google
Claudia legt uit waarom goede content marketing cruciaal is voor het versterken van jouw brand en hoe je daarop in kunt spelen.
    16.00 Kanaalspecifieke content is essentieel
Hester van Schaik:
SEO Consultant
In deze presentatie gaat Hester in op hoe de verschillende kanalen uit de marketingmix elkaar kunnen versterken.
16.15 Klantcase
Vanuit een specifieke klantsituatie wordt door een van onze specialisten ingegaan op de contentmarketingstrategie van één van onze klanten.
    16.30 Meetbaar succes van goede content
Twan Lammers: Webanalytics consultant
Twan sluit af met antwoord op de vraag: Hoe stel je goede KPI’s op om de kwaliteit van de content te meten?
    16:45 Discussie & Borrel 
Gelegenheid voor vragen en discussie over het event. Wat zijn de belangrijkste take outs van vandaag? Na afloop is er een goed verzorgde borrel.

Locatie – Kantoor OrangeValley

Locatie Event:
OrangeValley
De Corridor 27
3521 ZA Breukelen
Route via Google Maps