Kantoor

Conversie Optimalisatie Scan

Een conversieoptimalisatiescan is een uitgebreide evaluatie van je website, webshop of mobiele applicatie die gebieden identificeert die voor verbetering vatbaar zijn en mogelijkheden bieden voor meer conversies. Met deze scan krijg je waardevolle inzichten in de gebruikerservaring van je bezoekers, zodat je datagestuurde beslissingen kunt nemen voor het maximaliseren van conversies.

Waarom een Conversie Scan bij OrangeValley?

  • Top optimalisatiebureau in Emerce100
  • Datadriven A/B testing voor optimaal resultaat
  • Inzicht in gedrag en behoeften doelgroep
  • Optimaliseren op basis van business potentie
  • Concreet en implementeerbaar advies
CRO

Wat gebeurt er in de conversie optimalisatie scan?

Op basis van vier pijlers analyseren wij jouw website op punten die invloed hebben op de conversie. De technische functionaliteit voor jouw website bezoekers wordt onderzocht, evenals de bruikbaarheid (usability), de user experience én persuasion.

Wij geloven in het optimaliseren van de gehele customer journey. Om die reden gebruiken we, naast de 4 pijlers, ook onze bewezen User Flow Conversie Analyse. Daarin kijken we naar je conversie paden op je website of webshop. Daarvoor hebben we wel even toegang nodig tot je Google Analytics omgeving. 

Als we de eerste kansen scherp hebben, maken we dit graag concreet met voorbeelden van mogelijke optimalisatie in de vorm van A/B testen. Dan kun je tijdens het ontwikkelen van de strategie voor je CRO programma direct aan de gang met impact maken!

Als onze specialisten de scan hebben uitgevoerd, verwerken ze alles in een overzichtelijke presentatie. Daarna plannen we een moment om de gevonden inzichten door te nemen en te sparren over de toegevoegde waarde van CRO voor jouw uitdagingen. Dit document krijg je uiteraard ook in PDF vorm in je mailbox ter naslag. 

Growth

Wat levert de conversie optimalisatie scan op?

In het kort: je ontvangt de eerste optimalisatie kansen om jouw digitale platform te laten groeien. Het helpt je om de integratie van CRO te prioriteren in je huidige marketing activiteiten. Als je al een experimentatie programma hebt lopen kan een conversie optimalisatie scan een frisse blik bieden en nieuwe kansen aanreiken om verder te groeien!

Een vliegende start voor je CRO programma!

Customer Experience Optimalisatie Scan

Deze CXO scan gebruikt klantreviews en feedback als input voor het optimaliseren van de klantreis om zo te sturen op het verhogen van het conversiepercentage.

Conversie Optimalisatie Audit

Met deze CRO audit biedt OrangeValley inzicht in de klantervaring en wordt duidelijk welke onderwerpen aandacht nodig hebben vanuit kwalitatieve input van gebruikers.

Customer Service Analyse

Bij CRO-onderzoek is het belangrijk om in het hoofd van je klanten te kruipen. Een van de krachtigste manieren om dat te doen is door te praten met de klantenservice. Wat zeggen klanten over jou?

Usability Quickscan

In één dag kwalitatief inzicht in gebruikersgedrag en de grootste optimalisatiekansen met de Usability Quickscan.

Aan de slag met CRO?