“Optimaliseer formulieren voor een goede ervaring en het beste resultaat”

Veel websites gebruiken formulieren om informatie te verzamelen en/of orders te verwerken. 65% van de uitval van bezoekers komt voort uit velden waarin de bezoeker wordt gevraagd zich te legitimeren, ondanks het feit dat bezoekers dan al heel ver in uw orderproces zijn. Hoe efficiënt en gebruiksvriendelijk zijn deze website formulieren voor uw bezoekers? Wanneer haken bezoekers af tijdens het invullen van gegevens en welke technische en visuele optimalisaties zijn er mogelijk?

Form Analytics door OrgangeValley

Met Form Analytics analyseren wij voor u hoe wij velden in uw website formulieren kunnen vereenvoudigen en verbeteren. Wij bundelen al onze inzichten samen met concrete resultaten uit andere kwalitatieve en kwantitatieve analyses. Deze inzichten vertalen wij voor u naar realistische hypotheses voor het uitvoeren van effectieve A/B-tests. Daarnaast bieden wij u concrete adviezen aan voor verbetering van uw website formulieren en het benutten van specifieke conversie optimalisatie kansen.

Conversie Optimalisatie diensten van OrangeValley:

Artikelen over Conversie Optimalisatie van OrangeValley specialisten: