“Verzamel waardevolle feedback van bezoekers over gebruikerservaring ter optimalisatie van je website”

Door middel van on-site vragenlijsten biedt je bezoekers een laagdrempelige manier om feedback te geven over de gebruikerservaring. Dit levert waardevolle inzichten op voor optimalisatie-kansen.

Wat zijn On-Site Surveys?

Een On-site survey is een kwantitatief gebruikersonderzoek om direct kennis te verzamelen van eindgebruikers. Door het beantwoorden van vragen deelt de bezoeker zijn ervaring over het gebruik van de website.

Onze On-Site Survey aanpak

Er zijn drie soorten surveys die wij voor je uitvoeren. De Visit purpose survey heeft als doel om te bepalen hoeveel bezoekers daadwerkelijk een koopintentie hebben wanneer zij je website bezoeken, opgedeeld in desktop, tablet en mobiele bezoekers.

Exit surveys zijn gericht op de bezoekers die je website (dreigen te) verlaten. Zij krijgen de kans om voorafgaand aan het verlaten van de website, te vertellen waarom zij niet overgaan tot een aankoop. Het Exit Survey biedt inzicht in mogelijke twijfels en openstaande vragen die bezoekers hebben, alvorens zij je website verlaten.

Buyer surveys zijn gericht op klanten die net het oriëntatie- een koopproces hebben doorlopen. Door drie vragen te stellen op de bedankt-pagina, verkrijgen wij inzicht over de laatste twijfels van bezoekers, de redenen waarom ze toch tot aankoop zijn overgegaan en wat zij lastig vonden tijdens de customer journey.

Wat leveren onze On-Site surveys op?

Alle inzichten uit de on-site surveys delen wij met je, zodat je direct een overzicht hebt van kansen om conversie te optimaliseren en om de dialoog met jouw doelgroep te verbeteren. On-Site surveys bieden zodoende een zeer kwalitatieve informatiebron om de bezoekerservaring sterk te verbeteren en om nieuwe hypotheses en testideeën te verzamelen.

Conversie Optimalisatie diensten van OrangeValley:
Artikelen over Conversie Optimalisatie van OrangeValley specialisten: