Tijdens de rendementsberekening van conversie optimalisatie wordt de test geëvalueerd. Dit betekent dat er teruggegrepen wordt naar uw business goal en de bijbehorende KPI’s. Dit gaat middels een gestructureerd proces waarbij valide statistische berekeningen worden ingezet. Hiermee worden de hypotheses getoetst, om vervolgens een conclusie aan de uitkomst te koppelen. Hierbij wordt gekeken naar de impact van de test op uw omzet.

Implementatie verbeteringen

Wanneer een test een significante verbetering oplevert ten opzichte van de huidige variant, dan zullen wij het advies geven om deze implementatie door te voeren.

Learnings & vervolgstappen

In de laatste fase van het conversieoptimalisatie proces is het belangrijk om de learnings te borgen. Elke test is immers waardevol voor u. Dit is ook het geval wanneer een experiment een negatieve uitkomst heeft. Hiermee leert u namelijk de bezoeker steeds beter kennen. Uitkomsten en conclusies van testen worden altijd gedeeld. Door middel van een interne optimalisatie nieuwsbrief wordt uw interne organisatie op de hoogte gehouden van de voortgangen die we samen boeken.