U leert het conversie optimalisatie proces en wat u daarbij nodig hebt om uw website structureel te verbeteren.

Onderwerpen

  • Herkennen van pagina’s om te optimaliseren
  • Prioriteit van de testen bepalen
  • Het optimalisatieproces
  • Gebruik maken van verschillende overtuigingsprincipes (zoals MBTI en Cialdini) om je website te optimaliseren
  • Gebruik van verschillende tools bij het testen

Doelgroep

Online Marketeers

Duur & Kosten

De training duurt 4 uur en is mogelijk op de volgende wijze:
Klassikaal: 495 euro p.p.
Één op één: 795 euro p.p.
Op locatie: vanaf 1.200 euro per sessie (max. 8 personen)

Planning

Data voor klassikale trainingen kunt u terugvinden in het opleidingsoverzicht. Één op één training of training op locatie is in overleg. Deze training maakt ook onderdeel uit van de leergang online marketing.

Meer informatie?

Heeft u vragen over deze training ? Wilt u ook relaties uitnodigen voor de training? Neem voor meer informatie over deze training contact op met OrangeValley via 030 – 8 200 200 of gebruik onderstaand contactformulier.