Website foto 11 – 2019

Werving participanten

Werving participanten

Wanneer gewenst selecteren wij de participanten voor het Biometrisch Usability onderzoek. Wij bepalen aan de hand van gebruikersdata de belangrijkste eigenschappen van jouw doelgroep zoals geslacht, opleidingsniveau en hobby’s. Een selectie van de juiste participanten is belangrijk: deelnemers moeten een goede afspiegeling zijn van de bestaande doelgroep en/of van de nieuwe doelgroep die je wilt bereiken.

Er zijn drie methodes waarmee we participanten kunnen selecteren:

  • Bestaande klanten (vanuit het CRM) waar je reeds producten aan verkoopt maar waar de focus ligt op bijvoorbeeld up-selling;
  • Prospects die jouw website wel bezoeken en tot jouw doelgroep behoren maar die nog niet de stap hebben gezet om klant te worden;
  • Nieuwe participanten die jouw merk of product nog niet kennen maar die qua kenmerken voldoen aan de eisen van jouw doelgroep.

De werving van deelnemers voor het onderzoek verzorgen wij via jouw eigen website, of door werving via een partnerbedrijf. Tevens bestaat de mogelijkheid om doelgroep specifieke respondenten te werven via een extern onderzoeksbureau.

Voordelen:

  • Gegarandeerd een groep deelnemers die aansluit op jouw doelgroep.
  • Wij regelen de gehele werving voor je.

Vragen? Neem contact op