Op 6 december 2012 vond het jaarlijkse Online Marketing Event van OrangeValley plaats in Houten. Vier sprekers gaven hun visie op het online marketing vakgebied en stonden stil bij de trends voor 2013.

Bijgevoegd de presentaties.

Ortwin Verreck
Managing Partner OrangeValley
Toelichting op het programma en hoe in een economische recessie de online marketing branche een oplossing kan bieden. De kansen en bedreigingen voor 2013 en korte toelichting op het programma inclusief de introductie van de sprekers.

Eduard Blacquière
Senior SEO Consultant, OrangeValley
Eduard is actief binnen de Commissie Search van de DDMA. Tijdens zijn presentatie laat Eduard zien op welke wijze de doelgroep actief kan worden benaderd en hoe de online strategie kan worden aangescherpt op basis van een aantal trends op het gebied van searchmarketing, online advertising en conversie optimalisatie voor 2013. Hij relateert de belangrijkste activiteiten aan de verschillende maturity niveaus van een organisatie.

Jitty van Doodewaerd
compliance officer, DDMA
DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor dialoogmarketing. Jitty is vanuit de DDMA betrokken bij de ontwikkeling van wet- en regelgeving in Brussel en Den Haag. In haar presentatie beschrijft Jitty over de ontwikkelingen en de gevolgen voor de dialoogmarketing, privacywetgeving en cookiewetgeving.

Roel Willems
Consultant, OrangeValley
Roel is namens OrangeValley naar de Google Analytics Summit geweest op Google HQ in Mountainview. Roel presenteert over de relevante ontwikkelingen van de Google producten. Hij geeft een toelichting waarom OrangeValley onlangs nummer 1 in het Cookieonderzoek van WUA! is geworden. Roel geeft aan hoe gestuurd kan worden op een zo hoog mogelijk aantal opt-ins zodat de effectiviteit van alle online marketingactiviteiten goed gemeten kan blijven worden.

William Burghout
e-businessmanager, Achmea Innovatie
William ging in zijn presentatie in op de ervaring met personal targeting, duurzaam campagnes voeren, de veranderende eisen aan websitebouw en de innovatie in online marketing. William behandelde tijdens zijn presentatie een casus van een nieuwe zzp-verzekering goedgenoeg.nl waarbij Achmea Innovatie de focus gelegd heeft op Personal Targeting. Wat gebeurt er als de klantbehoeften centraal worden gesteld bij de online targeting, in plaats van sales-motieven?

Wilt u meer informatie over de belangrijkste online marketing trends voor 2013 dan kunt u gebruik maken van ons contactformulier.