UPDATE | Vanwege de ontwikkelingen omtrent het Corona virus hebben wij ervoor gekozen dit event te verplaatsen naar een nader te bepalen datum

Tijdens het kennisevent van 26 maart kijken we met partner Tealium stap voor stap naar de roadmap voor Customer Journey Orchestration. Meld je hier aan om deel te nemen aan dit event.

Klanten, partners en overige relaties nemen vrijblijvend deel aan onze kennisevents, andere geĆÆnteresseerden wordt vriendelijk verzocht eerst deze questionnaire in te vullen voor het ontvangen van een gratis toegangskaart.

Meer informatie Customer Journey Orchestration event

Customer Journey Orchestration zorgt voor een optimale samenhang tussen systemen en teams, om daadwerkelijk gepersonaliseerde en voorspellende marketing toe te kunnen passen. Tijdens het kennisevent van 26 maart kijken we met partner Tealium stap voor stap naar de roadmap voor Customer Journey Orchestration.

Het kennisevent vindt op donderdag 26 maart plaats. Het programma start om 14.00 uur, inloop is vanaf 13.30 uur. Meer info vind je op onze blog.

Welke onderwerpen staan centraal?

De centrale vraag van dit event is: Welke roadmap kan je gebruiken voor Customer Journey Orchestration? Tijdens het event van 26 maart hoor je welke stappen je idealiter volgt voor Customer Journey Orchestration. Ook leer je hoe deze in verhouding staan tot het digital maturity level van jouw organisatie en wat de beste vervolgstappen zijn voor optimalisatie.

Onder andere de volgende onderwerpen komen aan bod:

  1. Opmars naar een volwassen data-gedreven organisatie
  2. Een meetplan voor Customer Journey Orchestration
  3. Het koppelen en centraal beheren van databronnen en tools
  4. Definiƫren en visualiseren van een Single Point of Truth (SPoT)
  5. Tealium | Een platform voor Customer Journey Orchestration
  6. Multichannel CXO & personalisatie
  7. Effectieve activatie van First Party data met Digital Advertising