OrangeValley 1

Digital Advertising

Maximaal rendement uit digital advertising campagnes

OrangeValley wave

Waarom Digital Advertising bij OrangeValley?

  • Campagnes gevoed met rijke data
  • Aanpak gericht op gehele customer journey
  • Hoge kwaliteitseisen en toenemende automatisering
  • Geïntegreerde search strategie (SEO+SEA)
Data- gedreven aanpak

Data- gedreven aanpak met heldere KPI’s

Organisaties die investeren in digitale media willen zo veel mogelijk rendement terug zien. Om dit te realiseren is het belangrijk om keuzes te maken op basis van data in plaats van onderbuikgevoel. Een data-gedreven aanpak voor digital advertising zorgt er namelijk voor dat het meest optimale resultaat uit het mediabudget wordt gehaald. De volgende vragen zijn hierbij relevant:

  • Reken je campagnes af op basis van last click?
  • Meet je de volledige online/offline journey?
  • Pas je cross-channel attributie toe?

Digital advertising campagnes van OrangeValley kan je herkennen doordat deze waar mogelijk gevoed worden met rijke databronnen. 1st party data wordt met de komst van een ‘cookieless era’ steeds belangrijker. We starten daarom altijd met data uit de analytics omgeving, aangevuld met data vanuit het advertentieplatform. Vervolgens werken we stap voor stap van losse silo’s naar een 360 graden klantbeeld. Hierbij worden biedingen volledig worden geautomatiseerd aan de hand van voorspellende modelleringstechnieken en customer life-time-value.

Vergroot je e-commerce bereik met Marketplaces

De consument gebruikt steeds meer marketplaces als Amazon, Bol.com en beslist.nl om zich te oriënteren op producten of om een aankoop te doen. Marketplaces zijn een belangrijk kanaal geworden in de e-commerce strategie. Door producten vanuit het eigen e-commerce platform op marketplaces aan te bieden, is het mogelijk om je bereik en omzet in veelvoud op te schalen. Je kunt producten aanbieden aan de verschillende marketplaces door je productfeed via een API te koppelen aan de desbetreffende marketplaces.

Dankzij onze ruime ervaring en kennis van feed management maken we de productfeed gereed voor de diverse marketplaces en voegen we alle benodigde informatie toe aan de feed. Daarbij passen we slimme conditionele en geautomatiseerde optimalisaties toe om het rendement te vergroten.

Wil je jouw producten ook verkopen op een van onderstaande platformen? Neem dan contact op.

Lees meerNeem contact op 

shopping
Digital Advertising Automatisering - OrangeValley

Toenemende automatisering vraagt om stevig fundament

Daar waar technologie manuele handelingen verder automatiseert en het algoritme op basis van data beslissingen neemt is de hygiëne en accountstructuur van campagnes belangrijker dan ooit. Om deze reden stellen we hoge eisen aan de kwaliteit van onze advertentiecampagnes. 

Om meer rendement te halen uit het search kanaal hebben wij eigen technologie op het gebied van kwaliteitsmonitoring ontwikkeld. Additionele 3rd party technologie zorgt ervoor dat optimalisatie kansen en afwijkingen tijdig worden gesignaleerd. Een van de voordelen hiervan is het structureel verminderen van ongeldige klikken in Google Ads campagnes. 

Onze kwaliteitsmonitor geeft inzicht in welke campagnes meer potentie hebben door slimmere budget allocatie. Hierdoor halen organisaties het meeste rendement uit het search kanaal. 

Neem contact op

Innovatief en gebruikmakend van de nieuwste technieken en beta’s

De ontwikkelingen op het gebied van digital advertising volgen elkaar in een razend tempo op. Om altijd gebruik te kunnen maken van de nieuwste technieken en beta’s werken wij nauw samen met onze partners. Denk hierbij aan belangrijke spelers als Google, Facebook en AdChieve. Wanneer er nieuwe beta’s zijn ontwikkeld kunnen we deze vaak direct inzetten bij onze opdrachtgevers. 

Bekijk Partners

techno
Advies mediamix - OrangeValley

Altijd onafhankelijk advies over de beste mediamix

We zijn een onafhankelijk bureau en geven advies over hoe media zo effectief en efficiënt mogelijk kan worden ingezet om campagnedoelstellingen te behalen. Onafhankelijk betekent; transparante media inkoop, zonder kickback constructies met een lage kostenstructuur en inzichtelijke audit trail.

Je mag bij ons altijd een kijkje in de keuken nemen op kantoor of we werken op locatie van onze opdrachtgevers om te laten zien hoe we media inkopen. Onze consultants zijn er op gericht om kennis over digitale media op een duurzame manier over te dragen aan jouw organisatie en heeft een eigen coachingsaanpak om media inkoop inhouse te organiseren.

Jandaan

Geintereseerd? Neem contact op

Op zoek naar een duurzame partner die je op basis van onafhankelijk advies ondersteunt in Datagedreven Digital Advertising? Laat hier je gegevens achter en wij nemen contact met je op.