AdRoll, de global leader in retargeting is een full-funnel marketing oplossing die marketeers in staat stelt om het maximale uit eigen data te halen. Op een transparante en eenvoudig manier helpen we om zowel bestaande bezoekers nogmaals te bereiken door middel van retargeting campagnes alsook om door middel van prospecting campagnes nieuwe relevante mensen te bereiken die op basis van hun conversiepatronen een relevante doelgroep vormen. Dit alles cross-device en cross-platform vanuit één eenvoudig te gebruiken dashboard.

AdRoll ondersteunt meer dan 20.000 adverteerders en agentschappen over de hele wereld. Het marketingplatform van AdRoll helpt bedrijven in elke sector om klantgegevens te benutten zodat de retargetingcampagnes met een hoog rendement uitgevoerd kunnen worden op verschillende platformen en apparaten.

Gecertificeerd en geaccrediteerd voor Adroll

Adroll-OrangeValleyOrangeValley is gecertificeerd en geaccrediteerd door AdRoll om campagnes met de AdRoll technologie uit te serveren. AdRoll is onderdeel van de display advertising aanpak van OrangeValley.

Indien u alleen bestaande bezoekers op uw website wilt bereiken en alleen display retargeting campagnes wil opzetten kunt u o.a. gebruik maken van AdRoll technologie. AdRoll werkt op basis van 1 pixel die via Google Tag Manager op uw website wordt geplaatst.

Voordelen van AdRoll

  • Met AdRoll kunt u bezoekers die niet direct converteren omzetten in waardevolle klanten.
  • Met AdRoll bereikt u ca. 98% van het web, inclusief Google, Facebook, Twitter en Yahoo.
  • AdRoll heeft een Online dashboard met real-time performance data op site-niveau.
  • De gemiddelde ROI: >€10 in opbrengsten voor elke €1 die in AdRoll wordt geïnvesteerd.
  • Retargeting leidt tot een hogere online omzet doordat het merk overal zichtbaar blijft en de bezoekers terugkomen op de website als ze klaar zijn voor hun aankoop.
  • Iedere keer wanneer uw doelgroep de retargeting advertenties ziet, wordt hij of zij weer aan uw merk herinnerd.
  • Retargeting campagnes brengen hoge doorklikratio’s en conversiecijfers met zich mee en onderstrepen het belang van goede branding en herhaaldelijke exposure.
  • De software van AdRoll optimaliseert de campagnes automatisch op basis van conversiedata.

Op basis van ons Online Maturity Model kunnen we, afhankelijk van de ambitie, de juiste online Display Advertising aanpak bepalen. De performance van de online advertenties wordt doorlopend gemeten en naar wens van de klant, periodiek of continu geoptimaliseerd.

Wilt u meer informatie over het gebruik van Adroll of deze tool door een van onze specialisten inzetten neem dan gerust contact met ons op