“Beheer, optimaliseer en creëer digitale campagnes vanuit één omgeving voor een optimaal en laagdrempelig Display Advertising proces”

Met Campaign Manager worden alle digitale marketingcampagnes op één plek beheerd. Aspecten als mediaplanning, trafficking, targeting, weergave, optimalisatie, conversie attributie en rapportage worden centraal beheert. Wij verzorgen de volledige implementatie van Google Marketing Platform voor u.

Implementatie van de Campaign Manager?

Google Marketing Platform (GMP) is een geïntegreerd advertentie technologie platform. Met behulp van GMP maken wij het mogelijk om binnen één omgeving je digitale marketing campagnes te creëren, beheren en vergaand te optimaliseren. Hiervoor is vanuit één centrale omgeving een complete stack aan tools beschikbaar.

Een belangrijk voordeel van GMP is dat alle online marketingdata op één locatie beschikbaar wordt. Aangevuld met de Display&Video (DV360) bied onze implementatie je toegang tot dit media inkoop platform van GMP. Op DV360 zijn alle grote Nederlandse adexchanges en netwerken zoals Improve Digital, Appnexus, Google Display Network, YouTube, OpenX, SpotX en anderen aangesloten. Je beheert dankzij DV360 op een eenvoudige manier je display en video campagnes voor branding, performance, prospecting en retargeting. De advanced targeting strategieën bieden je de mogelijkheid om relevante advertenties uit te serveren aan jouw zorgvuldig geselecteerde doelgroep. In het geval je Google Analytics 360 gebruikt, is het eveneens mogelijk dit te combineren met de rest van de GMP stack. Wij implementeren de stack en Google Tag Manager voor u, verzorgen de strategische inrichting van GMP en zetten de floodlight structuur op, waardoor je jouw volledige Display en Video Advertising activiteiten efficiënt en effectief inricht.

Meer over Display Advertising dienstverlening van OrangeValley
Artikelen over Display Advertising van OrangeValley: