Op woensdag 29 juni heeft OrangeValley in samenwerking met Google het “Upper Funnel Strategy” event georganiseerd. Deze dag is er door de specialisten van OrangeValley, Google en WeLikeMilk ingegaan op het effectief bereiken van uw doelgroep in de upper funnel. Google heeft tijdens een presentatie laten zien hoe u over de gehele funnel online advertising kunt inzetten. WeLikeMilk heeft daarnaast iedereen bijgepraat over welke branding strategieën u kunt inzetten in de upper funnel van de customer journey. OrangeValley heeft de aanwezigen geïnspireerd over Programmatic Media Buying Strategies en KPI’s in de customer journey.

Lees hier het gehele verslag met alle highlights van deze dag.

Impressie “Upper Funnel Strategy” Event

Met de opkomst van 130 relaties, verspreid over de ochtend en middagsessie, was het een geslaagd event. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken.

Presentaties

1. Opening Ortwin Verreck & Niels Dengel- “Upper Funnel Strategy” Event 2016

Highlights:

  • Wat is de Upper Funnel
  • Marktontwikkelingen
  • Belangrijker dan ooit: Uw klant centraal

2. Eduard Blacquière – Trends in Digital Marketing

Highlights:

  • Mensen centraal!
  • Data centraal verzamelen en toepassen is cruciaal
  • Gebruik technologie voor automatisering

3. Michael Overzier (WeLikeMilk) – Branding strategies

Highlights: 

  • Je realiseert geen groei door meer in performance te steken
  • Online branding vergt een andere manier van samenwerken en nieuwe methodes om te meten of je succesvol bent
  • Customer journey —> contactstrategie —> KPI’s —> reality check

4. Kelly Siemons – Programmatic Media Buying Strategies

  • Stel doel voorop; doel bepaalt media inkoop strategie
  • Wees efficient en voorkom waste
  • Ken je doelgroep: stel de klant centraal en wees relevant!

5. Kirsten van der Woning – KPI’s & Attributie Modelling

Highlights: 

  • Start met het maken van een meetplan
  • Gebruik het KPI Framework om de KPI’s verder op te delen en om inzicht te krijgen in de prestaties per fase t.o.v je target.
  • Stuur input naar andere online marketing specialismen

6. Daan Suijlen (Google) – Full Funnel Advertising

Highlights: 

  • We don’t go inline. We live online
  • Waar is je doelgroep naar op zoek?
  • Consumenten leven in de echte wereld

Heeft u vragen naar aanleiding van de presentatie, bel dan 030 – 8 200 200 of mail naar info@orangevalley.nl.