Net als voorgaande jaren staat OrangeValley ook dit jaar op het hoofdpodium van Digital Marketing Live! Samen met de CMO van TP Vision wordt op donderdag 31 mei de visie op een data driven digital aanpak besproken.

Online marketing, advertising en interactieve media staan centraal tijdens de 7e editie van Digital Marketing Live! op 31 mei in de Beurs van Berlage. In totaal staan er meer dan 180 sprekers on-stage en zijn er cases van de genomineerden voor de Dutch Interactive Awards 2018: the best in interactive marketing! Net als voorgaande jaren is OrangeValley ook bij deze editie aanwezig met een interessante case.

OrangeValley met TP Vision op Stage 1
Martijn Smelt en Ortwin Verreck (MD, OrangeValley) staan op het hoofdpodium van Digital Marketing Live 2018. Martijn Smelt is Chief Marketing Officer (CMO) bij TP Vision, de fabrikant van Philips Televisies. TP Vision richt zich met haar digital marketing op het stimuleren van de verkoop van Philips Televisies op het hogere segment in de markt. Door de inzet op een data driven aanpak, waarbij zowel de branding campagnes als de performance campagnes centraal zijn opgezet, geanalyseerd en geoptimaliseerd, is in meer dan 15 landen in Europa de verkoop enorm toegenomen.

De sessie van orangeValley en TP Vision is om 12:40 uur op Stage 1.

Vijf vrijkaarten voor klanten
Als spreker en partner van DML18 hebben wij 5 vrijkaarten voor het event. Wilt u als klant gratis deelnemen aan dit event? Mail dan snel naar event@orangevalley.nl en u ontvangt van ons de promotiecode voor vrije toegang.