Dorel Juvenile, bekend van o.a. Maxi-Cosi heeft OrangeValley benoemd tot Europees marketing partner op het gebied van digitale activatie.

Dorel Juvenile is een major leaguespeler, zo niet de marktleider, als het aankomt op baby- en kinderproducten. Het portfolio van Dorel Juvenile bestaat uit sterke, wereldwijd bekende merken zoals Maxi-Cosi, Quinny, Safety 1st en Tiny Love, aangevuld met regionaal bekende merken. Deze zijn samen in meer dan 100 landen verkrijgbaar. Het bedrijf heeft 5.500 medewerkers in 25 verschillende landen.


Kristal Oehlen, Digital Marketing Manager Dorel Juvenile: “Voor onze digitale activatie waren wij op zoek naar een strategische partner die ons de komende jaren kan begeleiden een optimale aanwe​zigheid te realiseren op de digitale touchpoints in onze consumer journey. Wij kijken er naar uit met OrangeValley aan de slag te gaan en samen te ontdekken hoe we onze activatie ongoing kunnen verbeteren met een test and learn approach.”

De leidende positie van het bedrijf op het gebied van juvenile is te danken aan een sterk merkenportfolio. Dorel Juvenile garandeert veiligheid en kwaliteit met gebruiksgemak voor de consument. Ook op digitaal vlak wil Dorel Juvenile leading blijven. De digitale strategieën en activiteiten voor Maxi-Cosi en Quinny worden voornamelijk aangestuurd vanuit het kantoor in Helmond.

“​Vanuit OrangeValley zijn wij zeer verheugd om samen met Dorel Juvenile aan de slag te gaan en de social en data strategy tot leven te brengen. Maxi-Cosi en Quinny zijn sterke merken met een internationale footprint. Dit sluit goed aan bij onze focus. Bovendien beschikt Dorel Juvenile over de juiste data infrastructuur, zodat we social campagnes doorlopend kunnen meten en evalueren; tot aan de conversie bij de retailer toe.​ “ Aldus Robert van Rooijen, Senior Account Manager OrangeValley.