
Een toekomstbestendige MarTech stack
Welke eisen stelt de marketing organisatie aan de Marketing Technology (Martech). Is deze technologie toekomst vast en past deze bij de online marketing ambities van de organisatie. De prijsverschillen in marketingtechnology zijn groot en het wordt steeds belangrijker dat de samenwerking en de datauitwisseling optimaal zijn.
Bij het bepalen van de toekomstbestendigheid van de marketingtechnology kijken we naar de huidige en toekomstige requirements, We kennen vaak al de roadmaps van de belangrijkste techvendors en op grond van deze informatie maken we een blauwdruk voor de toekomst.
Het succes van de online marketing activiteiten wordt niet alleen bepaald door online marketing strategie en het kennisniveau van de organisatie. Het gebruik van de juiste Martech zorgt er ook voor dat data slimmer kan worden gecombineerd. Kostenbesparing op licenties en mediabuying en ook slimmer en beter segmenteren van doelgroepen zorgen vergroten het rendement
Het MarTech template geeft je:
- Een overzicht van het MarTech landschap
- In één oogopslag inzicht je huidige MarTech stack