Website foto 11 – 2019

Whitepaper display advertising

OrangeValley wave

Met zoekmachine marketing (bijv. Google AdWords) bereik je consumenten waar een actieve (manifeste) behoefte is. Met Display Advertising worden consumenten bereikt met een latente behoefte voor jouw product of dienst. Display Advertising vergroot het algehele bereik en zorgt ervoor dat je aanwezig bent in meerdere fases (touch, tell and sell) van de customer journey. Consumenten gebruiken in hun customer journey steeds meer media (ook tegelijkertijd) en besteden steeds meer tijd aan digitale media.

Dan is er nog de belangrijkste trend van dit moment: Programmatic. Programmatic buying is realtime bieden op advertentieruimte om één specifieke advertentie te tonen aan één consument in één specifieke context. Algoritmes analyseren het online gedrag van consumenten aan de hand van onder andere cookies en big data en bepalen zo of bepaalde personen de juiste doelgroep zijn voor een advertentiecampagne.

Voordelen:

  • Je doelgroep effectiever bereiken;
  • Geautomatiseerd en op grote schaal de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste mensen geven;
  • Prestatieafhankelijke prijsmodellen op basis van CPM, CPC of zelfs CPA;
  • Onafhankelijk van advertentienetwerken;
  • Kennis van en ervaring met zowel sales als branding gerichte campagnes;
  • Inzicht in en grip op display advertising dankzij transparante, actiegerichte rapportages.

Wat lees je in de whitepaper:

  •  Wat is display advertising?
  • Het inkopen van display advertenties
  • Afrekenmodellen
  • Hoe ziet het display advertentielandschap er uit?
  • De rol van display advertising binnen de customer
    journey
  • 3 tips voor een effectieve display campagne

 
Klik op de button aan de rechterkant en ontvang de whitepaper.
Voor vragen kan je contact opnemen met info@orangevalley.nl of via het telefoonnummer +313 08 20 02 00.

Download nu