Website foto 11 – 2019

Biometrisch Usability Onderzoek: Optimaal inzicht in het gedrag van jouw bezoekers

OrangeValley wave

Mensen doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat ze doen. 95% van de acties die een bezoeker doet op een website wordt bepaald door het onbewuste gedeelte van het beslissingsproces. Dit onbewuste gedrag kan door middel van Biometrisch Usability onderzoek in kaart worden gebracht en dat levert zeer waardevolle inzichten op.

Vanuit de data zijn jij en je team vast goed in staat om bezoekersgedrag in kaart te brengen. Dit helpt je een bijdrage te leveren aan het optimaliseren van een website. Toch blijft de reden ‘waarom’ een bezoeker bepaalde keuzes maakt vaak onbekend en daarmee ook een grote hoeveelheid optimalisatiekansen. Biometrisch Usability onderzoek richt zich primair op dit onderdeel van de onderzoeksvraag en dat leidt tot zeer waardevolle inzichten.

In deze whitepaper krijg je o.a. antwoord op de vragen:

  • Wat is Biometrisch Usability onderzoek?
  • Hoe geeft Biometrisch Usability onderzoek antwoord op de ‘waarom’ vraag van jouw bezoekers?
  • Hoe optimaliseer je conversieratio’s op basis van de output van Biometrisch Usability onderzoek?
  • Waarom is Biometrisch Usability onderzoek voor jouw organisatie van grote meerwaarde?

Meer lezen over Biometrisch Usability Onderzoek? Download de whitepaper!

Voor al je andere vragen kun je contact opnemen met ons via info@orangevalley.nl of bel 030 – 8 200 20.

Download nu