Op woensdag 16 januari vond bij OrangeValley het eerste Micro Event plaats, met als onderwerp TrueView for Action. Naast onze partners Google en YouTube waren er een aantal klantrelaties aanwezig die in een uur tijd een update kregen over de mogelijkheden omtrent YouTube Advertising en konden discussiëren over de toepassing hiervan.

Bent u al bekend met TrueView for Action of maakt u al gebruik van YouTube advertising voor performance doeleinden? Tijdens de TrueView for Action sessie is door specialisten van YouTube en Orangevalley besproken hoe YouTube optimaal kan worden ingezet om actiegericht te adverteren. Centraal stond de nieuwe feature TrueView for Action. TrueView for Action is als feature al enige tijd beschikbaar, echter zijn er de afgelopen periode een aantal belangrijke optimalisaties van de feature en het platform YouTube uitgevoerd. Dit maakt 2019 uitermate geschikt om te starten met TrueView for Action en het gebruik van Custom Intent Audiences.

Eerder in de funnel de juiste prospects bereiken

Dankzij TrueView for Action kunt u prospects eerder in de funnel bereiken, zonder daarbij enorme branding media budgetten te gebruiken. Daarnaast is tijdens de sessie besproken hoe men dankzij het gebruik van Customer Intent Audiences de juiste en meest relevante audiences kan bereiken. Wilt u meer weten over TrueView for Action en Custom Intent Audiences, bekijk hier de one sheeter.

Enthousiaste reacties opdrachtgevers

De sessie is uitstekend ontvangen. De deelnemers hebben de sessie hoog gewaardeerd en waren ook zeer enthousiast over de discussie die naderhand plaatsvond. Een perfecte manier om best practices te delen en te leren van digital advertising experts uit andere branches. Daarbij konden de advertising specialisten van OrangeValley direct antwoord geven op veel voorkomende uitdagingen op het gebied van advertising.

Ook een Micro Event bezoeken?

In 2019 worden er meer Micro Events georganiseerd: kleinschalige sessies waarbij productontwikkeling en innovatie centraal staan en OrangeValley consultants en kennispartners de gelegenheid krijgen om een nieuw product of feature te introduceren voor (klant)relaties. Wilt u op de hoogte blijven van deze events en meer? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.