
De beste Data Driven Digital Strategy voor 2019
Hoe komt u tot een succesvolle datagedreven digitale strategie? Dat is een vraag die menig marketing manager of director zich stelt met het oog op volgend jaar. Mede daarom organiseren wij donderdag 8 november een kennissessie waar onze digital directors en (externe) specialisten u op weg helpen bij het optimaliseren van deze strategie.
Meer en meer data is beschikbaar, maar welke data kunt u het beste gebruiken om uw strategie mee vorm te geven? Een goede mediamix is van belang, evenals de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste doelgroep. Maar welke doelgroep biedt het meest perspectief en zijn er slimmere manieren om te segmenteren? Dient u uiteindelijk te sturen op meer klanten of juist een hogere klantwaarde? Dit en meer wordt besproken tijdens het Data Driven Digital Strategy event van 8 november.
Aanmelden voor Data Driven Digital Strategy event
Het programma voor het event is als volgt:
Programma
Ortwin Verreck: Managing Director OrangeValley
Hoe komt u tot een succesvolle Data Driven Digitale Strategie? Meer en meer data is beschikbaar, maar welke data kunt u het beste gebruiken om uw strategie mee vorm te geven? Ortwin geeft een introductie op het onderwerp en de verschillende sessies.
Rachel van Staalduinen: Digital Director OrangeValley
Vanuit OrangeValley werken we met een blauwdruk om een digitale strategie uit te werken. Hoe ziet een dergelijke blauwdruk eruit en hoe kunt u als organisatie daarmee aan de slag? Rachel benoemt in deze sessie de belangrijkste aandachtspunten voor het opstellen van uw digitale strategie.
Lei Baltussen:Consultant OrangeValley
Met behulp van de Maturity Analyse krijgt u inzicht in de acties die u kunt uitvoeren om specialisme specifiek en organisatiebreed een hoger ‘Maturity niveau’ te bereiken voor uw digital marketing. Zo ziet u onder andere in een oogopslag op welk gebied SEO of CRO geoptimaliseerd kan worden binnen uw digitale strategie.
Tristan Claassen:Online Media Strateeg OrangeValley
Hoor welke methodes en technieken er mogelijk zijn voor het slim inkopen van media en hoe u tegen scherpere prijzen de juiste boodschap bij de juiste doelgroep kunt krijgen. Daarnaast staat Tristan stil bij het beste moment om uw boodschap bij de doelgroep te krijgen
Bas van den Beld: Online Specialist
Elke doelgroep, elk segment heeft behoefte aan de juiste boodschap en ook de manier van benaderen kan verschillen. Bas van den Beld is een veelgevraagde internationale spreker over dit onderwerp en draagt tijdens deze sessie elementen aan die u kunt meenemen bij het vormgeven van uw digitale strategie.
Bart van den Berg: Online Marketing Manager Simyo
Bart van den Berg heeft onder andere als base marketeer gewerkt voor diverse KPN merken en is twee jaar lang Online Marketing & Sales Manager geweest voor KPN’s innovatieve tv app KPN Play. Sinds 2017 is hij Online Marketing Manager bij Simyo en overziet hij alle online marketing activiteiten. In zijn sessie deelt hij hoe Simyo data gebruikt om al 5 jaar op rij de beste mobiele provider te zijn. Ook staat Bart stil bij de digitale strategie van Simyo en hoe deze door te tijd heen is ontwikkeld, waarbij gebruik is gemaakt van een NPS model voor alle contactmomenten.
Ortwin vat het programma van de dag samen en staat nogmaals stil bij de hoogtepunten van de verschillende presentaties. Er is een mogelijkheid voor u om vragen te stellen, evenals tijdens de borrel wanneer de sprekers bij u langslopen.
Locatie – OrangeValley
De Corridor 27
3621 ZA Breukelen
Route via Google Maps