OrangeValley is de officiële Google partner die uw bedrijf helpt bij het implementeren van Google Attribution 360 binnen de marketingmix. Benut de revolutionaire mogelijkheden van Attribution 360 en boek grensverleggend online marketing resultaat.

Voordelen van Attribution 360:

  • Cross-channel inzicht in online én offline media campagne performance,
  • Een 360-graden beeld van de customer journey,
  • Optimaliseer media direct op basis van nieuwe inzichten,
  • Inzicht in de impact van TV commercials op uw digital marketing,
  • Naadloze aansluiting met uw bestaande Google Analytics en Doubleclick Campaign Manager,
  • Cross-device data gedreven attributie per kanaal,
  • Predictive modelling voor geautomatiseerd advies over investering van uw mediabudget,
  • Integratie met 3rd party platforms voor efficiënt bidmanagement,
  • Beter presteren door inzicht in alle interacties van klanten tijdens de Customer Journey,
  • Hogere datakwaliteit dankzij automatische ontdubbeling,
  • Ondersteuning van gecertificeerd Attribution 360 partner OrangeValley.

Zij kozen al voor OrangeValley:

 

 

 

“Eindelijk laagdrempelig conversie-attributie toepassen, cross-device en cross-channel inzicht verkrijgen én media campagne optimalisatie vanuit één omgeving”

Diepgaand inzicht over de impact van digital dankzij Attribution 360
Google Attribution 360 brengt online en offline media samen. Attribution 360 levert diepgaand inzicht op dat leidt tot betere prestaties en een hogere ROI op uw cross-channel campagnes. Attribution 360 geeft een overzichtelijke weergave van de totale interacties met al uw uitingen, alvorens deze leiden tot een conversie. Dit is voor elk kanaal en device inzichtelijk, waardoor u sneller campagnes analyseert en optimaliseert voor beter resultaat.

Met Attribution 360 weet u precies welk aandeel uw digital marketing activiteiten hebben op uw verkoopresultaten. Vergelijk met Attribution 360 consistent uw campagneresultaten op basis van gevalideerde data en optimaliseer uw campagnes real time.

Complexe analyses en campagne optimalisatie in een handomdraai
Kwalitatieve conversie-attributie is altijd een grote uitdaging geweest. Tot nu, want met Attribution 360 koppelt u snel grote hoeveelheden campagne data, afkomstig van interacties met diverse kanalen en devices. Zo benut u structureel de inzichten over reacties op uw lopende campagnes. Zelfs de waarde van conversies per device en kanaal voor uw campagnes zijn met Attribution 360 zichtbaar.

Wilt u alles weten over de voordelen van Attribution 360? Neem dan contact met ons op: 030 – 820 0200

Optimaliseer al uw uitingen voor de beste campagne prestaties met Media Optimizer
Verdeel uw mediabudget beter en ‘on the go’ op basis van inzichten die Attribution 360 u aanlevert. Zelfs bidding optimalisatie bij 3rd party platforms wordt dankzij de Media Optimizer van Attribution 360 mogelijk.

Dankzij de Media Optimizer wordt de optimale inzet van media en het te verwachten resultaat inzichtelijk. Bekijk direct de impact van veranderingen die u van plan bent om door te voeren op views, budget, clicks en conversies. Synchroniseer eveneens de uitzendmomenten van uw TV commercials met Attribution 360. Hierdoor analyseert u eenvoudig de impact op zoekgedrag, website bezoeken en online verkoop.

Al uw advertentie uitingen zijn met Media Optimizer te optimaliseren. U past uw uitingen, proposities, kanalen en zelfs landingpages snel aan. Dit betekent dat u data gedreven beslissingen neemt om uw campagnes te optimaliseren. Tevens levert Media Optimizer u advies over de beste manier om media in te zetten en voorspelt zelfs de resultaten die u door die wijzigingen kunt verwachten.

Data gedreven attributie
Het belang van besluitvorming op basis van valide data analyses groeit. Google biedt met Attribution 360 de mogelijkheid om de waarde van een kanaal te bepalen op basis van valide data. Deze vorm van data gedreven attributie en visualisatie maakt Attribution 360 een uniek marketing instrument ten opzichte van lineaire, first click en/of U-attributie.

De integratie tussen DoubleClick Campaign Manager en Google Analytics maakt snelle analyses van uw campagnes mogelijk. Ook wanneer uw campagne UTM-tags niet consistent geconfigureerd zijn, valideert u met terugwerkende kracht alsnog uw campagne resultaat. Hierdoor is uw data kwaliteit hoger en zijn getoonde resultaten gebaseerd op valide data. Verrijk bijvoorbeeld campagne- en conversie-data om conversiepaden te visualiseren van klanten met een hoge Customer Lifetime Value.

Beoordeel met Attribution 360 eveneens de waarde van touchpoints die geen website bezoekers opleveren. Zo krijgt u een beter beeld van de waarde van uw crossmediale inzet tijdens de Customer Journey.

Over OrangeValley en Attribution 360
OrangeValley biedt alle benodigdheden om van de voordelen van Attribution 360 te genieten. Wij zijn als één van de weinige bureaus in Nederland gecertificeerd partner van Google Attribution 360. Dankzij dit certificaat garanderen onze specialisten een correcte implementatie van Attribution 360, evenals een feilloze integratie tussen andere tools van Google en 3rd party platforms.

Heeft u nog vragen? Of wilt u meer weten over de mogelijkheden van Attribution 360?

Neem contact met ons op omtrent Attribution 360



Vul onderstaand formulier in en krijg binnen één dag reactie van onze Attribution 360 specialisten.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.