In een wereld waar alles draait om flexibiliteit en snelheid is een tag management systeem vandaag de dag een onmisbaar principe. Google speelt op deze behoefte in met Google Tag Manager (GTM).

Wat is Google Tag Manager 360?

Google Tag Manager 360 is de enterprise variant van het in 2012 gelanceerde Google Tag Manager. Dit tag management systeem heeft de beste integratie met andere Google producten en met de komst van de template gallery is inmiddels vrijwel elke internationale online marketing tool eenvoudig beschikbaar.

Ten opzichte van de onbetaalde variant biedt Google Tag Manager 360 een onbeperkt aantal workspaces, het gebruik van container zones en daarnaast is de tool ook voorzien van een Service Level Agreement (SLA).

Wanneer je als organisatie een licentie hebt voor Google Analytics 360 kun je gratis ook gebruik maken van Google Tag Manager 360. Daarnaast is het product tegen betaling ook los af te nemen.

Google Tag Manager 360 en OrangeValley

OrangeValley is als Sales Partner van het Google Marketing Platform gecertificeerd om het product aan te bieden en biedt ondersteuning bij het onderhouden van jouw Google Tag Manager implementatie. 

We houden je altijd op de hoogte van nieuwe functionaliteiten of beta’s en het is mogelijk om, middels tickets, vragen of issues in te schieten.