Op donderdag 27 juni staan The Heineken Company en OrangeValley samen op het podium van de 9e editie van Digital Marketing Live!

Emerce Digital Marketing Live! is elk jaar de update in online marketing, advertising en media. De online marketing experts uit binnen- en buitenland zijn hier aanwezig om te praten en over de laatste innovaties, strategieën, trends en ontwikkelingen op het gebied van digital marketing. Dit jaar staat OrangeValley samen met Maria Mihaylova van The HEINEKEN Company op het podium om de Data Driven Digital Marketing Growth Strategy bij Heineken Experience te bespreken.

DML 2019 - Heineken en OrangeValley

Bouwen aan een succesvolle Data-driven groeistrategie

Tijdens de sessie van 12.00 uur bespreken Ortwin en Maria hoe bij Heineken Experience is gebouwd aan een succesvolle Data-driven groeistrategie. Ze staan stil bij de doelgroep(en) die (opnieuw) is gedefinieerd en hoe deze segmentatie is gebruikt om het conversieratio per doelgroep te verbeteren. Ook bekijken ze tijdens de sessie het data-driven predictive model dat is ontwikkeld en wordt helder op welke manier je kunt werken om een kortere time-to-market en een snellere leercyclus te realiseren.

Deelnemen aan Digital Marketing Live!

Als je nog geen ticket heb kan je deze hier bestellen. Wil je in aanmerking komen voor een van de zes gratis tickets neem dan vóór 6 juni contact op met je lead consultant binnen OrangeValley.