Click here for English

Wat is de focus van deze Roundtable?

De wereldwijde COVID-19-uitbraak heeft geleid tot een enorme toename van online verkeer. Dit is nu al goed zichtbaar in de industrieën Healthcare, Food, Finance en Media. Deze groei in online verkeer leidt direct tot een toename in (customer) data, de vraag is alleen: Hoe kan je deze zee aan data optimaal orchestreren om online groei te faciliteren?

Wat weet je na deelname aan deze Roundtable?

Myrthe Mkaouar (Data Solution specialist) en Anna Kiljunen (Tealium) kijken samen naar de 4 stappen die je kunt nemen om een grote hoeveelheid data te gebruiken voor een boost in je online groei. De vier stappen hebben betrekking op een optimale data orkestratie en worden toegelicht op basis van een aantal inspirerende klantcases.

De stappen zijn als volgt:
1. Data Collection
2. Data Enrichment
3. Data Analysis
4. Data Activation

Ontmoet de experts

 

Myrthe is een tech-fanaat die niets liever doet dan klanten ondersteunen bij het aanleggen van hun data-structuur en -infrastructuur. Als Data Solutions consultant is zij getraind in een breed marktech scala, waardoor ze een breed advies uit kan brengen. Binnen haar rol bij OrangeValley is ze verantwoordelijk voor data oplossingen voor merken als Talpa, PPG en Score.

Anna werkt sinds begin 2019 bij Tealium als onderdeel van het wereldwijde Solution Consulting-team dat Scandinavië en Nederland bestrijkt. Ze ondersteunt klanten en partners met hun data orchestration – en consolidatieprocessen. Voordat ze bij Tealium werkte, werkte ze bij Oracle voor het Customer Experience-platform en richtte ze zich op martech en de CRM-kant.

Wanneer is dit Roundtable?

  • Datum: Maandag 11 mei
  • Tijd: 15.00 – 16.00
  • Taal: Engels
  • Aantal virtual seats beschikbaar: 1/12