Op donderdag 8 november vond het Data Driven Digital Strategy event plaats bij OrangeValley. Tientallen (digital) marketing managers en specialisten uit de B2B en B2C markt waren aanwezig om kennis en inspiratie op te doen.

Tijdens het event werd besproken hoe u tot een succesvolle datagedreven digitale strategie komt. Een vraag die menig marketing manager of director zich stelt met het oog op volgend jaar. Niet zomaar, want datagedreven marketing draagt elk jaar aantoonbaar bij aan een hogere omzet en winstgevendheid. Zo rapporteert ook Forbes recent in een onderzoek: “Bedrijven die kiezen voor datagedreven marketing hebben meer kans om een voordeel te behalen op de concurrentie en zien een verhoging van de winstgevendheid. Feit is dat zij zelfs zes keer meer kans hebben om jaar-over-jaar winstgevend te zijn.” (Forbes, juni 2018)

Presentaties Data Driven Digital Strategy event

In dit artikel vindt u de presentaties en video’s van ons event terug. Omwille van de tijd hebben we ons tijdens de sessies moeten beperken tot een aantal specifieke onderdelen van de digitale strategie. Heeft u vragen over de inhoud van deze presentaties of uw eigen datagedreven marketingstrategie? Mail dan naar info@orangevalley.nl.

Video’s

Een introductie op de Data Driven Digital Strategy • Ortwin Verreck

De blauwdruk voor uw digitale strategie • Rachel van Staalduinen

De Maturity Analyse • Lei Baltussen

Data driven Audience Building • Tristan Claassen