Website foto 11 – 2019
OrangeValley wave
Advertising

Upper Funnel Strategy Event 29 juni 2016

Tom
Door Tom op 10 juni 2016
Leestijd 4 minuten

 

Let op: Wegens een overweldigend aantal aanmeldingen hebben OrangeValley en Google een extra ochtendsessie van het “Upper Funnel Strategy” event op woensdagochtend 29 juni om 10.00 uur ingelast.

Woensdag 29 juni om 10.00 uur en 15.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met Google het “Upper Funnel Strategy” event. Zowel de ochtend- als de middagsessie staan geheel in het teken van alle actuele ontwikkelingen rondom het effectief bereiken van uw doelgroep in de upper funnel. De upper funnel is de bovenkant van de figuurlijke trechter waarin uw doelgroep zich in het begin van de customer journey bevindt. We noemen dit de ‘Touch’ fase. Het is in deze specifieke fase dat brand awareness en merkvoorkeur worden gecreëerd. Een belangrijk moment in het sales proces dus, en daarom wellicht goed om eens dieper in te duiken!

>> Meld u gratis aan voor het klant-event “upper funnel strategy” op 29 juni 2016

Inspirerend programma “Upper Funnel Strategy” event

De specialisten van OrangeValley, Google en WeLikeMilk gaan deze dag in op het effectief bereiken van uw doelgroep in de upper funnel. Google laat tijdens een presentatie zien hoe u over de gehele funnel online advertising kunt inzetten. WeLikeMilk praat u bij over welke branding strategieën u kunt inzetten in de upper funnel van de customer journey. Ook OrangeValley geeft drie inspirerende presentaties, onder andere over Programmatic Media Buying Strategies en KPI’s in de customer journey.

Programma

10.00 / 15:00 Inloop met koffie en thee
52853be0-4873-4bd5-8611-8265811e01f9 10.20 / 15:20 Ortwin Verreck (OrangeValley) & Niels Dengel (Google)
Niels Dengel, agency lead bij Google en Ortwin Verreck, managing director bij OrangeValley, openen de dag en gaan in op het thema Upper Funnel Strategies. Hoe bereikt u nu gericht doelgroepen in het begin van de customer journey? Daarnaast bespreken ze de toekomst van online marketing en de trends die Google op dat gebied voorziet.
10.30 / 15:30 Trends in Digital Marketing – Eduard Blacquière (OrangeValley)
Eduard Blacquière, principal consultant bij OrangeValley, gaat in op de belangrijkste trends binnen digital marketing. Eduard behandelt de internationale trends op dit gebied en wat dit betekent voor het inspelen op de customer journey.
Micheal 10.45 / 15:45 Branding Strategies – Michael Overzier (WeLikeMilk)
Adverteerders moeten daar zijn waar hun doelgroep is. De enorme verandering in mediaconsumptie dwingt adverteerders om budgetten van offline naar online te verschuiven. Niet alleen voor het werven van klanten, maar zeker ook voor branding. Online gelden er echter andere wetten; een heel andere benadering en strategie is noodzakelijk. Michael Overzier vertelt hoe WeLikeMilk adverteerders hierbij helpt.
Kelly Siemons 11.10 / 16:10 Programmatic Media Buying Strategies – Kelly Siemons (OrangeValley)
Programmatic is de trend in data driven digital marketing: het geautomatiseerd inkopen van media en targeten van de doelgroep. Hoe gaat u hiermee aan de slag? En hoe zet u programmatic buying zo efficient mogelijk in? Hoe bepaalt u op welk moment u aan welke gebruiker de juiste boodschap geeft? En hoe gaat u slim om met data? Kelly Siemons gaat in op deze vraagstukken en de ontwikkelingen binnen programmatic buying.
11.30 / 16:30 Pauze
Kirsten van der Woning 11.45 / 16:45 KPI’s & Attributie Modelling – Kirsten van der Woning (OrangeValley)
Hoe bepaalt u het succes van uw online branding campagnes en welke KPI’s kunt u hiervoor gebruiken? Functionaliteiten (en daarmee mogelijkheden) zijn er te over, maar het doen van de juiste analyse op het juiste moment wordt hierdoor alsmaar lastiger. Kirsten van der Woning laat zien hoe u dankzij een slimme koppeling van de juiste KPI’s en targets altijd perfect op de hoogte bent en zodoende precies weet wat u waar moet analyseren!
56b897c8-c7a9-40bb-8c13-6115ab7d1dec 12.05 / 17:05 Full Funnel Advertising – Daan Suijlen (Agency Development Manager, Google)
Hoe kunt u als merk gebruik maken van de mogelijkheden die online adverteren met zich mee brengt? Daan Suijlen laat het belang zien van het communiceren van de juiste boodschap op het juiste moment binnen de customer journey. Hierdoor creëert u 1-tot-1 communicatie op schaal!
12.25 / 17:25 Discussie & Borrel 
Gelegenheid voor vragen en discussie over het upper funnel strategy event. Wat zijn de belangrijkste take outs van vandaag? Na afloop is er een goed verzorgde borrel.

Locatie

Google in Amsterdam
Gebouw Vinoly, 15e verdieping
Claude Debussylaan 34
1082 MD Amsterdam
Route via Google Maps

Routebeschrijving

Als u met de auto komt kunt u parkeren in de openbare parkeergarage Mahler, Claude Debussylaan 42, Amsterdam. De ingang naar het kantoor van Google vanuit de parkeergarage is op niveau -1, Vinoly. Met het openbaar vervoer kunt u het beste uitstappen bij station Amsterdam Zuid. Vanaf het station is het ongeveer 2 minuten lopen naar het kantoor van Google.
Route via Google Maps