Website foto 11 – 2019

Case

IMG_3168
CaseZoekmachine optimalisatie Artikel

Case Semrush: h3-tags toevoegen aan producten op eCommerce categoriepagina’s

  Iedere twee weken schrijft senior SEO-consultant Koen Leemans over een interessante SEO A/B-test case. De tests zijn uitgevoerd samen met Semrush en hun testing tool SplitSignal. Deze week duiken we in de waarde van h3-tags voor producten op eCommerce-categoriepagina’s. Als SEO-specialist ben je continu bezig om zoekmachines de juiste signalen te geven en te...
Lees meer
MC2719 2022 maxicosi Home Nesta Lifestyle Home Mum and baby in h
NieuwsCase Artikel

Case Maxi-Cosi: Durven veranderen, net als de consument

  Wie met een kleintje op komst op zoek gaat naar een veilige autostoel, gaat op zoeknaar een ‘Maxi-Cosi’. Merkverwatering, noemen we dat in de marketingwereld. Hetverschijnsel dat een merknaam een productnaam wordt, waardoor een draagbaarautostoeltje in de volksmond al decennia lang een ‘Maxi-Cosi’ is. Met een bekendheid onder 9 van de 10 ouders kan...
Lees meer
Just Justa fotografie
Zoekmachine optimalisatieCase Artikel

Case Semrush: categorienamen toevoegen aan de titels van productpagina’s

  Iedere twee weken schrijft senior SEO-consultant Koen Leemans over een interessante SEO A/B-test case. De tests zijn uitgevoerd samen met Semrush en hun testing tool SplitSignal. Voorafgaand aan de test vroegen we de Twitter-volgers van SplitSignal om een inschatting van het resultaat. Wat is volgens hen het effect van het toevoegen van categorienamen aan...
Lees meer
Meeting
OverigeCaseOnline Strategie Artikel

Case Roche: Kennisontwikkeling in digital: insourcen, outsourcen of co-sourcen

  Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar. Voor het bereiken van echt zakelijk succes draait alles daarbij om actuele kennis...
Lees meer
Artikel
CaseOverige Artikel

Case Hearst Netherlands: Bouwen aan werelden rond de grote merken

  Het uitgeven van magazines bij Hearst Netherlands gaat steeds meer om het bouwen van werelden rondom de bekende merken. Essentieel voor het bedenken van nieuwe producten en acties in die werelden is de webshop en daar vertellen Job Scheepers (Hearst Netherlands) en Steven Heijtel (Aubergine IT, part of OrangeValley Group) over. Het uitgeefvak is...
Lees meer
Liggen & zitten
E-commerceCaseOnline Strategie Artikel

Case Medicura: realisatie e-commerce ambities op basis van customer journey

  Medisch hulpmiddelen bedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en  de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley Group, mee aan de slag.  Medicura is dé organisatie waar je terechtkunt als consumenten...
Lees meer
Schermafbeelding 2022-10-11 om 12.50.10
Zoekmachine optimalisatieCase Artikel

Case Simyo: Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie

  OrangeValley en telecomaanbieder Simyo maakten samen een uitgebreide SEO-strategie waarbij er intensief werd samengewerkt. Toen de dochter van KPN besloot om ook telefoons aan te bieden, kwam de focus in de content te liggen op de verschillende merken. De resultaten van de strategie waren bijzonder.  Simyo, onderdeel van KPN, staat natuurlijk bekend als aanbieder...
Lees meer
ServiceApotheek_balie2
OverigeCaseNieuws Artikel

Case Service Apotheek: Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app

  Yannis Violidis van Service Apotheek en Rachel van Staalduinen van OrangeValley vertellen op het kantoor van marketingbureau OrangeValley over een bijzondere case. Met 520 aangesloten zelfstandige apotheken maken Service Apotheken dagelijks het verschil voor hun patiënten. Zowel met de zorg in deapotheek als met de online services. Dé reden om uit te zoeken hoe...
Lees meer
Hunkemöller
Zoekmachine optimalisatieCase Artikel

SEO A/B Testing at Hunkemöller results in substantial business results

  A/B testing is a well-known term for customer experience optimization (CXO) or ad optimization. By setting up a completely new test method in Hunkemöller’s SEO channel, we have proven that SEO A/B testing not only works well, but also produces substantial results. Why test SEO A/B? Search engines are an important source of traffic...
Lees meer
HKM en OrangeValley
Zoekmachine optimalisatieCase Artikel

Case Hunkemöller: SEO A/B Testing bij Hunkemöller resulteert in substantiële businessresultaten

A/B testen is een bekend begrip voor customer experience optimization (CXO) of het optimaliseren van advertenties. Met het opzetten van een volstrekt nieuwe testmethode in het SEO kanaal van Hunkemöller, hebben we bewezen dat het SEO A/B testen niet alleen goed werkt, maar ook nog eens substantiële resultaten oplevert. Waarom SEO A/B testen? Zoekmachines zijn…
Lees meer