Website foto 11 – 2019

Conversie Optimalisatie

Schermafbeelding 2023-02-15 om 11.39.33
Conversie Optimalisatie Artikel

Personaliseer jouw klantreis voor maximale impact met een van deze 3 tools!

  Innovaties omtrent personalisatie, data en slimme algoritmes gaan snel op dit moment. Een groot deel van de websites en webshops bieden echter nog altijd een statische ervaring aan de consument. Persoonlijke interesses en demografische gegevens worden zelden ingezet om de klantervaring te verbeteren op een digitaal platform.  Als je dat vergelijkt met de inzet...
Lees meer
_DSC0230_alt_
Conversie OptimalisatieOnline Strategie Artikel

Optimaliseren van je website op basis van kwalitatief onderzoek en de Voice of the Customer

  Als je een website hebt wil je natuurlijk dat het aantal bezoekers toeneemt en dat zij ook daadwerkelijk acties op je site uitvoeren. Daarom is het belangrijk om je website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. En hoe kun je dat nu beter doen dan door te luisteren naar de mensen die je site zelf...
Lees meer
IMG_3022
Conversie Optimalisatie Artikel

Google Optimize Bombshell

  Het hing al een paar weken in de lucht, en nu heeft Google zelf deze week ook de officiële aankondiging gedaan te gaan stoppen met Google Optimize na 30 september 2023. Je experimenten en personalisaties kunnen tot die datum blijven lopen. Alle experimenten en personalisaties die op die datum nog actief zijn, worden beëindigd....
Lees meer
OrangeValley 4
Conversie OptimalisatieE-commerce Artikel

CXO in een Cookieless Future

  De laatste updates rondom Intelligent/Enhance Tracking Prevention (ITP/ETP) hebben ervoor gezorgd dat het steeds lastiger wordt om data van individuele gebruikers te verzamelen. De uitfasering van third-party cookies belemmert digital marketeers in het optimaliseren van de klantreis voor individuele bezoekers. Veel marketeers vragen zich dus af hoe ze kunnen blijven optimaliseren in een toekomst...
Lees meer
Eerste stap richting gepersonaliseerde customer journey
Conversie Optimalisatie Artikel

Stapsgewijs richting een gepersonaliseerde customer journey

  Personalisatie en een gepersonaliseerde customer journey worden zowel in B2C als B2B steeds belangrijker om klanten aan te trekken en vast te houden. Als je daarmee nog geen ervaring hebt zijn dit de eerste stappen die je moet zetten. Bedrijven staan via steeds meer verschillende kanalen in contact met de klant. Dit betekent dat...
Lees meer
Human Computer Interaction
Conversie Optimalisatie Artikel

Human Computer Interaction

De gebruiksvriendelijkheid op jouw website is nog nooit zo belangrijk geweest. In onze online wereld, waarbij de gebruiker centraal staat, is het belangrijk om mee te gaan met je concurrentie. Lees in dit artikel hoe je de gebruiksvriendelijkheid op jouw website kunt verbeteren en welke cruciale rol Human Computer Interaction hierbij speelt.  Wat is Human…
Lees meer
Facebook Ads experimenteren
AdvertisingConversie Optimalisatie Artikel

De mogelijkheden van experimenten binnen Facebook Ads

Facebook is voor veel bedrijven een belangrijk kanaal voor het genereren van zichtbaarheid en transacties. Een data gedreven optimalisatie aanpak is cruciaal om resultaten op dit platform te verbeteren. Facebook biedt via de tool experimenten diverse mogelijkheden om nieuwe innovaties of aanpassingen op een data gedreven manier te testen. Dit artikel gaat in op de…
Lees meer
Google Core Web Vitals
Conversie OptimalisatieZoekmachine optimalisatie Artikel

Google Core Web Vitals: de nieuwe norm in het meten van de gebruikerservaring

In mei 2020 introduceerde Google een aantal essentiële metrics voor een ’gezonde’ site onder de naam “Core Web Vitals”. Met deze metrics geeft Google een set van uniforme richtlijnen voor, de door hen genoemde, kwaliteitssignalen. Deze signalen zijn essentieel voor het leveren van een goede gebruikerservaring op het web. De overvloed aan metrics en tools…
Lees meer
Meer engagement met je klant
Conversie Optimalisatie Artikel

3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker interacteert. Wil je online beter communiceren met je doelgroep en je conversiepercentage verhogen? Dan is het belangrijk om je doelgroep door en door te kennen. In dit artikel…
Lees meer
Schermafbeelding 2020-07-06 om 13.44.05
Conversie OptimalisatieWebsite Performance Optimalisatie Artikel

Minimale flickering met de snellere nieuwe Optimize snippet

Eind april heeft Google een nieuwe implementatie van Google Optimize gelanceerd, middels een geheel nieuw ontworpen snippet. Volgens Google heeft de nieuwe Optimize snippet een aantal voordelen, op het gebied van implementatie, laadsnelheid en flickering. Om te achterhalen in hoeverre deze voordelen daadwerkelijk bestaan, hebben we bij OrangeValley verschillende configuraties van de nieuwe en oude…
Lees meer
12345...»