Website foto 11 – 2019

Conversie Optimalisatie

OrangeValley wave
Human Computer Interaction

Human Computer Interaction

De gebruiksvriendelijkheid op jouw website is nog nooit zo belangrijk geweest. In onze online wereld, waarbij de gebruiker centraal staat, is het belangrijk om mee te gaan met je concurrentie. Lees in dit artikel hoe je de gebruiksvriendelijkheid op jouw website kunt verbeteren en welke cruciale rol Human Computer Interaction hierbij speelt.  Wat is Human…
Lees meer
Facebook Ads experimenteren

De mogelijkheden van experimenten binnen Facebook Ads

Facebook is voor veel bedrijven een belangrijk kanaal voor het genereren van zichtbaarheid en transacties. Een data gedreven optimalisatie aanpak is cruciaal om resultaten op dit platform te verbeteren. Facebook biedt via de tool experimenten diverse mogelijkheden om nieuwe innovaties of aanpassingen op een data gedreven manier te testen. Dit artikel gaat in op de…
Lees meer
Google Core Web Vitals

Google Core Web Vitals: de nieuwe norm in het meten van de gebruikerservaring

In mei 2020 introduceerde Google een aantal essentiële metrics voor een ’gezonde’ site onder de naam “Core Web Vitals”. Met deze metrics geeft Google een set van uniforme richtlijnen voor, de door hen genoemde, kwaliteitssignalen. Deze signalen zijn essentieel voor het leveren van een goede gebruikerservaring op het web. De overvloed aan metrics en tools…
Lees meer
Meer engagement met je klant

3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker interacteert. Wil je online beter communiceren met je doelgroep en je conversiepercentage verhogen? Dan is het belangrijk om je doelgroep door en door te kennen. In dit artikel…
Lees meer
Schermafbeelding 2020-07-06 om 13.44.05

Minimale flickering met de snellere nieuwe Optimize snippet

Eind april heeft Google een nieuwe implementatie van Google Optimize gelanceerd, middels een geheel nieuw ontworpen snippet. Volgens Google heeft de nieuwe Optimize snippet een aantal voordelen, op het gebied van implementatie, laadsnelheid en flickering. Om te achterhalen in hoeverre deze voordelen daadwerkelijk bestaan, hebben we bij OrangeValley verschillende configuraties van de nieuwe en oude…
Lees meer
brian-mcgowan-7OabDHeImsA-unsplash

De impact van Corona op jouw CXO programma

De marktomstandigheden zijn in een aantal weken radicaal veranderd. Waar sommige bedrijven worstelen om te overleven, zien andere bedrijven hun omzet verdubbelen. De wachtrijen die zich buiten vormen voor supermarkten, bouw- en tuincentra, laten zien dat deze bedrijven nu goede zaken doen. In dit artikel beschrijven we beknopt wat de (positieve) impact van Corona kan…
Lees meer
clem-onojeghuo-Ud4GcZW3rOY-unsplash

Middels A/B-testing naar een betere Cookiemelding

  De uitvoering van, en verantwoordelijkheid voor een goede cookiemelding, ligt bij jou als organisatie. Maar hoe zorg je er nu voor dat zo veel mogelijk bezoekers jouw cookies accepteren? In dit artikel lees je hoe Simyo aan de hand van A/B tests de optimale cookiemelding ontdekte voor remarketing.  Wat zijn Cookies en Cookiemeldingen? Even...
Lees meer
Schermafbeelding 2020-07-06 om 13.44.05

Minimal flickering with the new and faster Google Optimize snippet

At the end of April Google launched a new implementation of Google Optimize, using a completely redesigned snippet. According to Google, the new Optimize snippet has a number of advantages in implementation, loading speed and flickering. To find out to what extent these benefits actually are valid, we compared different configurations of the new and…
Lees meer
Analysetechnieken Biometrisch Usability Onderzoek

Dicht de blindspot in je data met Biometrisch Usability Onderzoek

Bij het optimaliseren van je website staat het gedrag van je bezoekers en de gehele Customer Experience hoog in het vaandel. In de data ben je dan ook druk bezig met het achterhalen wat voor gedrag je bezoekers vertonen. Je weet dan meestal wat je bezoekers doen op je website, maar je weet nog niet…
Lees meer
Tools CXO – OrangeValley

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience

Van inzicht in User Behaviour naar een verbeterde Customer Experience, een ontwikkeling waar tijdens het afgelopen CXO event van OrangeValley uitvoerig bij is stilgestaan. In dit artikel lees je de belangrijkste take-aways. CXO, voorheen bekend als Conversie-Optimalisatie of CRO, behelst meer dan enkel korte termijn optimalisatie voor websites. We zijn anno 2020 ook veel meer…
Lees meer
12345...»