Website foto 11 – 2019

Conversie Optimalisatie

Next_level_conversie_optimalisatie_peter
Conversie Optimalisatie Artikel

Video: Van Conversie specialist naar Customer Experience Optimization team

Van Conversie specialist naar Customer Experience Optimization team Peter behandelt de verschillende vormen van conversieoptimalisatie in de customer journey. Hij laat zien hoe in elke fase van de customer journey een andere aanpak is gewenst. Hij legt verschillende onderzoeksmethodes uit (8 blokken) en de conversie piramide. Daarnaast beschrijft hij de samenhang tussen conversieoptimalisatie en projectmethodieken…
Lees meer
Next_level_conversie_optimalisatie_jay
Conversie Optimalisatie Artikel

Video: Metadimensions – Conversie Optimalisatie als continu proces

Metadimensions – Conversie Optimalisatie als continu proces Jay de Groot (Metadimensions) gaat in op het belang van het vormgeven van een continue proces voor conversie optimalisatie en het belang van kennisborging. Hoe vergroot je het draagvlak binnen de organisatie en zorg je er voor dat steeds meer mensen affiniteit krijgen. Hij introduceert Metadimensions als start-up…
Lees meer
Next_level_conversie_optimalisatie_maarten
Conversie Optimalisatie Artikel

Video: SiteSpect – Conversie Optimalisatie en conversiepunten per audience

Conversie Optimalisatie en conversiepunten per audience Maarten Plokker (SiteSpect) laat zien hoe verschillende doelgroepen afzonderlijk getest kunnen worden en hoe elke doelgroep zijn eigen variant krijgt. Daarbij legt hij uit hoe met verschillende conversiepunten kan worden geoptimaliseerd. Tijdens de presentatie wordt duidelijk dat op een laagdrempelige manier veel factoren getest en geoptimaliseerd kunnen worden.
Lees meer
Header Eduard
Conversie Optimalisatie Artikel

Video: Conversie Optimalisatie Strategie

Conversie Optimalisatie Strategie Steeds meer online marketing inspanningen zijn gericht op de volledige customer journey en worden omnichannel geoptimaliseerd. Wat betekent dit voor een organisatie nu het proces steeds volwassener wordt. Introductie van de term Conversie Experience Optimalisatie (CXO).
Lees meer
biometrisch usability onderzoek
Conversie Optimalisatie Artikel

Vernieuwd Usability Lab bij OrangeValley

Op 3 april j.l. heeft OrangeValley haar volledig vernieuwde Usability Lab in gebruik genomen. De nieuwste technologie maakt het nu ook mogelijk om biometrisch onderzoek uit te voeren waarbij een schat aan informatie wordt verzameld om een website of mobiele App te verbeteren. Dankzij het Usability Lab verkrijgen we diepgaand inzicht en verklaringen over het…
Lees meer
header klantevent
Conversie OptimalisatieEventsNieuws Artikel

“Next level in Conversie Optimalisatie” event – 26 april

Woensdagmiddag 26 april om 14.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met SiteSpect en MetaDimensions het ‘Next level in Conversie Optimalisatie’ event. Deze middag staat geheel in het teken van alle actuele ontwikkelingen op het gebied van Conversie Optimalisatie. Tevens maakt u kennis met het nieuwe Usability Lab van OrangeValley en hoe biometrische signalen worden opgevangen om de dialoog met uw…
Lees meer
Personalisatie
Conversie Optimalisatie Artikel

Conversie verhogen met personalisatie: iedereen een andere boodschap

Elke bedrijf zegt bezig te zijn met personalisatie. Maar wat houdt personalisatie in? Aan welke databronnen en tools kan ik denken? En moet ik al aan personalisatie beginnen?

Waar marketeers voorheen een algemene boodschap verspreidde via televisie, radio, printmedia en internet, is met de komst van big data veel meer mogelijk. In plaats van het tonen van één algemene boodschap aan de gehele doelgroep, zien we dat deze boodschap steeds vaker wordt gespecificeerd op bepaalde mensen uit de doelgroep. Het creëren van een relevante boodschap. En dat het liefst, uniek, voor iedereen uit de gehele doelgroep.

Lees meer
header klantevent
Conversie Optimalisatie Artikel

Video: Data driven attributie met Adometry

Data driven attributie met Adometry Presentatie door Gert-Jan Lagas (Adometry). Waar er nu nog vaak gebruik wordt gemaakt van ‘simple rules based’ attributie biedt het door Google overgenomen Adometry de mogelijkheid om dit meer ‘advanced’ te beoordelen door middel van Data Driven Attributie. Tevens zal er kort worden ingegaan op TV attributie: hoe kun je…
Lees meer
header klantevent
Conversie Optimalisatie Artikel

Video CASE: Het mobiele succes van Hunkemöller

CASE: Het mobiele succes van Hunkemöller Bert Middendorp, manager e-commerce bij Hunkemöller, gaat in op het mobile succes van het bedrijf. De retailer van het jaar realiseert een omnichannel presence in het hart van de doelgroep: de ‘shero’. Mobiel speelt hierin een cruciale rol. Bert vertelt hoe Hunkemöller 1 miljoen app downloads haalde en hoe…
Lees meer
header klantevent
Conversie Optimalisatie Artikel

Video: CASE: Het Conversie succes bij De Jong Intravakanties

CASE: Het Conversie succes bij De Jong Intravakanties Marvin Soekra vertelt hoe De Jong Intra Vakanties succes heeft geboekt met conversie optimalisatie. Hij gaat met name in op learnings op organisatieniveau. Welke rollen zijn er nodig? Welke werkvorm kies je? Hoe bepaal je welke testen je gaat doen? En hoe borg je de kennis en…
Lees meer