Conversie Optimalisatie

Presentatie Nederlands Uitgeversverbond “Rendement uit het online kanaal”

 

De Academy van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) heeft OrangeValley gevraagd om op 18 september 2013 een presentatie te organiseren op het thema “HOE HALEN WE ALS UITGEVERS MEER RENDEMENT UIT HET ONLINE KANAAL?”

In deze interactieve ontmoeting van het Executive Management van NUV-bedrijven staan de klantfocus van de uitgeversorganisatie en corporate customer online data strategieën centraal. Bekijk hier de presentatie.

De presentatie gaat in op relevante online marketing trends en hoe op basis van het online maturity model van OrangeValley de voor elke organisatie de relevante trends en activiteiten kunnen worden bepaald. Managementvraagstukken over bijvoorbeeld de optimalisatie van vindbaarheid, het verbeteren van de conversie, het ontwikkelen van nieuwe (online producten en diensten) en de social media strategie zijn enkele aandachtspunten tijdens deze meeting. Afhankelijk van de informatiebehoefte van de deelnemers konden ook invalshoeken als conversie-attributie, partnering of cocreatie aan bod komen. Aan de hand van een self assesment via het zogenoemde maturity model worden in kleine groepen met een vergelijkbaar bedrijfsprofiel, relevante trends vertaald naar customer datastrategieën voor je eigen uitgeeforganisatie.